Denk het niet, je kan later altijd even kijken of er een torrent van beschikbaar is. Soms is het ook wel te vinden op usenet.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Rijst het volgende:
Goddddverdomme ik kan Arsenal - Manchester niet kijken. Is er een site waar je hele wedstrijden kunt terugkijken?
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Toefjes het volgende:
Even douchen, en dan voor de buis voor AZ - Ajax
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekjequote:Op zondag 22 januari 2012 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu tegen iemand met messi en ronaldo
en nog 9 gasten van real en barca
had je verloren van GJEquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van mijn verliespartijen van GJE
dan moet je wel heel erg lam geweest zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Tot tweemaal toe. 5-2 MLS - chinezen (die aanvallers zijn 1 meter groter dan mijn verdedigersquote:
Waaat, dacht dat het half 1 was. Nou, kan ik zo nog een paar potjes doenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnen
Edit: volgens mij begint die wedstrijd pas om 14:30 dus ik weet niet hoelang jij van plan bent om te douchen?
Ik ben benieuwd. Aan de ene kant staat er minder druk op die jongen, maar aan de andere kant. Dit moet je winnen en daar zal hij aan mee moeten helpen met goals.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nicee Achahbar vervangt de zieke Guidetti. Jammer dat Guidetti niet mee doet vanmiddag, maar ik vind het ook wel erg leuk om die Achahbar aan het werk te zien! Dat is wel een prachtige voetballer hoor!
Kom vandaag rematch dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ikquote:
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beterquote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ik. Dus misschien vanavond. Mag je me weer afslachten
Ik gisteren ook tegen iemand met o.a. Messi, Ronaldo, IF Di Maria, IF Fabregas, IF Ramos. Gestart in januari 2012 volgens dat laadscherm, yeah rightquote:Op zondag 22 januari 2012 12:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekje
Constant messi en ronaldo met de arm naar voren zien rennen. Hij verloor verbinding alleen
Het zou ook kunnen dat ik destijds boven mijn niveau speelde. Ik ben wel af en toe baggerslecht, mede door falende verdediging tijdens trucjes of loopacties die te standaard zijn en te makkelijk op te anticiperen valt. Moet ik nog een keer aan werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beter
en dan ook nog zeggen dat die overtreding van Schmidt helemaal geen rood was omdat hij hier de tegenstander niet in gevaar bracht, maar bij die overtreding van janmaat welquote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Ed Janssen is ook echt een mongool zegJanmaat wel rood, maar die Schmidt dan weer niet
en dat tweede doelpunt van Heerenveen
Die goals van Kean... echt prachtig! Gister waren er een hoop mooie doelpunten in de premier league, er wordt daar veel meer van afstand geschoten en die gasten zijn er nog goed in ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg RObbie Keane IF2 briljante goals gemaakt bij terugkomst op Britse bodem. Maar Dempsey zal wel IF komen.
inderdaad, wtfquote:Op zondag 22 januari 2012 13:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen dat die overtreding van Schmidt helemaal geen rood was omdat hij hier de tegenstander niet in gevaar bracht, maar bij die overtreding van janmaat wel![]()
Frank wil gewoon weg kan niet anders.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
En dan lees je ook nog eens dat FdB Daley Blind tegenover Roy Beerens zet en tevens Ebecilio laat spelen.![]()
![]()
posten!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een linkje naar die goals van Keane?
Al gevonden. Vooral die tweede wat een beauty
Blind en Anita op de fulbacksquote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
En dan lees je ook nog eens dat FdB Daley Blind tegenover Roy Beerens zet en tevens Ebecilio laat spelen.![]()
![]()
Hij ziet dat Koemand 2 18 jarigen opstelt dus denkt De Boer zij mogen niet een veel te jong elftal hebben dus stelt hij ook jonge spelers op.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
![]()
En dan gaat Frank zeggen dat hij deze keuzes gemaakt heeft na het analyseren van AZquote:Op zondag 22 januari 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
posten!
[..]
Blind en Anita op de fulbackskan je net zo goed Frank zelf laten spelen
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan gaat Frank zeggen dat hij deze keuzes gemaakt heeft na het analyseren van AZ![]()
Dan stel je Blind juist níét op, lijkt mij.
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:quote:Op zondag 22 januari 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
wat is de beste optie voor een full bronze team? mls? eventuele link met zo'n team would be nice
ik had liever gezien dat ie gewoon geen backs opstelt, dan maar 3-4-3 spelen ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder danquote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had liever gezien dat ie gewoon geen backs opstelt, dan maar 3-4-3 spelen ofzo
thx, die maar eens nabouwen dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b05x1ulsbcDpv
Of Kandji ipv Fucito. Heb er nog niet mee gespeeld, dus durf het zo niet te zeggen.
beter gaan ze 0-7-3 spelen dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder dan
Ze moeten eens een 343 met een ruit op het middenveld proberen, doen wij ook in het echt. Altijd een mannetje meer op het middenveldquote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, met vertongen achterin speel je alsnog met een man minder dan
zou ik iig wel Oduro eruit halen en Kandji erin. Oduro kon geen potten breken bij mijquote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 en dan denk ik deze spelers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b05x1ulsbcDpv
Of Kandji ipv Fucito. Heb er nog niet mee gespeeld, dus durf het zo niet te zeggen.
Hij heeft een RM en LM op CAM..dat is slecht voor chem. Met dezelfde spelers ziet een 4-1-2-1-2 er veel logischer uit..dan staat iedereen op de goede plaatsquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
en hoezo trouwens beter 41212 ipv de 4231 in het plaatje? ziet er wel goed uit toch zo?
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ze moeten eens een 343 met een ruit op het middenveld proberen, doen wij ook in het echt. Altijd een mannetje meer op het middenveld
Ja. Anita kan Beerens niet aan en Ligeon bakt er inderdaad ook niet veel van. Maar Blindquote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita zal RB staan? Die ligon was ook maar ontzettend mager hoor.
heerlijk vind ik het! elke wedstrijd domineren omdat niemand weet hoe je het moet verdedigenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo speelde wij in de jeugd ook, stond ik als Verdedigende middenvelder. Beetje lange passes geven, beetje afstandschoten. 14 goals in een seizoenDat was de tijd dat ik voetbal nog leuk vond om te doen en het op niveau was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |