Denk het niet, je kan later altijd even kijken of er een torrent van beschikbaar is. Soms is het ook wel te vinden op usenet.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Rijst het volgende:
Goddddverdomme ik kan Arsenal - Manchester niet kijken. Is er een site waar je hele wedstrijden kunt terugkijken?
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef Toefjes het volgende:
Even douchen, en dan voor de buis voor AZ - Ajax
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekjequote:Op zondag 22 januari 2012 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu tegen iemand met messi en ronaldo
en nog 9 gasten van real en barca
had je verloren van GJEquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van mijn verliespartijen van GJE
dan moet je wel heel erg lam geweest zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Tot tweemaal toe. 5-2 MLS - chinezen (die aanvallers zijn 1 meter groter dan mijn verdedigersquote:
Waaat, dacht dat het half 1 was. Nou, kan ik zo nog een paar potjes doenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel succes en laten we hopen dat AZ gaat winnen
Edit: volgens mij begint die wedstrijd pas om 14:30 dus ik weet niet hoelang jij van plan bent om te douchen?
Ik ben benieuwd. Aan de ene kant staat er minder druk op die jongen, maar aan de andere kant. Dit moet je winnen en daar zal hij aan mee moeten helpen met goals.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nicee Achahbar vervangt de zieke Guidetti. Jammer dat Guidetti niet mee doet vanmiddag, maar ik vind het ook wel erg leuk om die Achahbar aan het werk te zien! Dat is wel een prachtige voetballer hoor!
Kom vandaag rematch dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ikquote:
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beterquote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga zo even hardlopen, daarna VVV- Feyenoord kijken en daarna Spurs - city denk ik. Dus misschien vanavond. Mag je me weer afslachten
Ik gisteren ook tegen iemand met o.a. Messi, Ronaldo, IF Di Maria, IF Fabregas, IF Ramos. Gestart in januari 2012 volgens dat laadscherm, yeah rightquote:Op zondag 22 januari 2012 12:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En natuurlijk allemaal steekballen L1+driehoekje
Constant messi en ronaldo met de arm naar voren zien rennen. Hij verloor verbinding alleen
Het zou ook kunnen dat ik destijds boven mijn niveau speelde. Ik ben wel af en toe baggerslecht, mede door falende verdediging tijdens trucjes of loopacties die te standaard zijn en te makkelijk op te anticiperen valt. Moet ik nog een keer aan werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, volgens mij had je gister gewoon je dag niet. Ons eerste potje ging je veel beter
en dan ook nog zeggen dat die overtreding van Schmidt helemaal geen rood was omdat hij hier de tegenstander niet in gevaar bracht, maar bij die overtreding van janmaat welquote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Ed Janssen is ook echt een mongool zegJanmaat wel rood, maar die Schmidt dan weer niet
en dat tweede doelpunt van Heerenveen
Die goals van Kean... echt prachtig! Gister waren er een hoop mooie doelpunten in de premier league, er wordt daar veel meer van afstand geschoten en die gasten zijn er nog goed in ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
Ik zeg RObbie Keane IF2 briljante goals gemaakt bij terugkomst op Britse bodem. Maar Dempsey zal wel IF komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |