Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHarregarre op 21-10-2011 13:33:50 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nee, een Aziaat met plastic opblakbollen is wel lekker zeker.quote:
Klopt, alleen al daarom is FUT niet zo veel meer aan, speel nu voornamelijk H2H seasons wat nog wel leuk is, zeker nu je de keeper niet meer kan besturen. Ik rol echt door de divisies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:37 schreef DannyDeko het volgende:
De prijzen...2 weken terug was je blij als je nilmar voor 12k kon halen. Ik betaal er nu niet 3.5K voor
Ik heb juist een ziekte met H2H opgelopen, zat in divisie 7 nog 3 punten pakken en was door naar 6 en had 3 wedstrijden te spelen, 1e verlies ik vervolgens speel ik beide wedstrijden gelijk terwijl ik gvd de hele tijd voorsta krijg ik alsnog een doelpunt in min 80-90 en dan is het over..... als ik voorkom en niet meteen uitbouw 2/3-0 dan speel ik gelijk of verlies ik als ik achtersta kom ik meestal hard terug 1-0 -> 1-5:Pquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, alleen al daarom is FUT niet zo veel meer aan, speel nu voornamelijk H2H seasons wat nog wel leuk is, zeker nu je de keeper niet meer kan besturen. Ik rol echt door de divisies.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb juist een ziekte met H2H opgelopen, zat in divisie 7 nog 3 punten pakken en was door naar 6 en had 3 wedstrijden te spelen, 1e verlies ik vervolgens speel ik beide wedstrijden gelijk terwijl ik gvd de hele tijd voorsta krijg ik alsnog een doelpunt in min 80-90 en dan is het over..... als ik voor kom en niet meteen uitbouw 2/3-0 dan speel ik gelijk of verlies ik als ik achtersta kom ik meestal hard terug 1-0 -> 1-5:P
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 04:56 schreef Kamikazie het volgende:
Tjaaa, weet je wat het is. Bier is ongezond vor je maar tochj biuer is wel elkker. Dat is het probleem . Dat je het weet he! PINO ! KHUT! PSV!
Omdat ze allemaal een redelijk hoge pace hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:46 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom kosten Koreaanse silvers nog meer dan m'n Serie A team
IF Pieters is kut. Geen hond die m gaat willen denk ik. Iedereen die er 3 wedstrijden mee speelt raakt overspannen. Denk niet dat hij zeldzaam gaat worden, of daardoor duur. Maar ja, als je m voor onder de 10K kan kopen, kun je die gok wel nemen, discardwaarde maakt dat je verlies nihil isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef el-blanchito het volgende:
ik heb nu een velthuizen in 41212, is het dan slim om hem nu te verkopen en te hopen dat ik hem voor 10-11k weg krijg, of kan ik beter wachten tot hij wat zelfzamer word?
IF pietje natuurlijk
Wat heeft Pieters ermee te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Pieters is kut. Geen hond die m gaat willen denk ik. Iedereen die er 3 wedstrijden mee speelt raakt overspannen. Denk niet dat hij zeldzaam gaat worden, of daardoor duur. Maar ja, als je m voor onder de 10K kan kopen, kun je die gok wel nemen, discardwaarde maakt dat je verlies nihil is
Ik denk dat hij met IF pietje, Velthuizen bedoeld? Of is die niet IF?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Pieters is kut. Geen hond die m gaat willen denk ik. Iedereen die er 3 wedstrijden mee speelt raakt overspannen. Denk niet dat hij zeldzaam gaat worden, of daardoor duur. Maar ja, als je m voor onder de 10K kan kopen, kun je die gok wel nemen, discardwaarde maakt dat je verlies nihil is
Yup, staan er een aantal te koopquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:
Ow, is er een IF Veldhuizen dan? Dan foutje van mij, te snel gelezen. (pietje voor Pieters aangezien )
niet doen. pakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff pakje of niet ja of nee ja of nee ik weet het niet ik weet het niet wat zal ik doen als ik het hier vraag zegt iedereen doen keuzes keuzes keuzes
Niet doen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff pakje of niet ja of nee ja of nee ik weet het niet ik weet het niet wat zal ik doen als ik het hier vraag zegt iedereen doen keuzes keuzes keuzes
Ben niet thuis, dus geen zicht op. Zal wel een gouden variant zijn natuurlijk... Zoveel gouden Nederlandse keepers zijn er niet. Maar een IF Veldhuizen is denk ik alleen interessant voor mensen die eredivisie elftal maken.. Of als backup voor een Nederlands elftal. Ik zou m er gewoon nog ff inhouden. Worst case scenario is dat je er hooguit 10K voor krijgt. En die 10K kun je over 3 maanden meer mee dan nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Yup, staan er een aantal te koop
gewoon doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ja dat zeg ik...hier zeggen ze gewoon doenquote:
doe nou maar gewoon, lekker spannend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik...hier zeggen ze gewoon doenzou ik ook zeggen. Maar achteraf heb ik altijd zo veel spijt
. Ik kijk eerst wat mijn watchlist gaat opleveren. Als alles lukt heb ik geen geld genoeg, anders dan toch maar pakje
Watch List leverde alleen een Nesta op waar ik 1K winst op kan maken met geluk...dus ja dan toch maar he....tromgeroffelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon, lekker spannend!
Valt wel mee toch? Alleen Ki (cm) kost rond 5k-9k en Cha (rb) voor 1800 coins. De rest heb ik onder de 1k opgepikt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:46 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom kosten Koreaanse silvers nog meer dan m'n Serie A team
forlan heb je al 12k terug. op ps3 dan geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nou ik weet het niet hoor....15K betaald en heb:
Joao Moutinho, Forlan, Rosicky, Diego Castro, RM>RW, 2 shiny contracts en de rest wat spelers van 76 tot 79, pace training +15, healing upper body 5+, en home en away kit van PSV haha
Nein al lang niet meer...staan er een paar met een BIN van rond de 7.5Kquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
forlan heb je al 12k terug. op ps3 dan geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nein al lang niet meer...staan er een paar met een BIN van rond de 7.5K
3-4-3 issie niet zo veel waardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik binnenkort ook een serie A team bouwen.
Zag hem net ook voor 7k op staan. 74 pace en 88 schot. Zijn strength zal ook wel in de 80 zijn. En dan zo cheapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
3-4-3 issie niet zo veel waard
Dan zijn ze gepricefixed ofzo want de spelers die de moeite waard waren zag ik net allemaal voor meerdere K's er op staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Alleen Ki (cm) kost rond 5k-9k en Cha (rb) voor 1800 coins. De rest heb ik onder de 1k opgepikt.
Ja precies, nu is ie echt geen drol meer waard. Nog minder kans dus om winst te maken op je pakjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
Ik blij dat ik hem paar dagen terug nog voor 20k heb kunnen verkopen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan zijn ze gepricefixed ofzo want de spelers die de moeite waard waren zag ik net allemaal voor meerdere K's er op staan.
Wel jammer dat die Airjapes z'n spelers zo overhyped, daardoor gaat iedereen zijn teams nabouwen. Zo heeft hij Son in z'n team en die is niet goedkoper te vinden dan om en nabij 4k
en dan kan je weer een pakje kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb even uitgerekend. Als ik alles verkoop voor de BIN dan heb ik 15K terug (plus nog wat 150 verkoopjes) als ik alles voor de minimum prijs verkoop zoals het nu staat dan heb ik 13K (plus die kleine verkoopjes). De prijzen die ik hanteer zijn gewoon de laagste die nu aangeboden worden.
Dus met mazzel heb ik alles ongeveer wel terug.
Heb nog geld voor een pakje en dat steekt enorm hahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en dan kan je weer een pakje kopen
klopt en nu heb ik als beste BOATENG!!!! wel 78!!! wihoe....kut pakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt er toch maar drie kopen van die jumbo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |