Ben niet thuis, dus geen zicht op. Zal wel een gouden variant zijn natuurlijk... Zoveel gouden Nederlandse keepers zijn er niet. Maar een IF Veldhuizen is denk ik alleen interessant voor mensen die eredivisie elftal maken.. Of als backup voor een Nederlands elftal. Ik zou m er gewoon nog ff inhouden. Worst case scenario is dat je er hooguit 10K voor krijgt. En die 10K kun je over 3 maanden meer mee dan nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Yup, staan er een aantal te koop
gewoon doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff pakje of niet ja of nee ja of nee ik weet het niet ik weet het niet wat zal ik doen als ik het hier vraag zegt iedereen doen keuzes keuzes keuzes
Ja dat zeg ik...hier zeggen ze gewoon doenquote:
doe nou maar gewoon, lekker spannend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik...hier zeggen ze gewoon doenzou ik ook zeggen. Maar achteraf heb ik altijd zo veel spijt
. Ik kijk eerst wat mijn watchlist gaat opleveren. Als alles lukt heb ik geen geld genoeg, anders dan toch maar pakje
Watch List leverde alleen een Nesta op waar ik 1K winst op kan maken met geluk...dus ja dan toch maar he....tromgeroffelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon, lekker spannend!
Valt wel mee toch? Alleen Ki (cm) kost rond 5k-9k en Cha (rb) voor 1800 coins. De rest heb ik onder de 1k opgepikt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:46 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom kosten Koreaanse silvers nog meer dan m'n Serie A team
forlan heb je al 12k terug. op ps3 dan geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nou ik weet het niet hoor....15K betaald en heb:
Joao Moutinho, Forlan, Rosicky, Diego Castro, RM>RW, 2 shiny contracts en de rest wat spelers van 76 tot 79, pace training +15, healing upper body 5+, en home en away kit van PSV haha
Nein al lang niet meer...staan er een paar met een BIN van rond de 7.5Kquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
forlan heb je al 12k terug. op ps3 dan geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nein al lang niet meer...staan er een paar met een BIN van rond de 7.5K
3-4-3 issie niet zo veel waardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik binnenkort ook een serie A team bouwen.
Zag hem net ook voor 7k op staan. 74 pace en 88 schot. Zijn strength zal ook wel in de 80 zijn. En dan zo cheapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
3-4-3 issie niet zo veel waard
Dan zijn ze gepricefixed ofzo want de spelers die de moeite waard waren zag ik net allemaal voor meerdere K's er op staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Alleen Ki (cm) kost rond 5k-9k en Cha (rb) voor 1800 coins. De rest heb ik onder de 1k opgepikt.
Ja precies, nu is ie echt geen drol meer waard. Nog minder kans dus om winst te maken op je pakjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
Ik blij dat ik hem paar dagen terug nog voor 20k heb kunnen verkopen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan zijn ze gepricefixed ofzo want de spelers die de moeite waard waren zag ik net allemaal voor meerdere K's er op staan.
Wel jammer dat die Airjapes z'n spelers zo overhyped, daardoor gaat iedereen zijn teams nabouwen. Zo heeft hij Son in z'n team en die is niet goedkoper te vinden dan om en nabij 4k
en dan kan je weer een pakje kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb even uitgerekend. Als ik alles verkoop voor de BIN dan heb ik 15K terug (plus nog wat 150 verkoopjes) als ik alles voor de minimum prijs verkoop zoals het nu staat dan heb ik 13K (plus die kleine verkoopjes). De prijzen die ik hanteer zijn gewoon de laagste die nu aangeboden worden.
Dus met mazzel heb ik alles ongeveer wel terug.
Heb nog geld voor een pakje en dat steekt enorm hahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en dan kan je weer een pakje kopen
klopt en nu heb ik als beste BOATENG!!!! wel 78!!! wihoe....kut pakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt er toch maar drie kopen van die jumbo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |