SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik moet moet als herder een groep schapen leiden, ik faalde helaas op het hoogste niveau. Maar ik breng ons wel terug naar 1
Bovendien die Arsenal team was fraudeWaren ze maar zo goed in het echt
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaal
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]Neejoh we zijn beide goed, het gaat nu prima op ANY maar gister was het echt pauper laatste wedstrijd. 1 punt nodig en dan heb je ongeluk 5 goals tegen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens jongens, wat een haantjesgedrag hier allemaal weer. Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een keer van Toefjes heb verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar zit wat in, zeker niet in dat soort potjes. Da's anders wanneer je tegen een wildvreemde speelt die herhalingen gaat zitten terugkijken, dan wil ik koste wat kost winnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijk
Sessegnon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmmmmmmm, wat is een fijne goedekope linksbenige cam voor 451 bpl?
Is die links? Ik dacht dat die rechts was. Wel links (volgens mij): Mata, Silva of Dembele.quote:
Dembele is toch links? Die is best goedkoop, heb er even mee gespeeld, en mocht niet klagen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
Sessegnon is tweebenig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Maar je zit wel naast GJE om zijn blijdschap te zien als hij van je wint?
Edit: of bel je hem dan gewoon even daarna om mee te delen in de feestvreugde?![]()
Omdat Robben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zend de NOS Valencia - Bayern uit en niet Juventus Chelsea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |