quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
De afgelopen 2 uur ongeveer voor 40k aan koopjes binnengehengeld. Verwachte opbrengst over 12 uur is een dikke 75k.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik opende een pakje omdat ik op mijn tweede account nog 7,5k had en hij geeft zowaar winst.
Een 4-4-2 Gundogan, een Rose in 4-4-1-1 (LB van Sunderland. Ongeveer 8k waard), een gouden squad fitness en een 4-5-1 kaartje.
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikes
Waarom alcohol drinken als je zeker weet dat je een kater gaat beleven de volgende dag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"
Haters maken je famous.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikes
Bij mij is dat altijd nog maar afwachten hoor. En met een kansverdeling van 50/50 vind ik het de moeite waardquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom alcohol drinken als je zeker weet dat je een kater gaat beleven de volgende dag?
Je weet wat ik je zeiquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ik 'm views en alles kan gevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke niet, dus misschien een kleine resume voor al je fans?
gewoon doen yoloquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ik 'm views en alles kan geven
Zo'n heel descriptionbox vol zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:52 schreef Zhano het volgende:
Meer tags lijkt me sowieso een goed idee DS
Gewoon Justin Bieber en iets over meisjes neerzetten en het moet lukken tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n heel descriptionbox vol zeker
Gewoon zo'n lijst opzoeken met 10000 voetbalgerelateerde tagsquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n heel descriptionbox vol zeker
jazekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen of er al een nieuw thematoernooi is/komt?
Netjes. Ik ben 's morgens nog te lui om de dingen die ik te koop heb staan weer te listenquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En eerste koopje voor de ochtend binnen: Sarioglu voor 2k. Marktwaarde: 15k ofzo
Denk dat 's avonds listen in de regel ook meer oplevertquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben 's morgens nog te lui om de dingen die ik te koop heb staan weer te listen
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nolan says that "We're not addressing The Joker at all. That is something I felt very strongly about in terms of my relationship with Heath and the experience I went through with him on The Dark Knight".
He added that "I didn't want to in any way try and account for a real-life tragedy. That seemed inappropriate to me. We just have a new set of characters and a continuation of Bruce Wayne's story. Not involving The Joker".
Geen idee dus..Hij zal zogenaamd ergens vastzitten ofzo.
Bedankt voor de samenvattende vertaling.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.
Mijn gevoel zegt van niet...maar nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
kun je eigenlijk met een;
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?
Ja, maar alleen in 3-4-3 met ook een SIF Lucas op LW, IF Lucas op RW en NIF Lucas op CM of ST.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in 3-4-3 met ook een SIF Lucas op LW, IF Lucas op RW en NIF Lucas op CM of ST.
En die relatietherapeut heb ze gevonden via relatieplanet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand nog zitten te wachten op een update over mijn collega en haar via relatieplanet.nl overspel zoekende man: ze is vandaag en gisteren ineens zonder enige reden en aankondiging vrij. Zitten waarschijnlijk in een hutje op de Drentse hei, met een relatietherapeut in hun midden
Ik neem aan in 2 verschillende teams? Dan wel. Maar je kunt ze niet bij elkaars team op de bankzetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?
Niets is onmogelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:57 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En die relatietherapeut heb ze gevonden via relatieplanet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb alles van gisteren verkocht op 5 kaarten na. Willems, Hosogai, Opare, Suk en Schaken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand nog zitten te wachten op een update over mijn collega en haar via relatieplanet.nl overspel zoekende man: ze is vandaag en gisteren ineens zonder enige reden en aankondiging vrij. Zitten waarschijnlijk in een hutje op de Drentse hei, met een relatietherapeut in hun midden
Misschien waren hun coins opquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf doet Legrottaglie in dat team
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef DutchSL het volgende:
De goedkoopste BIN voor SIF Hamsik gepakt: 90k en hij was CM
Een na duurste was 96.5k gewoon als CAM.
Je kan ook een betere CAM nemen hé! Mata bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Jelle_96 het volgende:
Daarnet Schweinsteiger gekocht. Teampje speelt echt lekker, vorige divisie 1 op 1 punt na niet gewonnen. Was nog nooit zo dichtbij de titel.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets ja, maar soms kun je zulke IF's op hun onnatuurlijke posities gewoon voor 10k of meer zelfs extra verkopen (al zal dat wel iets minder makkelijk gaan nu mensen kunnen zoeken op de onnatuurlijke posities en dus makkelijker goedkopere opties zien).quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
CAM - CM kaarten zijn rond de 8K toch?
Ik kan een keer geluk hebben, als ik bv. een Wallyson krijg dan horen jullie mijn live reactie in die videoquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"
Misschien iets met Dutch, live commentary, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:52 schreef Zhano het volgende:
Meer tags lijkt me sowieso een goed idee DS
quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon Justin Bieber en iets over meisjes neerzetten en het moet lukken toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |