quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]Moet om half 7 mn nest uit, dus ga maar eens slapen. Anders had ik m zeker nog gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo dan maar dus.Nu de rest nog even bazig invullen.
Ik had trouwens nog een dealtje waar DS2 jaloers van zou worden.
Laagste bin als CF is 20,5k
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had 4 Palladino's op xbox vannacht voor 1,5k als CAM. Gewoon op geboden en toen ik wakker werd had ik ze gewonnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar dus.Nu de rest nog even bazig invullen.
Ik had trouwens nog een dealtje waar DS2 jaloers van zou worden.
Laagste bin als CF is 20,5k
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eerste seizoen had het helemaal geen hoog soap gehalte imo, seizoen 2 wel. Het einde van seizoen 2 en so far heel seizoen 3 zijn wel echt geniaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Is TWD na dat eerste seizoen beter geworden? Of heeft het nog steeds een erg hoog soap gehalte.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mwah, de hele serie bestaat uit rennen voor zombies. En daar waar er groepsgenoten doodgaan komen er weer nieuwe bij. Er gebeurt eigenlijk geen reet. Dexter dit seizoen daarentegen is/vind ik pas echt geniaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste seizoen had het helemaal geen hoog soap gehalte imo, seizoen 2 wel. Het einde van seizoen 2 en so far heel seizoen 3 zijn wel echt geniaal.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dexter is nu juist een voorspelbare soap geworden..smaken verschillen I guess.
De nieuwe challenge is NEC vs Vitesse met 8 tegen 11
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vond Dexter niet boeiend, maar ik moet zeggen dat ik het ook niet langer dan aflevering 1 heb volgehouden. TWD was leuk om te volgenMaar ik vind het vervelend om elke week weer een aflevering te gaan kijken, dus zocht maar weer iets anders. Eerste 2 seizoenen wel gezien.
![]()
Wel iets meer soap, maar vind het niet echt voorspelbaar, sowieso afgelopen aflevering niet. En het is veel beter dan de vorige twee seizoenen imo. Vooruitgang is altijd beter en TWD is mijns inziens vanaf het begin al aan een vrije val begonnen en ze zijn net pas beland. Maar ik moet de aflevering van deze week nog kijken dus dat ga ik nu meteen maar doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Dexter is nu juist een voorspelbare soap geworden..smaken verschillen I guess.
De nieuwe challenge is NEC vs Vitesse met 8 tegen 11
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik moet weer ff een nieuwe serie kijken, maar ik vind het altijd zonde dat 80% van de series flopt. En van die 'case per aflevering' series hou ik niet echt.
Misschien toch de Wire nog eens proberen.![]()
Ik heb 2,5 seizoen van dexter gekeken, toen vond ik het wat minder worden.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Die keeper is zonder overdrijven echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad bronze/silver/gold fifa 11/12/13.quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Bundesliga heeft ook goede silver dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Fahrmann van Schalke is veeeeeel beter (voor mij, maar op futhead zijn er meerderen negatief over Muller).![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die keeper is zonder overdrijven echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad bronze/silver/gold fifa 11/12/13.
Fahrmann van Schalke is veeeeeel beter (voor mij, maar op futhead zijn er meerderen negatief over Muller).Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef BDIL het volgende:
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De afgelopen 2 uur ongeveer voor 40k aan koopjes binnengehengeld. Verwachte opbrengst over 12 uur is een dikke 75k.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef BDIL het volgende:
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walking deadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nolan says that "We're not addressing The Joker at all. That is something I felt very strongly about in terms of my relationship with Heath and the experience I went through with him on The Dark Knight".quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:31 schreef Rijst het volgende:
Tim86 wat hebben ze eigenlijk met The Joker gedaan na TDK?
He added that "I didn't want to in any way try and account for a real-life tragedy. That seemed inappropriate to me. We just have a new set of characters and a continuation of Bruce Wayne's story. Not involving The Joker".
Geen idee dus..Hij zal zogenaamd ergens vastzitten ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol er is een programma op RTL :'' Rappers in de sneeuw''
Hala Madrid !
Ik opende een pakje omdat ik op mijn tweede account nog 7,5k had en hij geeft zowaar winst.
Een 4-4-2 Gundogan, een Rose in 4-4-1-1 (LB van Sunderland. Ongeveer 8k waard), een gouden squad fitness en een 4-5-1 kaartje.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: