Neequote:
Kan ie een beetje goed schieten, balletje vasthouden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb ermee gespeeld. überbaas ingame.
Ja, top. Heerlijk balvast en hij is heel erg kopsterk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan ie een beetje goed schieten, balletje vasthouden?
Bijna iedereen heeft meerdere teams ja. Zoiezo heeft bijna iedereen een paar gouden, een zilver en een brons team, rekening houding met de requirements die bepaalde tournaments hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik bedoel als zij achterstaan. Laatst had ik 3 wedstrijden, kwam steeds 3-0 of 4-0 voor en gingen ze de rest van de wedstrijd tijd rekken. Anyway, ben blij dat iedereen me hier fut aanraadde. Ik speelde eerst alleen seizoenen en vermaak me perfect met fut. Extreem uitgebreid en zoveel te doen naast de wedstrijden spelen.
Nog 1 vraag dan; ik zie hier dat veel mensen hun team posten (zilver team met een gem. van 60-70) Hebben de meeste fokkers dan meerdere teams? Hier zitten toch veel pro's die de beste teams kunnen samenstellen. Ik verwachtte namelijk dat het veel langer zou duren voordat je een aantal (sub)topspelers in je team kunt krijgen. Ik heb nu zelf dzeko, bojan, llorente, thiago en callejon. Verbaast me ook dat ze zo goedkoop waren. ongv. 1000-1500 per speler. ook 100 teamgeest.
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 3 gouden, 3 zilveren en 2 bronzen teams atm
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??
dat wordt onze nieuwe anyquote:
quote:
Probeer hetquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb geen word namelijk op mijn computer en dacht dat het zo dan kon.
Skralequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb geen word namelijk op mijn computer en dacht dat het zo dan kon.
Ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik iets maak in google docs kan ik dat dan ook gewoon in word openen en mailen naar iemand??
Weinig kans, met een bronzen team in div 1 spelen is kansloos. Dus niemand doet het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?
Vilhenaquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
-----------CAM
LM - CDM
----CB
combinatie gezocht. Ze krijgen geen links van anderen.
Het kan ja, volgens mij houden ze nergens rekening mee in de match making (helaas).quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je in divisie 1 met een gouden team tegen een brons team uitkomt of andersom. Of worden gouden teams aan goud gekoppeld etc.?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand al met Cyriac gespeeld?
Best zieke skills
Wel een keer tegen me gehad, en inderdaad een killer. Wel erg jammer dat hij misbruikt werd door een of andere pacehoerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima speler, laat de anderen om hem heen (4-2-3-1) ook veel scoren.
Kontneuker is hetquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik meteen hier aan denken:
Nee, juist niet.quote:
Umtiti is gewoon een prima verdediger, net als Zuma en dan flikker je een fransman CDMquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/#squad-player
Er zijn zo weinig goed-hybridbare LM/LW's.Ik wilde Piatti, geen goede CB te vinden. Ik wilde Allessandrini, geen goede CB te vinden. Hommo's bennen het.
Je moet ook eerst de CB zoekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn zo weinig goed-hybridbare LM/LW's.Ik wilde Piatti, geen goede CB te vinden. Ik wilde Allessandrini, geen goede CB te vinden. Hommo's bennen het.
Heeft iets te maken met La Gazetta die dat als TOTW doorgaven aan EA.. kun je challengenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de console bij team of the week challenge de foto van Miccoli staan. Maar dan wel de NIF versie. Gisteren Buffon. Gaan die wellicht een IF krijgen, of zijn het gewoon random foto's die daar neergezet worden?
Zouma is beestquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
7 chem voor Lacazette.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
-------------------------Lacazette
Allessandrini - Mvuemba
---------------Umtiti
Is een Gazzetta team zoals gezegd.. raar, maar niets met IF's te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de console bij team of the week challenge de foto van Miccoli staan. Maar dan wel de NIF versie. Gisteren Buffon. Gaan die wellicht een IF krijgen, of zijn het gewoon random foto's die daar neergezet worden?
Agbon is duidelijk sneller en heeft een beter schotquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
Het enige echte verschil tussen Jerome en Agbonlahor is 120K ofzo
Neequote:
Agbon is de beste spits van dit spel. Heeft geen zwakke punten gewoon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
Het enige echte verschil tussen Jerome en Agbonlahor is 120K ofzo
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter. En Jerome zijn WR zijn beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Agbon is duidelijk sneller en heeft een beter schot
alsof mental stats er iets toe doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jerome kan veel beter koppen en veel beter passen en is mentaal stukken beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |