Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Geef gewoon het voorbeeld dat die Robert M nu per verkracht kind +/- 3 maanden in de bak gaat. Belachelijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Zolang je denkt dat mensen niet goed te maken zijn maakt dat toch niet uit? Enige wat je kan zeggen dat wanneer mensen slecht worden dat het makkelijker zou zijn om ze goed te maken. Dan heb jij dus slecht geboren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, geen Fletcherquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Fenomeno het volgende:
Is het TOTW van afgelopen weekend al bekend? Ik hoop op een IF Fletcher, die normale is al een monster voor z'n rating
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Ik denk juist dat mensen zich goed voordoen om hun huidige leven te handhaven, en om mee te kunnen draaien in de maatschaapij, maar dat hun ware aard niet zo isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Is ook wat ik dacht in dit geval dus hebben wij gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
NIET HELPENquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helpdesk aan de pakistani vragenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Maar dit is iedereen of niemand hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
Nee, ze posten het nu altijd op EA forum als sticky topic. Graoully werkt er ook niet meer. Ze maken het nu altijd woensdag om 16u onze tijd bekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Het kan allebei schat. Maar voor jouw standpunt zou ik zeggen dat mensen van nature slecht zijn en dat je daar niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dit is iedereen of niemand hè
Keizerquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)2-launch-party-13273
Negativ aka Kenneth Vermeer![]()
Wel manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
ik vind dit de geen goede zinquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.quote:
Bellen achter het stuur kan anderen in gevaar brengen, rijden zonder gordel niet. Daarom niet echt te vergelijken imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |