Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duurquote:
Ja. 2. Troep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al packs gekocht in dit HH?
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duur
Joh, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Een pack opening serie past niet bij een trading serie omdat ik bij packs meestal verlies maak en bij trading winstquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Tweede en derde pack zijn zeker niet slecht hoor! Een tip: niet zeggen dat je het voor de views doetquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
Zo kan ie wel.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/#squad-player
Fofana z'n ingame stats zien er niet zo heel slecht uit, misschien maak ik deze wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Mocht ik een keer een goede speler krijgen dan maak ik daar wel een video over. Ik neem eigenlijk alleen op als ik alleen thuis ben of als iedereen op bed ligt behalve ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.
FRAPSquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prima programmaquote:
Dat zou wel dondersgeil zijn trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Daar heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet je niet de counter in beeld hebben op de video
Ja kan ook. Umtiti werd genoemd en ik heb 'm er even gauw ingezet. Zouma lijkt me beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, waarom geen Zouma LCB in dat team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |