SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik moet moet als herder een groep schapen leiden, ik faalde helaas op het hoogste niveau. Maar ik breng ons wel terug naar 1
Bovendien die Arsenal team was fraudeWaren ze maar zo goed in het echt
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso dat je door die links gewoon een extra boost krijgt of het was mentaal
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]Neejoh we zijn beide goed, het gaat nu prima op ANY maar gister was het echt pauper laatste wedstrijd. 1 punt nodig en dan heb je ongeluk 5 goals tegen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens jongens, wat een haantjesgedrag hier allemaal weer. Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een keer van Toefjes heb verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar zit wat in, zeker niet in dat soort potjes. Da's anders wanneer je tegen een wildvreemde speelt die herhalingen gaat zitten terugkijken, dan wil ik koste wat kost winnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een wedstrijd van gelijkwaardig niveau is, dan vind ik verlies of winst niet echt relevant eigenlijk
Sessegnon.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmmmmmmm, wat is een fijne goedekope linksbenige cam voor 451 bpl?
Is die links? Ik dacht dat die rechts was. Wel links (volgens mij): Mata, Silva of Dembele.quote:
Dembele is toch links? Die is best goedkoop, heb er even mee gespeeld, en mocht niet klagen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
Sessegnon is tweebenig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
is rechts.
Mata silva boven budget speel niet veel FUT meer
Vind het toch minder als laatste jaren, Probeer Ruiz wel eens beetje nonstalgie onder het spelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Maar je zit wel naast GJE om zijn blijdschap te zien als hij van je wint?
Edit: of bel je hem dan gewoon even daarna om mee te delen in de feestvreugde?![]()
Omdat Robben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zend de NOS Valencia - Bayern uit en niet Juventus Chelsea?
zoek het opquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:28 schreef Revontulet het volgende:
eerste pack, walcott en aubameyang, zijn die wat waard?
Je maakt wat mee in een week hequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht eergisteren de goedkoopste Douglao van de markt, 86k. Nu staan er twee voor 75k.
Ja, ongelofelijk. Ik dacht dat hij waardevast zou zijn, nou mooi niet dus hi ha ho giebel gniffelquote:
quote:
Stoer man. Ik koop voor een paar tientjes, hoef geen illegale troepquote:
Neen sorry dhr Smookz.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nog ff clubben voordat de champion's league start?
Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duurquote:
Ja. 2. Troep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al packs gekocht in dit HH?
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwakt wel meer af per jaar merk ik, best duur
Joh, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Een pack opening serie past niet bij een trading serie omdat ik bij packs meestal verlies maak en bij trading winstquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom aparte serie? Doe het gewoon bij elkaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je thuis komt met een 5.6 voor Wiskunde wilt je Pa wel vuurwerk kado doen van 200¤.
Tweede en derde pack zijn zeker niet slecht hoor! Een tip: niet zeggen dat je het voor de views doetquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was voordat HH begon, ik geloof niet in HHIk heb alweer een paar deals opgepikt voor de volgende aflevering van SMLENO.
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
Zo kan ie wel.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/#squad-player
Fofana z'n ingame stats zien er niet zo heel slecht uit, misschien maak ik deze wel.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Mocht ik een keer een goede speler krijgen dan maak ik daar wel een video over. Ik neem eigenlijk alleen op als ik alleen thuis ben of als iedereen op bed ligt behalve ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk! Uiteindelijk weinig verlies. Ik zou gewoon de komende packs allemaal opnemen, voor hetzelfde geld pak je een keer een Agbonlahor.
FRAPSquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prima programmaquote:
Dat zou wel dondersgeil zijn trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken dat ik lieg
Daar heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet je niet de counter in beeld hebben op de video
Ja kan ook. Umtiti werd genoemd en ik heb 'm er even gauw ingezet. Zouma lijkt me beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, waarom geen Zouma LCB in dat team?
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Geef gewoon het voorbeeld dat die Robert M nu per verkracht kind +/- 3 maanden in de bak gaat. Belachelijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje. Ik moet morgen debatteren, en mijn standpunt is dat er in Nederland zwaardere straffen zouden moeten zijn. Vanuit dit oogpunt gezien, zijn mensen dan van nature slecht, of worden ze slecht gemaakt? Ik dacht het eerste
Zolang je denkt dat mensen niet goed te maken zijn maakt dat toch niet uit? Enige wat je kan zeggen dat wanneer mensen slecht worden dat het makkelijker zou zijn om ze goed te maken. Dan heb jij dus slecht geboren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, geen Fletcherquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Fenomeno het volgende:
Is het TOTW van afgelopen weekend al bekend? Ik hoop op een IF Fletcher, die normale is al een monster voor z'n rating
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Ik denk juist dat mensen zich goed voordoen om hun huidige leven te handhaven, en om mee te kunnen draaien in de maatschaapij, maar dat hun ware aard niet zo isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze worden slecht gemaakt. Omdat de straffen te laag zijn, kunnen ze meer doen. Lijkt mij.
Is ook wat ik dacht in dit geval dus hebben wij gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
NIET HELPENquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helpdesk aan de pakistani vragenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Maar dit is iedereen of niemand hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of juist andersom. Mensen zijn slecht van nature dus langer opsluiten. Mensen die slecht gemaakt worden door omgeving etc kan je corrigeren, dus daar zijn alternatieve straffen beter.. dus begeleiding etc..
Niet mijn mening, maar mogelijkheid van beargumenteren
Nee, ze posten het nu altijd op EA forum als sticky topic. Graoully werkt er ook niet meer. Ze maken het nu altijd woensdag om 16u onze tijd bekend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah zonde
Waar kan ik TOTW vinden, nog steeds op dat twitter account van graoully?
Het kan allebei schat. Maar voor jouw standpunt zou ik zeggen dat mensen van nature slecht zijn en dat je daar niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dit is iedereen of niemand hè
Keizerquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)2-launch-party-13273
Negativ aka Kenneth Vermeer![]()
Wel manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
ik vind dit de geen goede zinquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat de niet alle straffen omhoog moeten overigens.
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.quote:
Bellen achter het stuur kan anderen in gevaar brengen, rijden zonder gordel niet. Daarom niet echt te vergelijken imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, een boete is ook een soort van straf. Ik vind die bedragen voor zonder gordel rijden achterlijk, zelfde als die boete wanneer je met de telefoon in je hand auto aan het rijden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |