quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Nee, maar die knakker komt altijd etteren als Utreg van Twente wint of als we gelijkspelenquote:Op zondag 18 november 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]![]()
Jullie vinden dat er geweldig aanvallend voetbal wordt gespeeld?
Wut?quote:
quote:
Moeten jullie toch wel gewoon 12 punten kunnen halen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
thuis tegen PEC, thuis tegen ADO, uit tegen PSV, thuis tegen Heracles en uit tegen AZ
best competitieprogramma nog tot de winterstop!
tsja, wie weet ook wel 15quote:Op zondag 18 november 2012 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moeten jullie toch wel gewoon 12 punten kunnen halen.
Dat zal dit keer iig niet gebeurenquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef blistah het volgende:
Als we bij PSV toch eens kunnen herhalen wat we in maart deden zou het heel mooi zijn.
Als we nu al niet eens meer kunnen winnen tegen PEC..quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef starla het volgende:
Hopen dat PSV strandt tegen Vitesse of althans 2 puntjes laat liggen.
Twente moet winnen van PEC, dan staan we nog een puntje achter die we goed kunnen maken tegen PSV zelf met een beetje mazzel
quote:Op maandag 19 november 2012 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zal dit keer iig niet gebeuren
Tsja, echt in vorm zijn we niet momenteel. PEC staat lekker op de lijst en wil maar al te graag stunten tegen Twente. PEC op een goede dag tegen Twente van de afgelopen weken...kan er nog om spannen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Als we nu al niet eens meer kunnen winnen tegen PEC..
Deze was zo mooi met die goal vanquote:20-03-2010 PSV - FC Twente ERE 1-1
Ach, dat hadden jullie vorig seizoen ook totaal niet verwachtquote:
ik stond in het uitvak toen, heerlijke balquote:Op maandag 19 november 2012 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Deze was zo mooi met die goal vanBlaise
pas toen kwam echt het besef dat we echt kampioen konden gaan worden.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 19 november 2012 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Als we nu al niet eens meer kunnen winnen tegen PEC..
Zuchtquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
Chadli er donderdag ws nog niet bij, dat wordt nog wat voorin, Cabral geblesseerd en Gyasi niet speelgerechtigd. Je zou bijna Bajrami gaan missen.
Schteve zal kastanje wel op links gaan zetten verwacht ik. Of Janssen op rechts.![]()
Alsof Stief Guti op gaat stellenquote:
Komt wel goed met Kastanje, duurde ook ff met Luukinho, dus och.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef Typisch het volgende:
Zijn jullie nog blij met Kastanje en Cabral?
Zoveel talent, zo verspilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof Stief Guti op gaat stellen_!
Tja, 't is geen oude ervaren speler he?quote:
Dat was idd een mooi feestje in het uitvak. Behalve toen iedereen door kreeg dat er na de wedstrijd op de tribune iemand gereanimeerd werd. Nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt en niet vaak zo'n mooi applaus gegeven voor de EHBO medewerkers die de man met bewustzijn konden afvoeren.quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik stond in het uitvak toen, heerlijke bal
Lyam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht dit:
--------------- Castaignos - Born ----------------
---------- Tadic - Fer - Brama - Guti -----------
Schilder - Bengtsson - Douglas - Rosales
------------------------ Boschker --------------------
En in de 2e helft evt. Bulykin erin gooien voor Casta of Born?
Correctquote:
Lijkt me wel wat, maar dat zal Steve wel niet doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht dit:
--------------- Castaignos - Born ----------------
---------- Tadic - Fer - Brama - Guti -----------
------------------------ Boschker --------------------
En in de 2e helft evt. Bulykin erin gooien voor Casta of Born?
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar dat zal Steve wel niet doen
Vergeet Wisgerhof niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?
Vond ik ook zo onbegrijpelijk, tijdens de wedstrijd tegen Den Bosch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?
Dat durft ie niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Snap ook niet waarom die natnek niet eens wat variatie probeert.
Verras je tegenstanders eens. Probeer wat.
x2! maar dan met Castaignos en Bulykin, of ander tweetal?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik zou ook wel een keer 4-4-2 willen zien
Met die twee dan. Maar gaat nooit gebeurden in Nederland kan men dat niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2! maar dan met Castaignos en Bulykin, of ander tweetal?
Ik had gehoord tot winterstop +/-quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef DeVinger het volgende:
Hoe lang is die Michaylov er nou eigenlijk uit? Ik lees tegenstrijdige berichten!
Ik zag het ja. Leuk, ik gun het hemquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:11 schreef Q. het volgende:
Ola John heeft de 1-0 gemaakt tegen Celtic. Die gaat helemaal los daar.
Het schijnt allemaal wel mee te vallen, hij stelt zich weer eens aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef DeVinger het volgende:
Ja maar later las ik weer dat het vermoedelijk maar twee weken zou duren. Ik vroeg mij dus af of de insiders wisten welk bericht ik moet geloven
mag toch aannemen van wel? scherpe Bony + solide verdedigingquote:Op woensdag 21 november 2012 18:55 schreef blistah het volgende:
Hopen dat Vitesse iets uit kan richten tegen PSV deze week.
Denk dat Rutte juist niet wil gaan verliezen in het Philips Stadion en behoudend gaat spelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag toch aannemen van wel? scherpe Bony + solide verdediging
met de aardig solide verdediging is dat niet direct een probleemquote:Op woensdag 21 november 2012 19:02 schreef blistah het volgende:
[..]
Denk dat Rutte juist niet wil gaan verliezen in het Philips Stadion en behoudend gaat spelen.
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef blistah het volgende:
Levante wint toch wel vanavond. Dan is die wedstrijd in de Grolsch Veste tegen Helsingborg echt geen klap meer aan.
Dan mag Stief wel zeggen dat 'ie z'n basiself spaart, en dan is het de eerste keer dat ik hem snap (als 'ie dat zegt).quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef blistah het volgende:
Saaie pot. Moet je die zinloze kutpot ook nog spelen tegen Helsingborg straks.
Ja. Gewoon het hele beloftenelftal opstellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan mag Stief wel zeggen dat 'ie z'n basiself spaart, en dan is het de eerste keer dat ik hem snap (als 'ie dat zegt).
Zul je zien dat die lui wél gaan vlammen en met 4-0 winnenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef blistah het volgende:
[..]
Ja. Gewoon het hele beloftenelftal opstellen.
PEC, altijd moeilijk!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef DaDude1987 het volgende:
Dat belooft wat dit weekend! Wat sprankelend!
Als Den Bosch het thuis kan...quote:
Ja, ik ben er ook echt bang voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als Den Bosch het thuis kan...
Waar heb je dat van?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:33 schreef Breekfast het volgende:
Betrouwbaar gerucht: Verbeek wordt de nieuwe trainer van Twente komend jaar. Er is alleen wat verwarring of dat het aanstaande nieuwe kalenderjaar betekend of het volgende voetbaljaar/seizoen.
Forum van fctwente.netquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Spatzmann het volgende:
en weer een blessure erbij: gutierrez ook meniscusoperatie
Godverdommequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Spatzmann het volgende:
en weer een blessure erbij: gutierrez ook meniscusoperatie
Van AZ naar Twente is toch een vooruitgang, daarnaast heeft hij wel eens gezegd Twente wel te zien zitten. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160626quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef tcr het volgende:
Waarom zou Verbeek bij AZ weggaan? Hij heeft zijn roots wel in Enschede, maar woont toch in Friesland?
Kloptquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dirty Harry heeft het vaker bij het juiste eind
ripquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef tong80 het volgende:
VBL / Oud speler-en coach Spitz Kohn overleden.
x2quote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef blistah het volgende:
Benieuwd van Breukers er van gaat bakken.
iedereen lijkt maar te lopen en wat te passen, zonder te willen voetballen... en maar kijken naar Tadic of hij nog wat gaat verzinnenquote:
3 seizoenen geleden misschien jaquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente speelt het beste voetbal.![]()
Dat de mensen van de TV dat ooit hebben kunnen zeggen.
in wedstrijd 1 en 2 van dit seizoen was het ook nog niet zo slechtquote:Op zondag 25 november 2012 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
3 seizoenen geleden misschien ja
quote:
niet normaal dit...quote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
het is toch godverdomme niet te geloven
volgens mij is dat niet geluktquote:
Bijnaquote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet gelukt
quote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
dat trots is momenteel neit echt bij mij te vinden.
stel knuppels.
had je meer verwacht dan?quote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef kastanova het volgende:
En elke wedstrijd denk je nog "Het kan alleen maar beter worden vanaf nu..."
En dan weten ze het toch nog te presteren om nóg slechter te voetballen.
dat gevoel had ik dus ook net, ze verlagen hun eigen ondergrens wedstrijd na wedstrijdquote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef kastanova het volgende:
En elke wedstrijd denk je nog "Het kan alleen maar beter worden vanaf nu..."
En dan weten ze het toch nog te presteren om nóg slechter te voetballen.
die zijn haast net zo standaard als het bagger spel van zijn ploegquote:Op zondag 25 november 2012 18:24 schreef blistah het volgende:
En nu maar weer wachten op de open deuren van McC.
Twente fan in een notendop alleen achter zijn club als het goed gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
dat trots is momenteel neit echt bij mij te vinden.
stel knuppels.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente fan in een notendop alleen achter zijn club als het goed gaat.
Bij een 1-1 stand ook gewoon. Dieptriest wel ja.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso die hele geveinsde trots, lachwekkend. Als het kut gaat fluiten ze in Twente ook gewoon en loopt het stadion leeg 10 minuten voor tijd.
Ze beginnen al bijna net zo arrogant te worden als in Amsterdam. Al is het enige positieve dat ze er in Amsterdam gewoon voor uitkomen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een 1-1 stand ook gewoon. Dieptriest wel ja.
En dat we er in Amsterdam reden toe hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze beginnen al bijna net zo arrogant te worden als in Amsterdam. Al is het enige positieve dat ze er in Amsterdam gewoon voor uitkomen.
Het is dat je een icon van MF Doom hebt, anders..quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat we er in Amsterdam reden toe hebben.
Trots op Twente zo erg als het goed gaat ! niets als het tegenzitquote:Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
ben altijd fan geweest, zal altijd fan zijn, maar om nou trots te zijn op dit soort wedstrijden?
En het seizoen gaat HEEL lang duren als je elke week zo'n gezapige wedstrijd moet kijkenquote:
Snel McClaren er uit anders is zelfs die 6e plaats onhaalbaar. Verbeek er in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Plasterk het volgende:
Ok, ik heb t nog niet eerder gezegd maar McLaren exit. Vertrouwen is weg bij mij.
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het makkelijk het weer op Mc te gooien. Begin opstelling vond ik prima, Breukers Fer Gyasi
Middenveld is zo ontzettend voorspelbaar dat er gewoon geen flikker gecreerd wordt..
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.
Hij kan ze niet motiveren en stelt stelselmatig een team op dat week in en week uit helemaal niets creëert.
Inderdaad. Vandaag had hij ook gewoon het laatste half uur met 3 verdedigers kunnen spelen, maar dat durft hij niet aan.quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.
Hij kan ze niet motiveren en stelt stelselmatig een team op dat week in en week uit helemaal niets creëert.
Oh, dus je mag geen kritiek leveren op weken van wanprestaties?quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Goede supporters hier, geen wedstrijden kijken, niet meer trots zijn etc, mooi man.
Oke.quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Goede supporters hier, geen wedstrijden kijken, niet meer trots zijn etc, mooi man.
Niet meer trots zijn en geen wedstrijden meer kijken is geen kritiek. Je mag je team verrot schelden maar dat is iets heel anders.quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus je mag geen kritiek leveren op weken van wanprestaties?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Q. het volgende:
Ik ga mijn EL-abo maar eens opzeggen, ik wil niet meer naar dit soort ellende kijken.
Hadden ze het bij VI ook al over. Wie is verantwoordelijk voor deze transfers eigenlijk? Creativiteit is er niet namelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het makkelijk het weer op Mc te gooien. Begin opstelling vond ik prima, Breukers Fer Gyasi
Middenveld is zo ontzettend voorspelbaar dat er gewoon geen flikker gecreerd wordt..
Munstermanquote:Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Goed man.
[..]
Hadden ze het bij VI ook al over. Wie is verantwoordelijk voor deze transfers eigenlijk? Creativiteit is er niet namelijk.
Ik zal ook altijd kijken, al is het een marteling.quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf wel kijken, maar soms met pijn aan m'n ogen van het slechte spel...
en zal nooit, maar dan ook nooit, het team uitfluiten!
Komt volgens mij omdat Twente een relatief makkelijk programma heeft gehad tot nu toe. Alleen Vitesse-uit en Feyenoord-thuis waren op papier moeilijke wedstrijden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
en gezien het spel is het onvoorstelbaar dat we "gewoon" op 2e plek staan
maar na ADO thuis volgt PSV uit, daarvoor houd ik echt m'n hart vast!!
Was wel een beetje lullig ja die gelijkmaker in een leeg stadion.quote:Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
En zo moet het. Ook weer jammer dat er lui 5 min voor tijd weg lopen.
je vergeet Ajax-uitquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt volgens mij omdat Twente een relatief makkelijk programma heeft gehad tot nu toe. Alleen Vitesse-uit en Feyenoord-thuis waren op papier moeilijke wedstrijden.
Ajax is toch geen echte uitdaging, wat een koekebakkers zijn dat zeg!quote:
whehe dat viel ook wel mee. Het is bij ons gelukkig niet zo erg als in de arena. Zijn meestal ouwe lullen op de lange zijde die net een treintje eerder willen, loat goanquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel een beetje lullig ja die gelijkmaker in een leeg stadion.
Het was erger zelfs.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
whehe dat viel ook wel mee. Het is bij ons gelukkig niet zo erg als in de arena.
Voorrondes waren erg zwaar ja.quote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef d1ce het volgende:
Vergeet iedereen dat Twente er al wat meer wedstrijden op heeft zitten dan de gemiddelde Eredivisie club ?
Ok man je wil weer even de übersupporter uithangen, prima. Bij feyenoord gebeurt dat nooit jullie zijn zo trouw echt respect mangquote:
Bedankt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok man je wil weer even de übersupporter uithangen, prima. Bij feyenoord gebeurt dat nooit jullie zijn zo trouw echt respect mangrotterdam hoelikens
Maar het zijn wel wedstrijden.quote:
Goed dat we de oorzaak hebben gevonden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het zijn wel wedstrijden.
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat we de oorzaak hebben gevonden.
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.
Mwoh...
Dat waren er wel wat meerquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.
Volgens mij is Steve ook echt een 'gezellige oom', die niet echt te boos kan worden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.
Mwoh...
Welke twee wedstrijden?quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.
Steve een andere functie binnen de club geven en Kluivert/Mulder naar voren schuiven?quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steve een andere functie binnen de club geven en Kluivert/Mulder naar voren schuiven?
Kluivert heeft de beloften anders wel naar de titel geleid, met fris en attractief voetbalquote:
Kluivert als hoofdtrainer, kom op man, dat kan echt niet .quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kluivert heeft de beloften anders wel naar de titel geleid
Waarom niet?quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert als hoofdtrainer, kom op man, dat kan echt niet .
Denk niet dat hij daar geschikt voor is, is een soort Cocu qua persoonlijkheid, ietsje erger en dan ook nog dom.quote:
ga je nu Derksen napraten?quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert als hoofdtrainer, kom op man, dat kan echt niet .
Nee, ik vind Kluivert een geweldenaar en ook geen verschrikkelijk persoon, maar als trainer...nee.quote:
Oh ok goed ik was even bang voor het massaverkrachter argumentquote:Op zondag 25 november 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik vind Kluivert een geweldenaar en ook geen verschrikkelijk persoon, maar als trainer...nee.
Successupporters.quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo gingen er zoveel mensen weg na de 1-2 dan? Pfff...
heb wedstrijd afgekeken, was afgelopen donderdag in hannover, maar ik baal er gewoon van hoe de laatste weken gespeeld word. niet zo gek toch? en ik zal MC Claren heus niet afkraken, al kan ik m soms niet volgen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
De mensen uit het arke waar het altijd vol zat (en diekman) zijn er nog gewoon, zijn inderdaad een deel successupporters bijgekomen maar zoveel nou ook weer niet. Maarja is ook onvermijdelijk.. Jij vindt twente toch ook pas 'leuk' sinds ze kampioen zijn geworden toch?quote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan hebben jullie wel weinig echte supporters.
Jij kijkt wekelijks bij Jong Twente of roep je maar wat?quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kluivert heeft de beloften anders wel naar de titel geleid, met fris en attractief voetbal
Nee sinds ze met een Twente fan neukt geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De mensen uit het arke waar het altijd vol zat (en diekman) zijn er nog gewoon, zijn inderdaad een deel successupporters bijgekomen maar zoveel nou ook weer niet. Maarja is ook onvermijdelijk.. Jij vindt twente toch ook pas 'leuk' sinds ze kampioen zijn geworden toch?
Maar ze stond ook te juichen toen PSV met 1 doelpunt verschil kampioen werdquote:Op zondag 25 november 2012 21:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee sinds ze met een Twente fan neukt geloof ik.
Sowieso is Jojo Ajacied
lol is het er zo een. Grappig dat ze dan over 'echte supporters' begintquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar ze stond ook te juichen toen PSV met 1 doelpunt verschil kampioen werd
Volgens mij heeft ze zelfs staan feesten toen AZ kampioen werdquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lol is het er zo een. Grappig dat ze dan over 'echte supporters' begint
Ja want dat gebeurd bij Ajax nooitquote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoezo gingen er zoveel mensen weg na de 1-2 dan? Pfff...
Bij Ajax had je soms na 10 min al witte zakdoekjes als het nog 0-0 stondquote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja want dat gebeurd bij Ajax nooit![]()
Heb zelf ook de 2-2 gemist maar dat komt omdat ik altijd rond 90e minuut weg ga anders sta je 1,5 uur in file
Jij hebt altijd ontzettend belangrijke dingen te doen op zondag?quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef bambino het volgende:
Heb zelf ook de 2-2 gemist maar dat komt omdat ik altijd rond 90e minuut weg ga anders sta je 1,5 uur in file
Misschien even een bratwurst halen en dan lekker naar de kerk?quote:Op zondag 25 november 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt altijd ontzettend belangrijke dingen te doen op zondag?
Bratwurst in de kerk.quote:Op zondag 25 november 2012 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien even een bratwurst halen en dan lekker naar de kerk?
quote:Twente heeft behendige, beweeglijke, snelle, technische jongens nodig om het spel te maken... (dikgedrukten zijn zulke jongens, in mijn opzicht):
Chadli - ? - Gyasi
Fer - Tadic - Gutiérrez
We zijn al een heel eind als je zo begint. Gooi wat mij betreft Born in de spits (laat Castaignos desnoods wat rijpen in het tweede) en je zult zien dat er heel wat meer voetbal op de mat ligt. Born heeft geen sterallures en zal keihard werken om een basisplaats te veroveren.
Tadic op 10, Guti er omheen zwervend en Fer als controleur/powerhouse.
Schilder en Rosales die mee naar voren jagen en Douglas en Bengtsson die de bal naar Fer peren (die hem dan weer aan de backs of Tadic mee kan geven).
Het kan toch niet zo moeilijk zijn?
Tegen de mindere goden zou je Schilder nog een linie naar voren kunnen schuiven of opofferen voor Janssen die gaten kan trekken (als men daar een keer op anticipeert én als Janssen z'n dag heeft...)
Iets met de beste stuurlui...quote:Op maandag 26 november 2012 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een crosspostje van fctwente.net:
[..]
Het was te voorspellen, er zit totaal geen tactiek meer in het spel van Twente.quote:Op maandag 26 november 2012 09:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die zeker wist dat Twente niet ging winnen? Dit Twente is gewoon makkelijk te verslaan, heb je nog geluk dat Luc scoort anders had PEC gewoon die drie punten gehaald.
Hoezo zand in de ogen? Na de openingspot ging het gewoon al bergafwaartsquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Merkie het volgende:
Ik denk ook dat de fans een beetje een zand in de ogen is gestrooid door de 3-0 overwinning op Feyenoord. Toen creëerde Twente ook al heel weinig, maar dankzij slecht verdedigen van Feyenoord was bijna elke kans raak. Eigenlijk was dat ook gewoon een slechte wedstrijd. Kijk maar naar de statistieken: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697229. Afgezien van de einduitslag zijn de wedstrijdstatistieken niet echt heel bijzonder.
Steve McClaren moet gewoon weg.
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.quote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo zand in de ogen? Na de openingspot ging het gewoon al bergafwaartsFey was even een opleving, maar het is weer gewoon kut.
Steve moet idd weg. Er moet iemand met voetbalverstand voor de ploeg komen te staan. Doe Steve een baantje waarmee 'ie de wijken in kan ofzo, maar haal hem alsjeblieft voor de spelersgroep weg.
Ik snap ook gewoon niet dat de spelers zélf niet in opstand komen tegen deze laffe tactiekquote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.
Zit gewoon te weinig te weinig creativiteit in deze ploeg, zeker als Chadli wegvalt, blijft alleen Tadic over, dat is toch wat te weinigquote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.
Ja, die doet het nu prima met AZquote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef blistah het volgende:
Steve kan best een andere functie binnen Twente krijgen maar als trainer verbroeit hij het in hoog tempo, het is inderdaad niet om aan te zien. Verbeek, hoewel een lul van een vent, lijkt me wel wat.
Gaat ook niet echt lekker daar maar hij heeft het laten zien bij Heracles, AZ en Heerenveen.quote:
AZ heeft nu dan ook een vrij middelmatige selectie vergeleken met de vorige seizoenen.quote:
Ja en dan met je eigen jeugd spelen zeker? Oh wacht.quote:Op maandag 26 november 2012 16:41 schreef starla het volgende:
Twente heeft gewoon een matige ploeg met 2 a 3 bovengemiddelde spelers. Al zet je daar Guardiola neer, Twente wordt geen kampioen. Altijd maar dat vingertje wijzen naar de trainer.
Steve had toen hij landskampioen werd een veel betere ploeg met een sterker middenveld en een stel superspitsen. Ik vind het knap dat hij 2de staat met dit team en is ingelopen op PSV (en hoe!).
De seizoensstart was geweldig, met ook prima voetbal. Toen klaagde niemand. Europa + competitie heeft z'n tol geeist voor dit toch al niet geweldige team. Misschien doet de winterstop wonderen (zie Ajax een aantal jaar terug). Zo niet dan zal Steve wel ontslagen worden, maar laat hem aub dan 7 of 8 basisspelers meenemen.
Nee, maar 1,5 uur in de file staan is zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 25 november 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt altijd ontzettend belangrijke dingen te doen op zondag?
1,5 uur in de file? Waar zet je je auto neer dan?quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja want dat gebeurd bij Ajax nooit![]()
Vast op de parkeerplaats bij het stadion, of de bios ofzo. Lekkere drukte daar altijdquote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Stienn het volgende:
[..]
1,5 uur in de file? Waar zet je je auto neer dan?
fietsen vanuit Haaksbergen is een optie, maar aardig endquote:Op maandag 26 november 2012 19:08 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets en die parkeer ik @ de zaak (capitool)
quote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ach jullie zullen heus wel beter eindigen dan vorig seizoen.
Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..quote:Op maandag 26 november 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er wordt volop gespeculeerd over een opstelling tegen ADO. Hier de mijne:
----- Castaignos ------ Gyasi -------------------
-------------------- Tadic -----------------------------
------------- Fer ---------- Pelupessy-------------
------------------ Hölscher ---------------------------
------------------ Boschker --------------------------
Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..
Lopen, no wayquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lopen natuurlijk, of met de bus of de trein of Taxi
In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.quote:
Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?
En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..
En als Joop zegt van niet gebeurt het dus wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef starla het volgende:
[..]
In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.
Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadicquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler"
Maar het stokt zowat altijd bij Bramaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadic
Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het stokt zowat altijd bij Bramaipv die bal een lel naar voren te geven draait meneer terug en tikt terug of breed naar bijv. Douglas of Janssen
- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.
Maar goed als we .net moeten geloven wordt het in 2013 alleen maar beter. Verbeek zou trainer worden, Pasveer de nieuwe keeper en is de kans groot dat Djuricic volgend jaar in Enschede speelt..
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?
- Pasveer... hmm... doet het redelijk bij Heracles, maar ik zie hem niet in Enschede onder de lat staan.
- Djuricic: is het spuugzat in Heerenveen en wil weg. Laat maar komenIk krijg wel een harde van het middenveld Djuricic - Tadic - Fer
Pasveer mag je hebben. Kut keep dat het is. Doe mij Telgenkamp maar weer terug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
Heb Bednarek wel een een paar keer bij de beloften gezien, best aardige keeper. En Telgenkamp komt ook terug dacht ik. Verhuurd aan de Eagles.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.
Dan zitten we dus met Pasveer, Fernandes en Bednarek. Heb die laatste eigenlijk nooit in actie gezien
Bazenpostquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Oh en mensen die voor het eindsignaal weg gaan zouden hun seizoenkaart in moeten leveren.
Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.quote:
Keek zo filmpje op YouTube. Balvast redelijk, mee voetballen geen idee. Maar wel een goalgetter. Lekker van afstand boemmen! Past er wel bij. Aanvoer van Tadic en Chadli en dan hij die ze er er in ramt. Niet Castaignos die alleen maar kan sjouwen en van kort af kan ronden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.
True. Maar soms heb je ergens een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op YT kun je Castaignos zelfs een wereldspits laten lijken![]()
Boeie, potential doesn't win games aldus Steve.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, nu is Born ook al geblesseerd!
In Rotterdam maar weer wat toppertjes halen. Fernandez, Leerdam en mokotjo schijnen weg te mogen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
als de spelers nog vertrouwen hebben in Steve, terwijl ze elke week een belabberde wedstrijd spelen, beseffen ze dus donders goed dat het aan hunzelf ligt...
waarom laten ze dan geen enkel teken van vooruitgang zien?
Goede ontwikkeling! Al snap ik dat stukje over Steve niet helemaal. HIj stelt ze toch niet op als hij niet wilquote:De selectie van FC Twente zal vanaf volgend seizoen bestaan uit 23 contractspelers. De Tukkers willen meer jeugd de kans geven en bovendien beter en sneller 'doorselecteren'. Dat staat in het nieuwe beleidsplan dat er op gericht is om de doorstroming vanuit de jeugdopleiding richting de eerste selectie te bevorderen.
"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord", vertelt Cees Lok ambitieus. "En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten."
Hij vervolgt: "De medische en fysieke begeleiding is verbeterd en er zijn judolessen geïntroduceerd. Het aantal gastgezinnen is opgevoerd van twee naar twintig en we hebben bijvoorbeeld Spaanstalige mensen in dienst. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen.’’ Voorzitter Munsterman is blij met die ontwikkeling.
"In de jeugd hebben we nou eenmaal nog geen talenten van het niveau Tadic, Bjelland, Schilder, Castaignos en Gutiérrez. Maar over een tijdje hebben we een ‘6’, een ‘2’ of een ‘10’ klaarstaan als het nodig is.” Trainer Steve McClaren past volgens de voorzitter prima bij die visie. "Toen Steve in 2008 binnenkwam, was de opleiding nog niet op het vereiste niveau. Nu zegt hij: ‘Waar komen die talenten opeens vandaan?’ Hij staat er anders in.”
Ook dit stuk erover:quote:Op woensdag 28 november 2012 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[quote]De selectie van FC Twente zal vanaf volgend seizoen bestaan uit 23 contractspelers. De Tukkers willen meer jeugd de kans geven en bovendien beter en sneller 'doorselecteren'. Dat staat in het nieuwe beleidsplan dat er op gericht is om de doorstroming vanuit de jeugdopleiding richting de eerste selectie te bevorderen.
"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord", vertelt Cees Lok ambitieus. "En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten."
Hij vervolgt: "De medische en fysieke begeleiding is verbeterd en er zijn judolessen geïntroduceerd. Het aantal gastgezinnen is opgevoerd van twee naar twintig en we hebben bijvoorbeeld Spaanstalige mensen in dienst. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen.’’ Voorzitter Munsterman is blij met die ontwikkeling.
"In de jeugd hebben we nou eenmaal nog geen talenten van het niveau Tadic, Bjelland, Schilder, Castaignos en Gutiérrez. Maar over een tijdje hebben we een ‘6’, een ‘2’ of een ‘10’ klaarstaan als het nodig is.” Trainer Steve McClaren past volgens de voorzitter prima bij die visie. "Toen Steve in 2008 binnenkwam, was de opleiding nog niet op het vereiste niveau. Nu zegt hij: ‘Waar komen die talenten opeens vandaan?’ Hij staat er anders in.
Goede ontwikkeling! Al snap ik dat stukje over Steve niet helemaal. HIj stelt ze toch niet op als hij niet wil![]()
Ten eerste, die doelstelling van 60% gaan ze simpelweg niet redden in 2016, of je moet accepteren dat de kwaliteit heel erg omlaag gaat.quote:FC Twente zet in op jeugdopleiding: 'Ons meten met Ajax en Feyenoord'
Woensdag, 28 november 2012 om 10:40
FC Twente wil dat de eigen jeugdopleiding een prominentere rol gaat spelen. Volgens TC/Tubantia zullen de Enschedeërs volgend seizoen de selectie inkrimpen van 31 naar 23 contractspelers, waarvan er vier à vijf uit de eigen kweek afkomstig moeten zijn. Het is de bedoeling dat de club zich op den duur kan gaan meten met Ajax en PSV.
Het regionale dagblad weet tevens te melden dat FC Twente ernaar streeft om in 2016 zo’n zestig procent van de selectie uit zelf opgeleide spelers te laten bestaan. “Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord. En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen”, vertelt technisch manager Cees Lok.
“Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen”, verduidelijkt hij. Van het huidige basiselftal van de Tukkers is alleen Wout Brama zelf opgeleid. Doelman Sander Boschker, die de laatste weken als stand-in fungeert, kwam (eind jaren tachtig) ook voort uit de jeugd.
Klopt. 60% in een tijdsbestek van 4 jaar met nu pas fulltime trainers gaat nooit lukken.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ook dit stuk erover:
[..]
Ten eerste, die doelstelling van 60% gaan ze simpelweg niet redden in 2016, of je moet accepteren dat de kwaliteit heel erg omlaag gaat.
Ten tweede vind ik het op zich al raar dat er nog geen fulltimetrainers waren voor de jeugd? Degenen die nou de jeugdopleiding verzorgen zijn dus mensen die een normale 40-uurs baan hebben en dit erbij doen?
Verder is het wel een goede ontwikkeling natuurlijk, maar het budget mag dan nog wel wat omhoog wil je er werkelijk goede spelers uit voort krijgen. Als je ziet hoeveel spelers Barcelona zelf heeft opgeleid die van wereldniveau zijn, dan is er nog veel winst te boeken.
Boerrigter, El Ahmadi?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Moody het volgende:
Ik kan in de hele historie alleen Vennegoor, Arnautovic en de Johns noemen als zelfopgeleide spelers die momenteel nog een meerwaarde zouden zijn voor het team.
Dat is erg mager en er moet dan ook heel wat gebeuren als ze 60% van de selectie (dat zijn 12-14 spelers!) zelf op willen leiden.
Gaat niet gebeuren en ik vraag me af of je dat zou moeten willen. Koop goede spelers in de eerste divisie en uit het buitenland. Twente heeft o.a. bewezen met Ruiz, Douglas, Chadli en Kufo dat ze best in staat zijn om voordelig potentiële topspelers te kopen.
Boerrigter is al eens opgeroepen voor Oranje en zal absoluut een meerwaarde zijn voor dit Twente. Net als El Ahmadi die misschien Fer niet uit de basis zou spelen, maar Brama, Janssen en Schilder wel. Koning van het positiespel!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Mierenneuker
Boerrigter heeft nog geen drol gepresteerd. El Ahmadi is redelijk, maar zou Fer niet uit de basis spelen.
Bengtsson verricht nu al enkele wedstrijden keurig werkquote:Op donderdag 29 november 2012 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ben benieuwd. Helaas geen Chadli en Bjelland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |