Dan mag Stief wel zeggen dat 'ie z'n basiself spaart, en dan is het de eerste keer dat ik hem snap (als 'ie dat zegt).quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef blistah het volgende:
Saaie pot. Moet je die zinloze kutpot ook nog spelen tegen Helsingborg straks.
Ja. Gewoon het hele beloftenelftal opstellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan mag Stief wel zeggen dat 'ie z'n basiself spaart, en dan is het de eerste keer dat ik hem snap (als 'ie dat zegt).
Zul je zien dat die lui wél gaan vlammen en met 4-0 winnenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef blistah het volgende:
[..]
Ja. Gewoon het hele beloftenelftal opstellen.
PEC, altijd moeilijk!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef DaDude1987 het volgende:
Dat belooft wat dit weekend! Wat sprankelend!
Als Den Bosch het thuis kan...quote:
Ja, ik ben er ook echt bang voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als Den Bosch het thuis kan...
Waar heb je dat van?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:33 schreef Breekfast het volgende:
Betrouwbaar gerucht: Verbeek wordt de nieuwe trainer van Twente komend jaar. Er is alleen wat verwarring of dat het aanstaande nieuwe kalenderjaar betekend of het volgende voetbaljaar/seizoen.
Forum van fctwente.netquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Spatzmann het volgende:
en weer een blessure erbij: gutierrez ook meniscusoperatie
Godverdommequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Spatzmann het volgende:
en weer een blessure erbij: gutierrez ook meniscusoperatie
Van AZ naar Twente is toch een vooruitgang, daarnaast heeft hij wel eens gezegd Twente wel te zien zitten. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160626quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef tcr het volgende:
Waarom zou Verbeek bij AZ weggaan? Hij heeft zijn roots wel in Enschede, maar woont toch in Friesland?
Kloptquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dirty Harry heeft het vaker bij het juiste eind
ripquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef tong80 het volgende:
VBL / Oud speler-en coach Spitz Kohn overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |