Komt volgens mij omdat Twente een relatief makkelijk programma heeft gehad tot nu toe. Alleen Vitesse-uit en Feyenoord-thuis waren op papier moeilijke wedstrijden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
en gezien het spel is het onvoorstelbaar dat we "gewoon" op 2e plek staan
maar na ADO thuis volgt PSV uit, daarvoor houd ik echt m'n hart vast!!
Was wel een beetje lullig ja die gelijkmaker in een leeg stadion.quote:Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
En zo moet het. Ook weer jammer dat er lui 5 min voor tijd weg lopen.
je vergeet Ajax-uitquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt volgens mij omdat Twente een relatief makkelijk programma heeft gehad tot nu toe. Alleen Vitesse-uit en Feyenoord-thuis waren op papier moeilijke wedstrijden.
Ajax is toch geen echte uitdaging, wat een koekebakkers zijn dat zeg!quote:
whehe dat viel ook wel mee. Het is bij ons gelukkig niet zo erg als in de arena. Zijn meestal ouwe lullen op de lange zijde die net een treintje eerder willen, loat goanquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel een beetje lullig ja die gelijkmaker in een leeg stadion.
Het was erger zelfs.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
whehe dat viel ook wel mee. Het is bij ons gelukkig niet zo erg als in de arena.
Voorrondes waren erg zwaar ja.quote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef d1ce het volgende:
Vergeet iedereen dat Twente er al wat meer wedstrijden op heeft zitten dan de gemiddelde Eredivisie club ?
Ok man je wil weer even de übersupporter uithangen, prima. Bij feyenoord gebeurt dat nooit jullie zijn zo trouw echt respect mangquote:
Bedankt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok man je wil weer even de übersupporter uithangen, prima. Bij feyenoord gebeurt dat nooit jullie zijn zo trouw echt respect mangrotterdam hoelikens
Maar het zijn wel wedstrijden.quote:
Goed dat we de oorzaak hebben gevonden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het zijn wel wedstrijden.
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat we de oorzaak hebben gevonden.
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.
Mwoh...
Dat waren er wel wat meerquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.
Volgens mij is Steve ook echt een 'gezellige oom', die niet echt te boos kan worden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faaltactiek van Steve + de hoeveelheid wedstrijden die al gespeeld zijn + statisch/zeer voorspelbaar middenveld + falende spits.
Mwoh...
Welke twee wedstrijden?quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 wedstrijden hebben er geen fuck mee te maken. VOor de rest geef ik je gelijk.
Steve een andere functie binnen de club geven en Kluivert/Mulder naar voren schuiven?quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steve een andere functie binnen de club geven en Kluivert/Mulder naar voren schuiven?
Kluivert heeft de beloften anders wel naar de titel geleid, met fris en attractief voetbalquote:
Kluivert als hoofdtrainer, kom op man, dat kan echt niet .quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kluivert heeft de beloften anders wel naar de titel geleid
Waarom niet?quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert als hoofdtrainer, kom op man, dat kan echt niet .
Denk niet dat hij daar geschikt voor is, is een soort Cocu qua persoonlijkheid, ietsje erger en dan ook nog dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |