Ach, dat hadden jullie vorig seizoen ook totaal niet verwachtquote:
ik stond in het uitvak toen, heerlijke balquote:Op maandag 19 november 2012 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Deze was zo mooi met die goal vanBlaise
pas toen kwam echt het besef dat we echt kampioen konden gaan worden.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 19 november 2012 09:23 schreef June. het volgende:
[..]
Als we nu al niet eens meer kunnen winnen tegen PEC..
Zuchtquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
Chadli er donderdag ws nog niet bij, dat wordt nog wat voorin, Cabral geblesseerd en Gyasi niet speelgerechtigd. Je zou bijna Bajrami gaan missen.
Schteve zal kastanje wel op links gaan zetten verwacht ik. Of Janssen op rechts.![]()
Alsof Stief Guti op gaat stellenquote:
Komt wel goed met Kastanje, duurde ook ff met Luukinho, dus och.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef Typisch het volgende:
Zijn jullie nog blij met Kastanje en Cabral?
Zoveel talent, zo verspilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof Stief Guti op gaat stellen_!
Tja, 't is geen oude ervaren speler he?quote:
Dat was idd een mooi feestje in het uitvak. Behalve toen iedereen door kreeg dat er na de wedstrijd op de tribune iemand gereanimeerd werd. Nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt en niet vaak zo'n mooi applaus gegeven voor de EHBO medewerkers die de man met bewustzijn konden afvoeren.quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik stond in het uitvak toen, heerlijke bal
Lyam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht dit:
--------------- Castaignos - Born ----------------
---------- Tadic - Fer - Brama - Guti -----------
Schilder - Bengtsson - Douglas - Rosales
------------------------ Boschker --------------------
En in de 2e helft evt. Bulykin erin gooien voor Casta of Born?
Correctquote:
Lijkt me wel wat, maar dat zal Steve wel niet doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht dit:
--------------- Castaignos - Born ----------------
---------- Tadic - Fer - Brama - Guti -----------
Schilder - Bengtsson - Douglas - Rosales
------------------------ Boschker --------------------
En in de 2e helft evt. Bulykin erin gooien voor Casta of Born?
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar dat zal Steve wel niet doen
Vergeet Wisgerhof niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?
Vond ik ook zo onbegrijpelijk, tijdens de wedstrijd tegen Den Bosch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd: waar staat Landzaat? En Cornelissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |