niet normaal dit...quote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
het is toch godverdomme niet te geloven
volgens mij is dat niet geluktquote:
Bijnaquote:Op zondag 25 november 2012 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet gelukt
quote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
dat trots is momenteel neit echt bij mij te vinden.
stel knuppels.
had je meer verwacht dan?quote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef kastanova het volgende:
En elke wedstrijd denk je nog "Het kan alleen maar beter worden vanaf nu..."
En dan weten ze het toch nog te presteren om nóg slechter te voetballen.
dat gevoel had ik dus ook net, ze verlagen hun eigen ondergrens wedstrijd na wedstrijdquote:Op zondag 25 november 2012 18:20 schreef kastanova het volgende:
En elke wedstrijd denk je nog "Het kan alleen maar beter worden vanaf nu..."
En dan weten ze het toch nog te presteren om nóg slechter te voetballen.
die zijn haast net zo standaard als het bagger spel van zijn ploegquote:Op zondag 25 november 2012 18:24 schreef blistah het volgende:
En nu maar weer wachten op de open deuren van McC.
Twente fan in een notendop alleen achter zijn club als het goed gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
dat trots is momenteel neit echt bij mij te vinden.
stel knuppels.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente fan in een notendop alleen achter zijn club als het goed gaat.
Bij een 1-1 stand ook gewoon. Dieptriest wel ja.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso die hele geveinsde trots, lachwekkend. Als het kut gaat fluiten ze in Twente ook gewoon en loopt het stadion leeg 10 minuten voor tijd.
Ze beginnen al bijna net zo arrogant te worden als in Amsterdam. Al is het enige positieve dat ze er in Amsterdam gewoon voor uitkomen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een 1-1 stand ook gewoon. Dieptriest wel ja.
En dat we er in Amsterdam reden toe hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze beginnen al bijna net zo arrogant te worden als in Amsterdam. Al is het enige positieve dat ze er in Amsterdam gewoon voor uitkomen.
Het is dat je een icon van MF Doom hebt, anders..quote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat we er in Amsterdam reden toe hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |