Trots op Twente zo erg als het goed gaat ! niets als het tegenzitquote:Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef slangpie het volgende:
[..]
ben altijd fan geweest, zal altijd fan zijn, maar om nou trots te zijn op dit soort wedstrijden?
En het seizoen gaat HEEL lang duren als je elke week zo'n gezapige wedstrijd moet kijkenquote:
Snel McClaren er uit anders is zelfs die 6e plaats onhaalbaar. Verbeek er in.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Plasterk het volgende:
Ok, ik heb t nog niet eerder gezegd maar McLaren exit. Vertrouwen is weg bij mij.
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het makkelijk het weer op Mc te gooien. Begin opstelling vond ik prima, Breukers Fer Gyasi
Middenveld is zo ontzettend voorspelbaar dat er gewoon geen flikker gecreerd wordt..
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.
Hij kan ze niet motiveren en stelt stelselmatig een team op dat week in en week uit helemaal niets creëert.
Inderdaad. Vandaag had hij ook gewoon het laatste half uur met 3 verdedigers kunnen spelen, maar dat durft hij niet aan.quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Opaas het volgende:
[..]
Hoezo? McClaren is degene die week in week uit met hetzelfde middenveld heeft gevoetbald waar totaal geen creativiteit inzat. Hij is degene die er wat aan kon doen en dit heeft hij niet gedaan. Er zijn zat wedstrijden geweest waarin je kansen moest creëren. Dan blijft steve gewoon met 4 verdedigers voetballen ipv een aanvallende wissel toe te passen door er een verdediger uit te halen.
Hij kan ze niet motiveren en stelt stelselmatig een team op dat week in en week uit helemaal niets creëert.
Oh, dus je mag geen kritiek leveren op weken van wanprestaties?quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Goede supporters hier, geen wedstrijden kijken, niet meer trots zijn etc, mooi man.
Oke.quote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Goede supporters hier, geen wedstrijden kijken, niet meer trots zijn etc, mooi man.
Niet meer trots zijn en geen wedstrijden meer kijken is geen kritiek. Je mag je team verrot schelden maar dat is iets heel anders.quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus je mag geen kritiek leveren op weken van wanprestaties?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Q. het volgende:
Ik ga mijn EL-abo maar eens opzeggen, ik wil niet meer naar dit soort ellende kijken.
Hadden ze het bij VI ook al over. Wie is verantwoordelijk voor deze transfers eigenlijk? Creativiteit is er niet namelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Toch vind ik het makkelijk het weer op Mc te gooien. Begin opstelling vond ik prima, Breukers Fer Gyasi
Middenveld is zo ontzettend voorspelbaar dat er gewoon geen flikker gecreerd wordt..
Munstermanquote:Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Goed man.
[..]
Hadden ze het bij VI ook al over. Wie is verantwoordelijk voor deze transfers eigenlijk? Creativiteit is er niet namelijk.
Ik zal ook altijd kijken, al is het een marteling.quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf wel kijken, maar soms met pijn aan m'n ogen van het slechte spel...
en zal nooit, maar dan ook nooit, het team uitfluiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |