abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119666876
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ach jullie zullen heus wel beter eindigen dan vorig seizoen :).
_O- :')

Oh en mensen die voor het eindsignaal weg gaan zouden hun seizoenkaart in moeten leveren. :r

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 10:33:01 ]
pi_119667497
pi_119667638
Haha Joop de boel weer aan het downplayen, wel logisch hoor dat ie dat doet. Maar met Co wist hij niet hoe snel hij moest ingrijpen.

Ik neem aan dat McClaren dan tot het einde van dit seizoen mag blijven zitten, daarna is het echt wel over.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:20:07 #254
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119676854
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er wordt volop gespeculeerd over een opstelling tegen ADO. Hier de mijne:

----- Castaignos ------ Gyasi -------------------
-------------------- Tadic -----------------------------
------------- Fer ---------- Pelupessy-------------
------------------ Hölscher ---------------------------
Schilder - Bengtsson - Douglas - Rosales
------------------ Boschker --------------------------

:+
Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..
"I'm in the empire business"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 16:35:48 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_119677380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..
Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_119677465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Lopen natuurlijk, of met de bus of de trein of Taxi :)
Lopen, no way
Bus, dan moet ik helemaal omrijden.
Taxi, wat denk je zelf. Twente kost me al genoeg geld.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_119677558
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:59 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:48:39 #258
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119677828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?
Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:36 #259
Rawr
pi_119677961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..
En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler" :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:11 #260
Rawr
pi_119677985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef starla het volgende:

[..]

In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.
En als Joop zegt van niet gebeurt het dus wel.

Steve ligt er in de winterstop dus uit...
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:55 #261
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119678014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler" :P
Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 17:03:38 #262
Rawr
pi_119678385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadic
Maar het stokt zowat altijd bij Brama -O- ipv die bal een lel naar voren te geven draait meneer terug en tikt terug of breed naar bijv. Douglas of Janssen :{
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:16:33 #263
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119678873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maar het stokt zowat altijd bij Brama -O- ipv die bal een lel naar voren te geven draait meneer terug en tikt terug of breed naar bijv. Douglas of Janssen :{
Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.
Maar goed als we .net moeten geloven wordt het in 2013 alleen maar beter. Verbeek zou trainer worden, Pasveer de nieuwe keeper en is de kans groot dat Djuricic volgend jaar in Enschede speelt..
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 17:27:32 #264
Rawr
pi_119679230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.
Maar goed als we .net moeten geloven wordt het in 2013 alleen maar beter. Verbeek zou trainer worden, Pasveer de nieuwe keeper en is de kans groot dat Djuricic volgend jaar in Enschede speelt..
- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?
- Pasveer... hmm... doet het redelijk bij Heracles, maar ik zie hem niet in Enschede onder de lat staan.
- Djuricic: is het spuugzat in Heerenveen en wil weg. Laat maar komen :P Ik krijg wel een harde van het middenveld Djuricic - Tadic - Fer :D
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:50:46 #265
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119680029
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?
- Pasveer... hmm... doet het redelijk bij Heracles, maar ik zie hem niet in Enschede onder de lat staan.
- Djuricic: is het spuugzat in Heerenveen en wil weg. Laat maar komen :P Ik krijg wel een harde van het middenveld Djuricic - Tadic - Fer :D
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
pi_119680065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
Pasveer mag je hebben. Kut keep dat het is. Doe mij Telgenkamp maar weer terug.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 18:21:56 #267
Rawr
pi_119681070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.

Dan zitten we dus met Pasveer, Fernandes en Bednarek. Heb die laatste eigenlijk nooit in actie gezien :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:02:15 #268
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119682434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.

Dan zitten we dus met Pasveer, Fernandes en Bednarek. Heb die laatste eigenlijk nooit in actie gezien :P
Heb Bednarek wel een een paar keer bij de beloften gezien, best aardige keeper. En Telgenkamp komt ook terug dacht ik. Verhuurd aan de Eagles.
pi_119683706
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- :')

Oh en mensen die voor het eindsignaal weg gaan zouden hun seizoenkaart in moeten leveren. :r
Bazenpost _O_
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:52:33 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119684576
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 19:54:25 #271
Rawr
pi_119684648
quote:
Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:59:07 #272
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119684879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.
Keek zo filmpje op YouTube. Balvast redelijk, mee voetballen geen idee. Maar wel een goalgetter. Lekker van afstand boemmen! Past er wel bij. Aanvoer van Tadic en Chadli en dan hij die ze er er in ramt. Niet Castaignos die alleen maar kan sjouwen en van kort af kan ronden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_119687688
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Keek zo filmpje op YouTube.
op YT kun je Castaignos zelfs een wereldspits laten lijken :+ _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:10:35 #274
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119688008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

op YT kun je Castaignos zelfs een wereldspits laten lijken :+ _O-
True. Maar soms heb je ergens een goed gevoel bij.
pi_119688766
als de spelers nog vertrouwen hebben in Steve, terwijl ze elke week een belabberde wedstrijd spelen, beseffen ze dus donders goed dat het aan hunzelf ligt...

waarom laten ze dan geen enkel teken van vooruitgang zien? -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 november 2012 @ 23:36:14 #276
Rawr
pi_119696125
Godverdomme, nu is Born ook al geblesseerd! -O-
pi_119696663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, nu is Born ook al geblesseerd! -O-
Boeie, potential doesn't win games aldus Steve.
pi_119696993
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
als de spelers nog vertrouwen hebben in Steve, terwijl ze elke week een belabberde wedstrijd spelen, beseffen ze dus donders goed dat het aan hunzelf ligt...

waarom laten ze dan geen enkel teken van vooruitgang zien? -O-
In Rotterdam maar weer wat toppertjes halen. Fernandez, Leerdam en mokotjo schijnen weg te mogen!
  woensdag 28 november 2012 @ 12:27:03 #279
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119706385
quote:
De selectie van FC Twente zal vanaf volgend seizoen bestaan uit 23 contractspelers. De Tukkers willen meer jeugd de kans geven en bovendien beter en sneller 'doorselecteren'. Dat staat in het nieuwe beleidsplan dat er op gericht is om de doorstroming vanuit de jeugdopleiding richting de eerste selectie te bevorderen.

"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord", vertelt Cees Lok ambitieus. "En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten."

Hij vervolgt: "De medische en fysieke begeleiding is verbeterd en er zijn judolessen geīntroduceerd. Het aantal gastgezinnen is opgevoerd van twee naar twintig en we hebben bijvoorbeeld Spaanstalige mensen in dienst. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen.’’ Voorzitter Munsterman is blij met die ontwikkeling.

"In de jeugd hebben we nou eenmaal nog geen talenten van het niveau Tadic, Bjelland, Schilder, Castaignos en Gutiérrez. Maar over een tijdje hebben we een ‘6’, een ‘2’ of een ‘10’ klaarstaan als het nodig is.” Trainer Steve McClaren past volgens de voorzitter prima bij die visie. "Toen Steve in 2008 binnenkwam, was de opleiding nog niet op het vereiste niveau. Nu zegt hij: ‘Waar komen die talenten opeens vandaan?’ Hij staat er anders in.”
Goede ontwikkeling! Al snap ik dat stukje over Steve niet helemaal. HIj stelt ze toch niet op als hij niet wil :')
pi_119707989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[quote]De selectie van FC Twente zal vanaf volgend seizoen bestaan uit 23 contractspelers. De Tukkers willen meer jeugd de kans geven en bovendien beter en sneller 'doorselecteren'. Dat staat in het nieuwe beleidsplan dat er op gericht is om de doorstroming vanuit de jeugdopleiding richting de eerste selectie te bevorderen.

"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord", vertelt Cees Lok ambitieus. "En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten."

Hij vervolgt: "De medische en fysieke begeleiding is verbeterd en er zijn judolessen geīntroduceerd. Het aantal gastgezinnen is opgevoerd van twee naar twintig en we hebben bijvoorbeeld Spaanstalige mensen in dienst. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen.’’ Voorzitter Munsterman is blij met die ontwikkeling.

"In de jeugd hebben we nou eenmaal nog geen talenten van het niveau Tadic, Bjelland, Schilder, Castaignos en Gutiérrez. Maar over een tijdje hebben we een ‘6’, een ‘2’ of een ‘10’ klaarstaan als het nodig is.” Trainer Steve McClaren past volgens de voorzitter prima bij die visie. "Toen Steve in 2008 binnenkwam, was de opleiding nog niet op het vereiste niveau. Nu zegt hij: ‘Waar komen die talenten opeens vandaan?’ Hij staat er anders in.

Goede ontwikkeling! Al snap ik dat stukje over Steve niet helemaal. HIj stelt ze toch niet op als hij niet wil :')
Ook dit stuk erover:
quote:
FC Twente zet in op jeugdopleiding: 'Ons meten met Ajax en Feyenoord'
Woensdag, 28 november 2012 om 10:40
FC Twente wil dat de eigen jeugdopleiding een prominentere rol gaat spelen. Volgens TC/Tubantia zullen de Enschedeërs volgend seizoen de selectie inkrimpen van 31 naar 23 contractspelers, waarvan er vier ā vijf uit de eigen kweek afkomstig moeten zijn. Het is de bedoeling dat de club zich op den duur kan gaan meten met Ajax en PSV.

Het regionale dagblad weet tevens te melden dat FC Twente ernaar streeft om in 2016 zo’n zestig procent van de selectie uit zelf opgeleide spelers te laten bestaan. “Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord. En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen”, vertelt technisch manager Cees Lok.
“Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen”, verduidelijkt hij. Van het huidige basiselftal van de Tukkers is alleen Wout Brama zelf opgeleid. Doelman Sander Boschker, die de laatste weken als stand-in fungeert, kwam (eind jaren tachtig) ook voort uit de jeugd.
Ten eerste, die doelstelling van 60% gaan ze simpelweg niet redden in 2016, of je moet accepteren dat de kwaliteit heel erg omlaag gaat.
Ten tweede vind ik het op zich al raar dat er nog geen fulltimetrainers waren voor de jeugd? Degenen die nou de jeugdopleiding verzorgen zijn dus mensen die een normale 40-uurs baan hebben en dit erbij doen?
Verder is het wel een goede ontwikkeling natuurlijk, maar het budget mag dan nog wel wat omhoog wil je er werkelijk goede spelers uit voort krijgen. Als je ziet hoeveel spelers Barcelona zelf heeft opgeleid die van wereldniveau zijn, dan is er nog veel winst te boeken.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:18:27 #281
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119708074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ook dit stuk erover:

[..]

Ten eerste, die doelstelling van 60% gaan ze simpelweg niet redden in 2016, of je moet accepteren dat de kwaliteit heel erg omlaag gaat.
Ten tweede vind ik het op zich al raar dat er nog geen fulltimetrainers waren voor de jeugd? Degenen die nou de jeugdopleiding verzorgen zijn dus mensen die een normale 40-uurs baan hebben en dit erbij doen?
Verder is het wel een goede ontwikkeling natuurlijk, maar het budget mag dan nog wel wat omhoog wil je er werkelijk goede spelers uit voort krijgen. Als je ziet hoeveel spelers Barcelona zelf heeft opgeleid die van wereldniveau zijn, dan is er nog veel winst te boeken.
Klopt. 60% in een tijdsbestek van 4 jaar met nu pas fulltime trainers gaat nooit lukken.
Het kan echter wel alleen maar beter worden natuurlijk ^O^
pi_119715198
Ik kan in de hele historie alleen Vennegoor, Arnautovic en de Johns noemen als zelfopgeleide spelers die momenteel nog een meerwaarde zouden zijn voor het team.

Dat is erg mager en er moet dan ook heel wat gebeuren als ze 60% van de selectie (dat zijn 12-14 spelers!) zelf op willen leiden.

Gaat niet gebeuren en ik vraag me af of je dat zou moeten willen. Koop goede spelers in de eerste divisie en uit het buitenland. Twente heeft o.a. bewezen met Ruiz, Douglas, Chadli en Kufo dat ze best in staat zijn om voordelig potentiële topspelers te kopen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 28 november 2012 @ 18:21:13 #283
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119719186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Moody het volgende:
Ik kan in de hele historie alleen Vennegoor, Arnautovic en de Johns noemen als zelfopgeleide spelers die momenteel nog een meerwaarde zouden zijn voor het team.

Dat is erg mager en er moet dan ook heel wat gebeuren als ze 60% van de selectie (dat zijn 12-14 spelers!) zelf op willen leiden.

Gaat niet gebeuren en ik vraag me af of je dat zou moeten willen. Koop goede spelers in de eerste divisie en uit het buitenland. Twente heeft o.a. bewezen met Ruiz, Douglas, Chadli en Kufo dat ze best in staat zijn om voordelig potentiële topspelers te kopen.
Boerrigter, El Ahmadi?
pi_119723548
vandaag nog met een collega over FCT gehad, we zien het beide niet meer goed komen voor de winterstop :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119724045
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Boerrigter, El Ahmadi?
Mierenneuker :)
Boerrigter heeft nog geen drol gepresteerd. El Ahmadi is redelijk, maar zou Fer niet uit de basis spelen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 28 november 2012 @ 20:28:24 #286
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119725246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef Moody het volgende:

[..]

Mierenneuker :)
Boerrigter heeft nog geen drol gepresteerd. El Ahmadi is redelijk, maar zou Fer niet uit de basis spelen.
Boerrigter is al eens opgeroepen voor Oranje en zal absoluut een meerwaarde zijn voor dit Twente. Net als El Ahmadi die misschien Fer niet uit de basis zou spelen, maar Brama, Janssen en Schilder wel. Koning van het positiespel!
  donderdag 29 november 2012 @ 13:38:52 #287
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119745413
Vermoedelijke opstelling: Boschker, Rosales, Douglas, Bengtsson, Schilder; Brama, Janssen, Fer; Gyasi, Bulykin en Tadic.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 november 2012 @ 13:46:54 #288
Rawr
pi_119745679
Schilder op de linksback, mooi.
  donderdag 29 november 2012 @ 15:00:26 #289
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119747957
En Bulykin in de basis :)
  donderdag 29 november 2012 @ 15:02:10 #290
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119748005
Ja ben benieuwd. Helaas geen Chadli en Bjelland.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 november 2012 @ 15:26:50 #291
Rawr
pi_119748700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ben benieuwd. Helaas geen Chadli en Bjelland.
Bengtsson verricht nu al enkele wedstrijden keurig werk ;)
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 november 2012 @ 15:28:15 #292
Rawr
pi_119748743
En...
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 november 2012 @ 15:28:27 #293
Rawr
pi_119748747
Nog eventjes hoor...
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 november 2012 @ 15:28:39 #294
Rawr
pi_119748749
Dicht :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')