Het was te voorspellen, er zit totaal geen tactiek meer in het spel van Twente.quote:Op maandag 26 november 2012 09:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die zeker wist dat Twente niet ging winnen? Dit Twente is gewoon makkelijk te verslaan, heb je nog geluk dat Luc scoort anders had PEC gewoon die drie punten gehaald.
Hoezo zand in de ogen? Na de openingspot ging het gewoon al bergafwaartsquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Merkie het volgende:
Ik denk ook dat de fans een beetje een zand in de ogen is gestrooid door de 3-0 overwinning op Feyenoord. Toen creëerde Twente ook al heel weinig, maar dankzij slecht verdedigen van Feyenoord was bijna elke kans raak. Eigenlijk was dat ook gewoon een slechte wedstrijd. Kijk maar naar de statistieken: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697229. Afgezien van de einduitslag zijn de wedstrijdstatistieken niet echt heel bijzonder.
Steve McClaren moet gewoon weg.
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.quote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo zand in de ogen? Na de openingspot ging het gewoon al bergafwaartsFey was even een opleving, maar het is weer gewoon kut.
Steve moet idd weg. Er moet iemand met voetbalverstand voor de ploeg komen te staan. Doe Steve een baantje waarmee 'ie de wijken in kan ofzo, maar haal hem alsjeblieft voor de spelersgroep weg.
Ik snap ook gewoon niet dat de spelers zélf niet in opstand komen tegen deze laffe tactiekquote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.
Zit gewoon te weinig te weinig creativiteit in deze ploeg, zeker als Chadli wegvalt, blijft alleen Tadic over, dat is toch wat te weinigquote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbalverstand is niet eens nodig, ze hebben gewoon iemand nodig die ze een harde trap onder hun reet geeft, voetballen kunnen ze allemaal prima, ze doen het alleen niet.
Ja, die doet het nu prima met AZquote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef blistah het volgende:
Steve kan best een andere functie binnen Twente krijgen maar als trainer verbroeit hij het in hoog tempo, het is inderdaad niet om aan te zien. Verbeek, hoewel een lul van een vent, lijkt me wel wat.
Gaat ook niet echt lekker daar maar hij heeft het laten zien bij Heracles, AZ en Heerenveen.quote:
AZ heeft nu dan ook een vrij middelmatige selectie vergeleken met de vorige seizoenen.quote:
Ja en dan met je eigen jeugd spelen zeker? Oh wacht.quote:Op maandag 26 november 2012 16:41 schreef starla het volgende:
Twente heeft gewoon een matige ploeg met 2 a 3 bovengemiddelde spelers. Al zet je daar Guardiola neer, Twente wordt geen kampioen. Altijd maar dat vingertje wijzen naar de trainer.
Steve had toen hij landskampioen werd een veel betere ploeg met een sterker middenveld en een stel superspitsen. Ik vind het knap dat hij 2de staat met dit team en is ingelopen op PSV (en hoe!).
De seizoensstart was geweldig, met ook prima voetbal. Toen klaagde niemand. Europa + competitie heeft z'n tol geeist voor dit toch al niet geweldige team. Misschien doet de winterstop wonderen (zie Ajax een aantal jaar terug). Zo niet dan zal Steve wel ontslagen worden, maar laat hem aub dan 7 of 8 basisspelers meenemen.
Nee, maar 1,5 uur in de file staan is zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 25 november 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt altijd ontzettend belangrijke dingen te doen op zondag?
1,5 uur in de file? Waar zet je je auto neer dan?quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja want dat gebeurd bij Ajax nooit![]()
Heb zelf ook de 2-2 gemist maar dat komt omdat ik altijd rond 90e minuut weg ga anders sta je 1,5 uur in file
Vast op de parkeerplaats bij het stadion, of de bios ofzo. Lekkere drukte daar altijdquote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef Stienn het volgende:
[..]
1,5 uur in de file? Waar zet je je auto neer dan?
fietsen vanuit Haaksbergen is een optie, maar aardig endquote:Op maandag 26 november 2012 19:08 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets en die parkeer ik @ de zaak (capitool)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |