quote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ach jullie zullen heus wel beter eindigen dan vorig seizoen.
Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..quote:Op maandag 26 november 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er wordt volop gespeculeerd over een opstelling tegen ADO. Hier de mijne:
----- Castaignos ------ Gyasi -------------------
-------------------- Tadic -----------------------------
------------- Fer ---------- Pelupessy-------------
------------------ Hölscher ---------------------------
Schilder - Bengtsson - Douglas - Rosales
------------------ Boschker --------------------------
Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:20 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Hölscher verdedigende middenvelder? Waarom denk je dat hij gaat renderen op die positie is toch meer een rechtsbuiten of nummer 10 lijkt me..
Lopen, no wayquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lopen natuurlijk, of met de bus of de trein of Taxi
In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.quote:
Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg op .net te lezen dat 'ie best wel een verdedigende mentaliteit heeft?
En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Als je ergens hebt gelezen dat ie best een 'verdedigende mentaliteit' heeft is voor jou al reden om hem maar een basisplaats te gunnen op die positie? Zet dan toch lekker Brama er neer, geen risico..
En als Joop zegt van niet gebeurt het dus wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef starla het volgende:
[..]
In de regel verschijnen dit soort berichten altijd een maandje ofzo voor het ontslag.
Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadicquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En met Brama ook geen vooruitgang. Desnoods zet je daar Fer neer als "box to box speler"
Maar het stokt zowat altijd bij Bramaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Brama op die positie als stofzuiger moet geen problemen opleveren, de creativiteit op het middenveld in jou opstelling kan dan wel komen van Tadic
Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het stokt zowat altijd bij Bramaipv die bal een lel naar voren te geven draait meneer terug en tikt terug of breed naar bijv. Douglas of Janssen
- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem als bal afpakker nog steeds een meerwaarde.
Maar goed als we .net moeten geloven wordt het in 2013 alleen maar beter. Verbeek zou trainer worden, Pasveer de nieuwe keeper en is de kans groot dat Djuricic volgend jaar in Enschede speelt..
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- Verbeek wil Twente nog wel een keer trainen ja, en waarom niet?
- Pasveer... hmm... doet het redelijk bij Heracles, maar ik zie hem niet in Enschede onder de lat staan.
- Djuricic: is het spuugzat in Heerenveen en wil weg. Laat maar komenIk krijg wel een harde van het middenveld Djuricic - Tadic - Fer
Pasveer mag je hebben. Kut keep dat het is. Doe mij Telgenkamp maar weer terug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook wel aantrekkelijk hehe. Volgens de doorgaans goed ingevoerde Dirty Harry is het al 100% zeker dat Pasveer naar Enschede komt volgend seizoen, ben benieuwd..
Heb Bednarek wel een een paar keer bij de beloften gezien, best aardige keeper. En Telgenkamp komt ook terug dacht ik. Verhuurd aan de Eagles.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov sowieso pleite, Boschker zal er ook wel mee kappen, of als keeperstrainer aan de slag gaan.
Dan zitten we dus met Pasveer, Fernandes en Bednarek. Heb die laatste eigenlijk nooit in actie gezien
Bazenpostquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Oh en mensen die voor het eindsignaal weg gaan zouden hun seizoenkaart in moeten leveren.
Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.quote:
Keek zo filmpje op YouTube. Balvast redelijk, mee voetballen geen idee. Maar wel een goalgetter. Lekker van afstand boemmen! Past er wel bij. Aanvoer van Tadic en Chadli en dan hij die ze er er in ramt. Niet Castaignos die alleen maar kan sjouwen en van kort af kan ronden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen halen als het een balvaste meevoetballende spits is die ook hier fatsoenlijk kan scoren.
True. Maar soms heb je ergens een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op YT kun je Castaignos zelfs een wereldspits laten lijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |