Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Acht minuten lijkt me lang genoeg. Of zit je in een rolstoel ofzo?
quote:
Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik douche 20 tot 30 minuten, dan maar een keer minder uit eten
Nee, acht minuten is simpelweg lang genoeg. Een kwartier is zelfs lang. Langer dan dat alleen bij wijze van uitzondering. Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de douche al ingezeept inrennen, kraan open, niet eens wachten tot hij warm wordt, afspoelen, klaar.
Gewoon rondjes in de tuin rennen tot je droog wordt, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogen.
Fixed.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Acht minuten misschien als je enkel schoon wil worden, twintig minuten als je even tot rust wil komen/chillen rukken
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zwakbegaafd, toch?
Nogmaals: Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb lang haar, dat heeft zijn werk nodig.
quote:
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dat wordt dus sneller rukken, TS.....
Hoaxquote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.
Oh, maar dan is 8 minuten toch lang genoeg, mits je een fatsoenlijke douchekop hebt....!?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.
Maar wat doe je dan allemaal onder die douche?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
terechte klacht, 8 minuten douchenik douche ook 20/30 min., meest relaxte moment van m'n dag man
ik moet lachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Vrouwen hebben sowieso daarvoor meer tijd nodig volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dat wordt dus sneller rukken, TS.....
Ze wilden eerst 5 minuten doen, toen heb ik ''onderhandeld'' en toen was het ''MAXIMAAL ACHT!11!11!!!!''quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef cricket het volgende:
8 minuten is wel een rare duur. Waarom 8, en niet 5 of 10?
Nee smorgens douche ik wel korter zo'n 10/15 minuten omdat haast.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef lol_wut het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je altijd te laat komt op school
Snap de grap niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
1 - Zet een bad in de tuin op een paar blokken
2 - Vul het bad gedurende 8 minuten met water
3 - Stook vuurtje onder het bad
4 - Geniet van je bad
5* Als je moeder moeilijk doet! tell yo nugga Tyrone how big yo dick is
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met lang haar ben je sowieso langer onderweg.
Geen idee. De meeste vrouwen komen al schreeuwend klaar wanneer ik iets in hun oor fluister...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso daarvoor meer tijd nodig volgens mij.
Dan zou ik vragen of je om de twee dagen mag douchen, maar dan wel 16 minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze wilden eerst 5 minuten doen, toen heb ik ''onderhandeld'' en toen was het ''MAXIMAAL ACHT!11!11!!!!''
Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!quote:
In deze volgorde:quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan allemaal onder die douche?
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze volgorde:
- Haar nat maken
- Shampoo in haar doen
- Benen scheren
- Shampoo uitspoelen
- Conditioner in haar doen
- Oksels scheren
- Conditioner uitspoelen
- Rest van m'n lichaam wassen
- Nog even genieten van het lekkere warme water
- Kraan uit
Brazilian Wax of regenwoud?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met lang haar ben je sowieso langer onderweg.
Hoeft niet, mag wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.
kan, maar meestal heeft het iets meer diepgang onder de douche.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Brazilian Wax of regenwoud?
Je wast je hopelijk wel tussendoor? Of sta je 20 minuten lang stil onder de douche?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef Leipo666 het volgende:
- douche aan
- 20 minuten genieten van het water
- douche uit
Ik was mijn haar meestal met 3 producten en dat heeft zijn inwerktijdnodig en uitspoelbeurt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.
Ik stopte met lezen na Inquote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze volgorde:
- Haar nat maken
- Shampoo in haar doen
- Benen scheren
- Shampoo uitspoelen
- Conditioner in haar doen
- Oksels scheren
- Conditioner uitspoelen
- Rest van m'n lichaam wassen
- Nog even genieten van het lekkere warme water
- Kraan uit
Ik ken mensen die inderdaad een wekkertje hebben hangenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zie het trouwens al voor me
TS gaat douchen, haar ouders zetten de eierwekker in. Als na 8 minuten dat ding afgaat moet TS de douche uitdoen. Of haar vader stapt dan ineens de badkamer in met een toepasselijke straf
Doe ik al. Maar dan 8 minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou ik vragen of je om de twee dagen mag douchen, maar dan wel 16 minuten.
20 of 30cm?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan, maar meestal heeft het iets meer diepgang onder de douche.
Droeftoetersquote:Op woensdag 14 november 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken mensen die inderdaad een wekkertje hebben hangen
what the...quote:
jaja en stiekem camera ophangen zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Softfeel het volgende:
Je kan je ook bij mij douche mag je langer dan 8 min
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
Geef je moeder gewoon iedere maand 3 euro, zodat je gewoon langer mag douchen.
Ze wilde het al op mijn zakgeld inhouden... dat doe ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
what the...kun je je ouders niet gewoon elke keer een euro betalen om 16 min. per keer te mogen douchen?
ik zitquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wast je hopelijk wel tussendoor? Of sta je 20 minuten lang stil onder de douche?
wat kun je nou in 3 minuten doenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Langer dan drie minuten douchen___________!! Verwend nest
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb tien minuten nodig om te douchen
Tenzij met vriedin onder de douche dan zeker een uur
''ZO WENS IK NIET BEHANDELD TE WORDEN!!!!! KOM EENS TERUG, OF IK DRAAI DE GEISER DICHT!!!!!!!!11!!!!!!''quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Meloewa het volgende:
]
''hier heb je 2 euro alvast voordat je gaat zeiken, bek houden!!!!!''
douche deur dicht.
KLAAR TS DOE HET
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!_!
ik weet zeker dat je daar 50 min bij bluftequote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Je vriendin wil er zeker eerst 100% zeker van zijn dat je goed schoon bent....!?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vriendin wil er zeker eerst 100% zeker van zijn dat je goed schoon bent....!?
Oh ja, excuus daarvoor! Ik kreeg geen lucht meer in de kofferbak van de nieuwe bugatti veyron waardoor ik enkel mijn gezichtsexpressie kon tonen, nu ik ontsnapt ben uit de klauwen van Tyrone en Tyrese kan ik jou enkel waarschuwen DON'T TELL THEM HOW BIG YO DICK ISquote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!_!
Bedankt voor je steunquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Ik sta wel een uur onder de douche. Zeker met haren wassen! Warm water![]()
![]()
![]()
8 Minuten klinkt als een nachtmerrie...
Waarschijnlijk 50 minuten aan uitleg over wat koud/lauw water met zijn penis doet.... daarnaast veel gehuil en verontschuldigingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je daar 50 min bij blufte
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.mquote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat kun je nou in 3 minuten doen
ja daar kun je aanweten of ernet geneukt is vrouwen die gaan uitlekken in de douchequote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.m
het in laten trekken van cremespoeling duurt al 2 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.m
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Het komt goed~! Gewoon douchen als er niemand thuis is
Daar maak ik gewoon tijd voor hoor... Geen fatsoenlijke dag zonder 'm te starten en/of eindigen met een lekkere douchebeurtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat de fack zijn hier al die mensen die drie kwartier over hebben om te doucen ?ik zou geen enkel moment kunnen vinden om dat in mijn dag te proppen
1 keer in de twee weken ofzo in bad om te chillen, tussentijds power-douche van 5-10 minuten. Prima te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar maak ik gewoon tijd voor hoor... Geen fatsoenlijke dag zonder 'm te starten en/of eindigen met een lekkere douchebeurt
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.
Waar woon je?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]!! Nou kom dan maar bij mij thuis douchen!
Alle tijd~
Tijd om vaker langs te gaan bij je buurjongen waar je gratis mag douchen als je toestaat om hem te laten kijken en foto's te maken...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.
quote:
en anders spoel je je om onder de brandweerslangquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
1 keer in de twee weken ofzo in bad om te chillen, tussentijds power-douche van 5-10 minuten. Prima te doen
Te ver. Grquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
In het noorden van nederland
Daar gaat de klacht over, wijsneusquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]gatverdamme stinkkut
Dan kan je toch gewoon iedere dag 8 minuten douchen?
Ja Smegmahommoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]gatverdamme stinkkut
Dan kan je toch gewoon iedere dag 8 minuten douchen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, je mag van je moeder dus maar 8 minuten per keer douchen.
Dan douche je toch gewoon 2 of 3x achter elkaar!?
Boom! Lawyered! Got her on a technicality!
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Geef je ouders wat geld dan kun je waarschijnlijk wat langer douchen
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Mucha-Girl het volgende:
Godverdomme, wat slecht!
douchebeurt
Je vis heeft water nodig.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het in laten trekken van cremespoeling duurt al 2 minutenen het is ook zo fris om je vagina te spoelen ja
Oh ja, het meisje dat maar 8 minuten mag douchen van mama gaat mij een 'quote:
Lees eens terug. Gr gr Ria en de kisd. Pood van Keesarquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
Waar komen die 8 minuten eigenlijk vandaan? Apart getal.. Waarom niet 10?
Sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ja, het meisje dat maar 8 minuten mag douchen van mama gaat mij een '' geven.
Het moet niet veel gekker worden(!)
''NOU, IK RUIK NIETS HOOAARAR!!!!!?!?!/!!1!111WERUWEILSHLGBISRFUUWF~!!!! VERWEND NEST!!!1!!EINZ''quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Zeg anders dat je anders gewoon niet de tijd hebt om de noodzakelijke dingen te wassen en dat je anders echt gaat stinken.
Dat zal misschien werken.
Ik kom ook.alleen maar met een eventuele oplossingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.
Als je iedere dag 8 minuten zou douchen ben je schoner dan wanneer je om de twee dagen een kwartierquote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daar gaat de klacht over, wijsneus
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
''NOU, IK RUIK NIETS HOOAARAR!!!!!?!?!/!!1!111WERUWEILSHLGBISRFUUWF~!!!! VERWEND NEST!!!1!!EINZ''
ok.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je iedere dag 8 minuten zou douchen ben je schoner dan wanneer je om de twee dagen een kwartier
doucht. met je zure sloot
ok het.is al goedquote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik kom ook.alleen maar met een eventuele oplossing
Vanzelfsprekendheidquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.
nog niet in overweging genomen nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht 'm schoon te laten likken door moi? Niet de hond.
Haha.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Heerst er een waterschaarste in Nieuw-Milligen ofzo?
Of dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en anders spoel je je om onder de brandweerslang
Gaat moeilijk als je 16 bentquote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Scorpie het volgende:
Koop je eigen huis, kan je zo lang mogelijk douchen.
Er is nog hoop!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog niet in overweging genomen nee.
Hoe ga ik daar 50 minuten bij bluffen?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je daar 50 min bij blufte
Ik ook, 16quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mark Rutte zoekt nog een vriend of vriendin.
hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
DAN GA JE MAAR WAT KORTER FILOSOFEREN TS
Zou ik niet doen als er plots ineens koud water uit de douche kop zou kunnen komen, dan kan je echt een bende verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Je kut onder de douche scheren is er ook al niet meer bij TS.
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Mijn ouders deden nooit zo lastig mits je binnen 20 minuten wel zo'n beetje klaar was... Nu ik op mezelf woon sta ik er meestal maximaal een kwartier onder, maar als ik echt helemaal kapot ben is 30 minuten of meer gewoon lekker. Met de temperatuur op standje net onder de pijngrens, de kenners weten.
Het kan me niks verrotten hoeveel het me kost, het is het waard.
Als je zo lang doucht is het weer kut als je eronder vandaan stapt. Moet je niet doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Mijn ouders deden nooit zo lastig mits je binnen 20 minuten wel zo'n beetje klaar was... Nu ik op mezelf woon sta ik er meestal maximaal een kwartier onder, maar als ik echt helemaal kapot ben is 30 minuten of meer gewoon lekker. Met de temperatuur op standje net onder de pijngrens, de kenners weten.
Bijna m'n drinken uitgespuugd, godverdommequote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Sta ik er 30 - 60 minuten onder...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met scheren en rukken etc...
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Langer dan drie minuten douchen___________!! Verwend nest
Even nat maken, kraan weer uit, inzepen als een malle/shampoo laten inwerken, kraan weer aan, bots klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat kun je nou in 3 minuten doen
Jij mag blij wezen als je me al mag aanraken.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geloof waar je in wil geloven jongen
en het badwater de volgende dag over de bloemetjes in de tuin ging - bloeiende rozenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef angelo1982 het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat er nog water werd gekookt voor het bad en dat je 1 keer per week in de teil ging .
I know that feelin man... net onder de pijngrens :3quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Echt? Dan is een kwartier douchen dus ¤1.50. Da's nog best prijzig, maar niet iets om op te besparenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
8 minuten douchen is 0,78 cent poehee
zo onaardigquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Jij mag blij wezen als je me al mag aanraken.Ken je plaats, object.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
8 minuten douchen is 0,78 cent poehee
Hoe krijg je het voor elkaar joh? Heb jij altijd haast of zo?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef mrazura het volgende:
Maar 8 minuten? Na 3 minuten heb ik het echt wel gezien. Of ben jij zon walvis die echt die 8 minuten nodig heeft om de gehele oppervlakte te reinigen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef smitjew het volgende:
Ben ik de enige die mezelf aftrekt in de douche?
Dan mogen ze wel op iets anders bezuinigenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
Je ouders betalen de rekeningen, niet jij
ja, eten is zo overratedquote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel op iets anders bezuinigen
Ik heb al een abonnement opgegeven en heb eindelijk een baantje maar ze willen nog niet luisteren. Ik ben "brutaal" en "verwend" omdat ik normaal wil douchen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, eten is zo overrated
Op internet jaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel op iets anders bezuinigen
ze beschouwen het als kuisheidgordel, als je vagina zo meurt neukt niemand je natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb al een abonnement opgegeven en heb eindelijk een baantje maar ze willen nog niet luisteren. Ik ben "brutaal" en "verwend" omdat ik normaal wil douchen.
shit! je bent me voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Softfeel het volgende:
Je kan je ook bij mij douche mag je langer dan 8 min
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze beschouwen het als kuisheidgordel, als je vagina zo meurt neukt niemand je natuurlijk.
ik werk voor mijn geldquote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef Nobu het volgende:
Mensen die langer dan tien minuten douchen, zijn jullie allemaal pubers en steuntrekkers of wat?
Die hebben genoeg geld om het te kunnen veroorloven.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef Nobu het volgende:
Mensen die langer dan tien minuten douchen, zijn jullie allemaal pubers en steuntrekkers of wat?
Ja dat onnodig opscheppen altijdquote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Herpderphawk het volgende:
HE FOK! WIJ KUNNEN PRIMA RONDKOMEN BOVEN HET GEMIDDELDE JA GOED HE
Na tien minuten slaat de verveling toch toe man.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die hebben genoeg geld om het te kunnen veroorloven.
Blijkbaar valt het toch tegen als je hierop moet bezuinigen, maar dat maakt de klacht natuurlijk niet minder terecht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Herpderphawk het volgende:
HE FOK! WIJ KUNNEN PRIMA RONDKOMEN BOVEN HET GEMIDDELDE JA GOED HE
Filosoferen en nadenken. De rest van de dag heb je daar geen tijd voor, maar onder de douche kun je je innerlijke rust even vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na tien minuten slaat de verveling toch toe man.
smorgens misschien niet maar savonds welquote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die 30+ minuten noemen, dan bedoel je toch in het weekend zeker?
Doordeweeks kun je daar toch gewoon de tijd niet voor vinden, je hebt school of werk mag ik hopen?
Er zijn genoeg FOK!'ers bij wie je mag douchen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef Kyubey het volgende:
Even een betoog van een pagina voor ze geschreven, kijken wat ze er van vinden
Deze man weet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Acht minuten misschien als je enkel schoon wil worden, twintig minuten als je even tot rust wil komen/chillen
TS is eigenlijk Chris Hansen, je bent erbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
TS: zet je ouders onder druk. Zeg ze gewoon "als ik hier niet mag douchen doe ik het wel bij BabeWatcher". Gegarandeerd dat het probleem is opgelost.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
TS is eigenlijk Chris Hansen, je bent erbij.
[ afbeelding ]
quote:
Nooit meer. De eerste keer veroorzaakte ik kortsluiting, de tweede keer besloot ik maar niet meer digitaal materieel mee te nemen maar mijn boekjes veranderden in papier-maché.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik combineer mijn douchesessies met fappen als ik tijd heb
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik had een andere reactie van jou verwacht, Frank
Minderjarige meisjes uitnodigen om bij je te komen douchen is een strafbaar feit, vooral als je naam BabeWatcher is en een UI van Stephanie uit LazyTown hebt, die op het internaat vaak met pedofilie wordt geässocieerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik wil kijken?
Je hebt vooral het imago van een streng en zuinig iemand die twee minuten koud douchet denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit meer. De eerste keer veroorzaakte ik kortsluiting, de tweede keer besloot ik maar niet meer digitaal materieel mee te nemen maar mijn boekjes veranderden in papier-maché.
[..]
Hoezo?
Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Serieus, hoe kan je meer dan 10 minuten onder de douche staan, wat sta je in godsnaam te doen.
haren wassen, dagdromen, nadenken, ontharen, wassen, scrubben en suffenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Serieus, hoe kan je meer dan 10 minuten onder de douche staan, wat sta je in godsnaam te doen.
+ cremespoelingquote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haren wassen, dagdromen, nadenken, ontharen, wassen, scrubben en suffen
Mijn comment was ook meer op de mannen gericht omdat er hier al een aantal toegeven dat ze 20+ minuten onder de straal staanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.
Niet zo moeilijk hoor.
Voor mannen echter, alleen te snappen als ontspanning. Anders is het lachwekkend.
Niet elke dag douchen als je 16 bent is gewoon ranzig.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
Je ouders betalen de rekeningen, niet jij
Dus jij stinkt gelijk als je een dag niet douched?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niet elke dag douchen als je 16 bent is gewoon ranzig.
8 minuten vind ik dan weer lang zat. Moet echt makkelijk kunnen. Maar wel dagelijks! En dat is ook wat TS tegen haar ouders moet zeggen. Ze willen toch niet dat hun dochter gepest wordt omdat ze stinkt?
Enig idee hoeveel je zweet 's nachts?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus jij stinkt gelijk als je een dag niet douched?
mannen moeten hun neus snuiten in hun handen, zak wassen, enorme piemol bewonderen, nog eens bewonderen, evt shampoo mohawk makenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.
Niet zo moeilijk hoor.
Voor mannen echter, alleen te snappen als ontspanning. Anders is het lachwekkend.
elke dag 30 minuten douchenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Aww.. sorry schatje. Hoe kan ik het goed maken?![]()
een lekkere warme straal water jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
Ik snap niet hoe je tot rust kunt komen in een douche? Je staat er maar te staan onder een straal water
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik wist wel dat sommige Nederlanders gierig waren maar dit slaat alles.Ts,je kan beter in het park wonen.Zelfs een zwerver/uitkeringstrekker staat langer onder de douche dat jij.
gestolenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?
daklozen opvang doeiquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ikzelf prima, delen doe ik ook nog aan, maar meer dan dat kan niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
elke dag 30 minuten douchen
ik snap je nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ikzelf prima, delen doe ik ook nog aan, maar meer dan dat kan niet.
Betere doorstroming van je bloed en zachter haar als gevolg, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Lemar het volgende:
Blijf dan koud doordouchen als een diehard.
Bedankt voor de gratis douche tipquote:
verdomme je liet mij lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bedankt voor de gratis douche tip
Nu hoef ik die 8 min douchen niet meer te betalen.
Eigenlijk zijn alleen illegalen diegene die je echt zwervers kunt noemen. Die anderen kunnen gewoon bij het Leger des heils een uitkering aanvragen en gewoon te vreten en onderdak krijgen, maar die zwerven overdag over straat bedelend voor drugs.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Vandaag ga ik niet meer douchen, want ik heb al aan die 30 minuten voldaan, dus het duurt nog even voordat ik je snappen zal. Snap je?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk daar maar over onder de douche
ik gun je de tijdquote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Vandaag ga ik niet meer douchen, want ik heb al aan die 30 minuten voldaan, dus het duurt nog even voordat ik je snappen zal. Snap je?
Gast.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Floris-jan het volgende:
'Maar' acht minuten? Douchen lukt makkelijk in een minuut of twee.
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gast.
Jij bent geen echte doucher. Jij bent iemand die onder de douche gaat staan om zich te wassen. De echte douche ervaring is meer dan dat. Douchen bestaat niet alleen uit het wassen, maar ook uit nadenken en filosoferen. Mensen die alleen onder de douche gaan staan om zich te wassen zijn meestal maar simpele zielen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.
Ik begin meestal te rappen zet en mijn denkbeeldige vriend zet die beat a mattie zo gaan wij los vzo van de boos aan yeahquote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gast.
Jij bent geen echte doucher. Jij bent iemand die onder de douche gaat staan om zich te wassen. De echte douche ervaring is meer dan dat. Douchen bestaat niet alleen uit het wassen, maar ook uit nadenken en filosoferen. Mensen die alleen onder de douche gaan staan om zich te wassen zijn meestal maar simpele zielen.
eerlijk is eerlijk, ik moest grinnikenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.
Als je zogenaamd een te druk persoon bent om even wat langer onder de douche te stappen, wat doe je dan hier op fok je tijd verkloten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.
Ik zit even op het FOK! forum want het werk ligt even stil. Waarom zo aanvallend als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Als je zogenaamd een te druk persoon bent om even wat langer onder de douche te stappen, wat doe je dan hier op fok je tijd verkloten?
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik zit even op het FOK! forum want het werk ligt even stil. Waarom zo aanvallend als ik vragen mag?
No offence taken! Ik doe dit gewoon even tijdens de dode minuutjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..
Ik snap dat argument eigenlijk niet, alsof er ergens in Nederland een persoon is die dolgraag met het vliegtuig naar Afrika water gaat brengen maar dat niet kan puur en alleen omdat ik iets te veel water verbruik.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik douche een kwartier, denk dan aan alle uitgedroogde negertjes in Afrika en douche nog een kwartiertje verder. Tja, wij hebben water, zij hebben zand. Verschil moet er zijn.
Het is niet alsof water schaars is, maar je moet de middelen hebben om aan zoet water te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik snap dat argument eigenlijk niet, alsof er ergens in Nederland een persoon is die dolgraag met het vliegtuig naar Afrika water gaat brengen maar dat niet kan puur en alleen omdat ik iets te veel water verbruik.
mensen kunnen niet meer tegen mensen die direct zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Coca_Cola het volgende:
Zegt de waterleiding maatschappij er niet iets van als jullie allemaal minimaal 20 minuten douchen? Lijkt mij vreemd als er niets van gezegd wordt.
Echt veel geld kan het niet zijn gezien het feit dat water in Nederland gemiddeld 1,48 per 1.000 liter kost.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienen
Genoeg water in Nederland dus die maatschappijen moeten niet zeuren als ik 20/30 minuten douchequote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Echt veel geld kan het niet zijn gezien het feit dat water in Nederland gemiddeld 1,48 per 1.000 liter kost.
ja ze vinden het leuker op straatquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen illegalen diegene die je echt zwervers kunt noemen. Die anderen kunnen gewoon bij het Leger des heils een uitkering aanvragen en gewoon te vreten en onderdak krijgen, maar die zwerven overdag over straat bedelend voor drugs.
ik wou dat posten eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
TS: zet je ouders onder druk. Zeg ze gewoon "als ik hier niet mag douchen doe ik het wel bij BabeWatcher". Gegarandeerd dat het probleem is opgelost.
babewatcher doet geen verkeerde dingen, hij is een echte kindervriendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes uitnodigen om bij je te komen douchen is een strafbaar feit, vooral als je naam BabeWatcher is en een UI van Stephanie uit LazyTown hebt, die op het internaat vaak met pedofilie wordt geässocieerd.
WML zegt er iets van hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |