ik zitquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wast je hopelijk wel tussendoor? Of sta je 20 minuten lang stil onder de douche?
wat kun je nou in 3 minuten doenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Langer dan drie minuten douchen___________!! Verwend nest
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb tien minuten nodig om te douchen
Tenzij met vriedin onder de douche dan zeker een uur
''ZO WENS IK NIET BEHANDELD TE WORDEN!!!!! KOM EENS TERUG, OF IK DRAAI DE GEISER DICHT!!!!!!!!11!!!!!!''quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Meloewa het volgende:
]
''hier heb je 2 euro alvast voordat je gaat zeiken, bek houden!!!!!''
douche deur dicht.
KLAAR TS DOE HET
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!_!
ik weet zeker dat je daar 50 min bij bluftequote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Je vriendin wil er zeker eerst 100% zeker van zijn dat je goed schoon bent....!?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vriendin wil er zeker eerst 100% zeker van zijn dat je goed schoon bent....!?
Oh ja, excuus daarvoor! Ik kreeg geen lucht meer in de kofferbak van de nieuwe bugatti veyron waardoor ik enkel mijn gezichtsexpressie kon tonen, nu ik ontsnapt ben uit de klauwen van Tyrone en Tyrese kan ik jou enkel waarschuwen DON'T TELL THEM HOW BIG YO DICK ISquote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!_!
Bedankt voor je steunquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Ik sta wel een uur onder de douche. Zeker met haren wassen! Warm water![]()
![]()
![]()
8 Minuten klinkt als een nachtmerrie...
Waarschijnlijk 50 minuten aan uitleg over wat koud/lauw water met zijn penis doet.... daarnaast veel gehuil en verontschuldigingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je daar 50 min bij blufte
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.mquote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat kun je nou in 3 minuten doen
ja daar kun je aanweten of ernet geneukt is vrouwen die gaan uitlekken in de douchequote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |