Zo werkt dat niet, je kunt niet gewoon een emo.gif als weerwoord posten!quote:
In deze volgorde:quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan allemaal onder die douche?
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze volgorde:
- Haar nat maken
- Shampoo in haar doen
- Benen scheren
- Shampoo uitspoelen
- Conditioner in haar doen
- Oksels scheren
- Conditioner uitspoelen
- Rest van m'n lichaam wassen
- Nog even genieten van het lekkere warme water
- Kraan uit
Brazilian Wax of regenwoud?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met lang haar ben je sowieso langer onderweg.
Hoeft niet, mag wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.
kan, maar meestal heeft het iets meer diepgang onder de douche.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Brazilian Wax of regenwoud?
Je wast je hopelijk wel tussendoor? Of sta je 20 minuten lang stil onder de douche?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef Leipo666 het volgende:
- douche aan
- 20 minuten genieten van het water
- douche uit
Ik was mijn haar meestal met 3 producten en dat heeft zijn inwerktijdnodig en uitspoelbeurt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef Schpast het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer je haar te wassen.
Ik stopte met lezen na Inquote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze volgorde:
- Haar nat maken
- Shampoo in haar doen
- Benen scheren
- Shampoo uitspoelen
- Conditioner in haar doen
- Oksels scheren
- Conditioner uitspoelen
- Rest van m'n lichaam wassen
- Nog even genieten van het lekkere warme water
- Kraan uit
Ik ken mensen die inderdaad een wekkertje hebben hangenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zie het trouwens al voor me
TS gaat douchen, haar ouders zetten de eierwekker in. Als na 8 minuten dat ding afgaat moet TS de douche uitdoen. Of haar vader stapt dan ineens de badkamer in met een toepasselijke straf
Doe ik al. Maar dan 8 minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou ik vragen of je om de twee dagen mag douchen, maar dan wel 16 minuten.
20 of 30cm?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan, maar meestal heeft het iets meer diepgang onder de douche.
Droeftoetersquote:Op woensdag 14 november 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken mensen die inderdaad een wekkertje hebben hangen
what the...quote:
jaja en stiekem camera ophangen zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Softfeel het volgende:
Je kan je ook bij mij douche mag je langer dan 8 min
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
Geef je moeder gewoon iedere maand 3 euro, zodat je gewoon langer mag douchen.
Ze wilde het al op mijn zakgeld inhouden... dat doe ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
what the...kun je je ouders niet gewoon elke keer een euro betalen om 16 min. per keer te mogen douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |