Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Acht minuten lijkt me lang genoeg. Of zit je in een rolstoel ofzo?
quote:
Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik douche 20 tot 30 minuten, dan maar een keer minder uit eten
Nee, acht minuten is simpelweg lang genoeg. Een kwartier is zelfs lang. Langer dan dat alleen bij wijze van uitzondering. Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de douche al ingezeept inrennen, kraan open, niet eens wachten tot hij warm wordt, afspoelen, klaar.
Gewoon rondjes in de tuin rennen tot je droog wordt, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogen.
Fixed.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Acht minuten misschien als je enkel schoon wil worden, twintig minuten als je even tot rust wil komen/chillen rukken
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zwakbegaafd, toch?
Nogmaals: Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb lang haar, dat heeft zijn werk nodig.
quote:
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dat wordt dus sneller rukken, TS.....
Hoaxquote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.
Oh, maar dan is 8 minuten toch lang genoeg, mits je een fatsoenlijke douchekop hebt....!?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heel grappig. Check het icoontje van geslacht eens.
Maar wat doe je dan allemaal onder die douche?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
terechte klacht, 8 minuten douchenik douche ook 20/30 min., meest relaxte moment van m'n dag man
ik moet lachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Acht minuten lijkt me lang genoeg. Of zit je in een rolstoel ofzo?
Vrouwen hebben sowieso daarvoor meer tijd nodig volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dat wordt dus sneller rukken, TS.....
Ze wilden eerst 5 minuten doen, toen heb ik ''onderhandeld'' en toen was het ''MAXIMAAL ACHT!11!11!!!!''quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef cricket het volgende:
8 minuten is wel een rare duur. Waarom 8, en niet 5 of 10?
Nee smorgens douche ik wel korter zo'n 10/15 minuten omdat haast.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef lol_wut het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je altijd te laat komt op school
Snap de grap niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
1 - Zet een bad in de tuin op een paar blokken
2 - Vul het bad gedurende 8 minuten met water
3 - Stook vuurtje onder het bad
4 - Geniet van je bad
5* Als je moeder moeilijk doet! tell yo nugga Tyrone how big yo dick is
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met lang haar ben je sowieso langer onderweg.
Geen idee. De meeste vrouwen komen al schreeuwend klaar wanneer ik iets in hun oor fluister...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso daarvoor meer tijd nodig volgens mij.
Dan zou ik vragen of je om de twee dagen mag douchen, maar dan wel 16 minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze wilden eerst 5 minuten doen, toen heb ik ''onderhandeld'' en toen was het ''MAXIMAAL ACHT!11!11!!!!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |