Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Acht minuten lijkt me lang genoeg. Of zit je in een rolstoel ofzo?
quote:
Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik douche 20 tot 30 minuten, dan maar een keer minder uit eten
Nee, acht minuten is simpelweg lang genoeg. Een kwartier is zelfs lang. Langer dan dat alleen bij wijze van uitzondering. Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de douche al ingezeept inrennen, kraan open, niet eens wachten tot hij warm wordt, afspoelen, klaar.
Gewoon rondjes in de tuin rennen tot je droog wordt, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En dan als een eckte eckte in de tuin staan opdrogen.
Fixed.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Acht minuten misschien als je enkel schoon wil worden, twintig minuten als je even tot rust wil komen/chillen rukken
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zwakbegaafd, toch?
Nogmaals: Vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
inderdaad soms doe ik per ongeluk eerst de cremespoeling i.p.v van de shampoo en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb lang haar, dat heeft zijn werk nodig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |