Oh ja, het meisje dat maar 8 minuten mag douchen van mama gaat mij een 'quote:

Lees eens terug. Gr gr Ria en de kisd. Pood van Keesarquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
Waar komen die 8 minuten eigenlijk vandaan? Apart getal.. Waarom niet 10?

Sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ja, het meisje dat maar 8 minuten mag douchen van mama gaat mij een '' geven.
Het moet niet veel gekker worden(!)

''NOU, IK RUIK NIETS HOOAARAR!!!!!?!?!/!!1!111WERUWEILSHLGBISRFUUWF~!!!! VERWEND NEST!!!1!!EINZ''quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Zeg anders dat je anders gewoon niet de tijd hebt om de noodzakelijke dingen te wassen en dat je anders echt gaat stinken.
Dat zal misschien werken.

Ik kom ook.alleen maar met een eventuele oplossingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.

Als je iedere dag 8 minuten zou douchen ben je schoner dan wanneer je om de twee dagen een kwartierquote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daar gaat de klacht over, wijsneus

quote:Op woensdag 14 november 2012 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
''NOU, IK RUIK NIETS HOOAARAR!!!!!?!?!/!!1!111WERUWEILSHLGBISRFUUWF~!!!! VERWEND NEST!!!1!!EINZ''

ok.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je iedere dag 8 minuten zou douchen ben je schoner dan wanneer je om de twee dagen een kwartier
doucht. met je zure sloot
ok het.is al goedquote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik kom ook.alleen maar met een eventuele oplossing

Vanzelfsprekendheidquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.

nog niet in overweging genomen nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht 'm schoon te laten likken door moi? Niet de hond.

Haha.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Heerst er een waterschaarste in Nieuw-Milligen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |