het in laten trekken van cremespoeling duurt al 2 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Tenzij je zo'n slettebakje bent die haar vagina moet schoon schrobben van het mannenvocht.m
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Het komt goed~! Gewoon douchen als er niemand thuis is
Daar maak ik gewoon tijd voor hoor... Geen fatsoenlijke dag zonder 'm te starten en/of eindigen met een lekkere douchebeurtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat de fack zijn hier al die mensen die drie kwartier over hebben om te doucen ?ik zou geen enkel moment kunnen vinden om dat in mijn dag te proppen
1 keer in de twee weken ofzo in bad om te chillen, tussentijds power-douche van 5-10 minuten. Prima te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar maak ik gewoon tijd voor hoor... Geen fatsoenlijke dag zonder 'm te starten en/of eindigen met een lekkere douchebeurt
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.
Waar woon je?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]!! Nou kom dan maar bij mij thuis douchen!
Alle tijd~
Tijd om vaker langs te gaan bij je buurjongen waar je gratis mag douchen als je toestaat om hem te laten kijken en foto's te maken...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat gebeurt haast nooit. Vader is met pensioen en moeder heeft geen werk.
quote:
en anders spoel je je om onder de brandweerslangquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
1 keer in de twee weken ofzo in bad om te chillen, tussentijds power-douche van 5-10 minuten. Prima te doen
Te ver. Grquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
In het noorden van nederland
Daar gaat de klacht over, wijsneusquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]gatverdamme stinkkut
Dan kan je toch gewoon iedere dag 8 minuten douchen?
Ja Smegmahommoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]gatverdamme stinkkut
Dan kan je toch gewoon iedere dag 8 minuten douchen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, je mag van je moeder dus maar 8 minuten per keer douchen.
Dan douche je toch gewoon 2 of 3x achter elkaar!?
Boom! Lawyered! Got her on a technicality!
jee, ik moet ze omkopen voor een vanzelfsprekendheid.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Geef je ouders wat geld dan kun je waarschijnlijk wat langer douchen
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Mucha-Girl het volgende:
Godverdomme, wat slecht!
douchebeurt
Je vis heeft water nodig.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het in laten trekken van cremespoeling duurt al 2 minutenen het is ook zo fris om je vagina te spoelen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |