Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Serieus, hoe kan je meer dan 10 minuten onder de douche staan, wat sta je in godsnaam te doen.
haren wassen, dagdromen, nadenken, ontharen, wassen, scrubben en suffenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Serieus, hoe kan je meer dan 10 minuten onder de douche staan, wat sta je in godsnaam te doen.
+ cremespoelingquote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haren wassen, dagdromen, nadenken, ontharen, wassen, scrubben en suffen
Mijn comment was ook meer op de mannen gericht omdat er hier al een aantal toegeven dat ze 20+ minuten onder de straal staanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.
Niet zo moeilijk hoor.
Voor mannen echter, alleen te snappen als ontspanning. Anders is het lachwekkend.
Niet elke dag douchen als je 16 bent is gewoon ranzig.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
Je ouders betalen de rekeningen, niet jij
Dus jij stinkt gelijk als je een dag niet douched?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niet elke dag douchen als je 16 bent is gewoon ranzig.
8 minuten vind ik dan weer lang zat. Moet echt makkelijk kunnen. Maar wel dagelijks! En dat is ook wat TS tegen haar ouders moet zeggen. Ze willen toch niet dat hun dochter gepest wordt omdat ze stinkt?
Enig idee hoeveel je zweet 's nachts?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus jij stinkt gelijk als je een dag niet douched?
mannen moeten hun neus snuiten in hun handen, zak wassen, enorme piemol bewonderen, nog eens bewonderen, evt shampoo mohawk makenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meiden hebben lange haren, shampoo, cremespoeling, ontharing hier en daar. Et voila. Enkele minuten zijn voorbij.
Niet zo moeilijk hoor.
Voor mannen echter, alleen te snappen als ontspanning. Anders is het lachwekkend.
elke dag 30 minuten douchenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Aww.. sorry schatje. Hoe kan ik het goed maken?![]()
een lekkere warme straal water jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
Ik snap niet hoe je tot rust kunt komen in een douche? Je staat er maar te staan onder een straal water
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Haantje_pappie het volgende:
Ik wist wel dat sommige Nederlanders gierig waren maar dit slaat alles.Ts,je kan beter in het park wonen.Zelfs een zwerver/uitkeringstrekker staat langer onder de douche dat jij.
gestolenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |