Of dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en anders spoel je je om onder de brandweerslang
Gaat moeilijk als je 16 bentquote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Scorpie het volgende:
Koop je eigen huis, kan je zo lang mogelijk douchen.
Er is nog hoop!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog niet in overweging genomen nee.
Hoe ga ik daar 50 minuten bij bluffen?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je daar 50 min bij blufte
Ik ook, 16quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mark Rutte zoekt nog een vriend of vriendin.
hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
DAN GA JE MAAR WAT KORTER FILOSOFEREN TS
Zou ik niet doen als er plots ineens koud water uit de douche kop zou kunnen komen, dan kan je echt een bende verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Je kut onder de douche scheren is er ook al niet meer bij TS.
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Mijn ouders deden nooit zo lastig mits je binnen 20 minuten wel zo'n beetje klaar was... Nu ik op mezelf woon sta ik er meestal maximaal een kwartier onder, maar als ik echt helemaal kapot ben is 30 minuten of meer gewoon lekker. Met de temperatuur op standje net onder de pijngrens, de kenners weten.
Het kan me niks verrotten hoeveel het me kost, het is het waard.
Als je zo lang doucht is het weer kut als je eronder vandaan stapt. Moet je niet doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Mijn ouders deden nooit zo lastig mits je binnen 20 minuten wel zo'n beetje klaar was... Nu ik op mezelf woon sta ik er meestal maximaal een kwartier onder, maar als ik echt helemaal kapot ben is 30 minuten of meer gewoon lekker. Met de temperatuur op standje net onder de pijngrens, de kenners weten.
Bijna m'n drinken uitgespuugd, godverdommequote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Schpast het volgende:
Acht minuten lijkt me lang genoeg. Of zit je in een rolstoel ofzo?
Sta ik er 30 - 60 minuten onder...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
In de douche worden belangrijke beslissingen genomen, dit duurt altijd even, en met scheren en rukken etc...
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Langer dan drie minuten douchen___________!! Verwend nest
Even nat maken, kraan weer uit, inzepen als een malle/shampoo laten inwerken, kraan weer aan, bots klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat kun je nou in 3 minuten doen
Jij mag blij wezen als je me al mag aanraken.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geloof waar je in wil geloven jongen
en het badwater de volgende dag over de bloemetjes in de tuin ging - bloeiende rozenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef angelo1982 het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat er nog water werd gekookt voor het bad en dat je 1 keer per week in de teil ging .
I know that feelin man... net onder de pijngrens :3quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Henno het volgende:
Echt? Dan is een kwartier douchen dus ¤1.50. Da's nog best prijzig, maar niet iets om op te besparenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
8 minuten douchen is 0,78 cent poehee
zo onaardigquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Jij mag blij wezen als je me al mag aanraken.Ken je plaats, object.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
8 minuten douchen is 0,78 cent poehee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |