daklozen opvang doeiquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?
Ikzelf prima, delen doe ik ook nog aan, maar meer dan dat kan niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
elke dag 30 minuten douchen
ik snap je nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ikzelf prima, delen doe ik ook nog aan, maar meer dan dat kan niet.
Betere doorstroming van je bloed en zachter haar als gevolg, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Lemar het volgende:
Blijf dan koud doordouchen als een diehard.
Bedankt voor de gratis douche tipquote:
verdomme je liet mij lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Bedankt voor de gratis douche tip
Nu hoef ik die 8 min douchen niet meer te betalen.
Eigenlijk zijn alleen illegalen diegene die je echt zwervers kunt noemen. Die anderen kunnen gewoon bij het Leger des heils een uitkering aanvragen en gewoon te vreten en onderdak krijgen, maar die zwerven overdag over straat bedelend voor drugs.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Leg uit hoe een zwerver aan een douche komt dan?
Vandaag ga ik niet meer douchen, want ik heb al aan die 30 minuten voldaan, dus het duurt nog even voordat ik je snappen zal. Snap je?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk daar maar over onder de douche
ik gun je de tijdquote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Vandaag ga ik niet meer douchen, want ik heb al aan die 30 minuten voldaan, dus het duurt nog even voordat ik je snappen zal. Snap je?
Gast.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Floris-jan het volgende:
'Maar' acht minuten? Douchen lukt makkelijk in een minuut of twee.
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gast.
Jij bent geen echte doucher. Jij bent iemand die onder de douche gaat staan om zich te wassen. De echte douche ervaring is meer dan dat. Douchen bestaat niet alleen uit het wassen, maar ook uit nadenken en filosoferen. Mensen die alleen onder de douche gaan staan om zich te wassen zijn meestal maar simpele zielen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.
Ik begin meestal te rappen zet en mijn denkbeeldige vriend zet die beat a mattie zo gaan wij los vzo van de boos aan yeahquote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gast.
Jij bent geen echte doucher. Jij bent iemand die onder de douche gaat staan om zich te wassen. De echte douche ervaring is meer dan dat. Douchen bestaat niet alleen uit het wassen, maar ook uit nadenken en filosoferen. Mensen die alleen onder de douche gaan staan om zich te wassen zijn meestal maar simpele zielen.
eerlijk is eerlijk, ik moest grinnikenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Zo te zien wordt het een keiharde backfire, met FOK!ers die alleen afgespoeld worden als het regent.
Als je zogenaamd een te druk persoon bent om even wat langer onder de douche te stappen, wat doe je dan hier op fok je tijd verkloten?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om uren onder de douche te hangen. Ik ben een druk iemand en probeer mijn tijd zorgvuldig in te delen.
Ik zit even op het FOK! forum want het werk ligt even stil. Waarom zo aanvallend als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Als je zogenaamd een te druk persoon bent om even wat langer onder de douche te stappen, wat doe je dan hier op fok je tijd verkloten?
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Floris-jan het volgende:
[..]
Ik zit even op het FOK! forum want het werk ligt even stil. Waarom zo aanvallend als ik vragen mag?
No offence taken! Ik doe dit gewoon even tijdens de dode minuutjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..
Ik snap dat argument eigenlijk niet, alsof er ergens in Nederland een persoon is die dolgraag met het vliegtuig naar Afrika water gaat brengen maar dat niet kan puur en alleen omdat ik iets te veel water verbruik.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik douche een kwartier, denk dan aan alle uitgedroogde negertjes in Afrika en douche nog een kwartiertje verder. Tja, wij hebben water, zij hebben zand. Verschil moet er zijn.
Het is niet alsof water schaars is, maar je moet de middelen hebben om aan zoet water te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik snap dat argument eigenlijk niet, alsof er ergens in Nederland een persoon is die dolgraag met het vliegtuig naar Afrika water gaat brengen maar dat niet kan puur en alleen omdat ik iets te veel water verbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |