Filosoferen en nadenken. De rest van de dag heb je daar geen tijd voor, maar onder de douche kun je je innerlijke rust even vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na tien minuten slaat de verveling toch toe man.
smorgens misschien niet maar savonds welquote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die 30+ minuten noemen, dan bedoel je toch in het weekend zeker?
Doordeweeks kun je daar toch gewoon de tijd niet voor vinden, je hebt school of werk mag ik hopen?
Er zijn genoeg FOK!'ers bij wie je mag douchen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef Kyubey het volgende:
Even een betoog van een pagina voor ze geschreven, kijken wat ze er van vinden
Deze man weet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Acht minuten misschien als je enkel schoon wil worden, twintig minuten als je even tot rust wil komen/chillen
TS is eigenlijk Chris Hansen, je bent erbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
TS: zet je ouders onder druk. Zeg ze gewoon "als ik hier niet mag douchen doe ik het wel bij BabeWatcher". Gegarandeerd dat het probleem is opgelost.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
TS is eigenlijk Chris Hansen, je bent erbij.
[ afbeelding ]
quote:
Nooit meer. De eerste keer veroorzaakte ik kortsluiting, de tweede keer besloot ik maar niet meer digitaal materieel mee te nemen maar mijn boekjes veranderden in papier-maché.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik combineer mijn douchesessies met fappen als ik tijd heb
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik had een andere reactie van jou verwacht, Frank
Minderjarige meisjes uitnodigen om bij je te komen douchen is een strafbaar feit, vooral als je naam BabeWatcher is en een UI van Stephanie uit LazyTown hebt, die op het internaat vaak met pedofilie wordt geässocieerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik wil kijken?
Je hebt vooral het imago van een streng en zuinig iemand die twee minuten koud douchet denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit meer. De eerste keer veroorzaakte ik kortsluiting, de tweede keer besloot ik maar niet meer digitaal materieel mee te nemen maar mijn boekjes veranderden in papier-maché.
[..]
Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |