mensen kunnen niet meer tegen mensen die direct zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch altijd? Ik ben niet aanvallerig, maar duidelijk..
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Coca_Cola het volgende:
Zegt de waterleiding maatschappij er niet iets van als jullie allemaal minimaal 20 minuten douchen? Lijkt mij vreemd als er niets van gezegd wordt.
Echt veel geld kan het niet zijn gezien het feit dat water in Nederland gemiddeld 1,48 per 1.000 liter kost.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienen
Genoeg water in Nederland dus die maatschappijen moeten niet zeuren als ik 20/30 minuten douchequote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Echt veel geld kan het niet zijn gezien het feit dat water in Nederland gemiddeld 1,48 per 1.000 liter kost.
ja ze vinden het leuker op straatquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen illegalen diegene die je echt zwervers kunt noemen. Die anderen kunnen gewoon bij het Leger des heils een uitkering aanvragen en gewoon te vreten en onderdak krijgen, maar die zwerven overdag over straat bedelend voor drugs.
ik wou dat posten eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
TS: zet je ouders onder druk. Zeg ze gewoon "als ik hier niet mag douchen doe ik het wel bij BabeWatcher". Gegarandeerd dat het probleem is opgelost.
babewatcher doet geen verkeerde dingen, hij is een echte kindervriendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes uitnodigen om bij je te komen douchen is een strafbaar feit, vooral als je naam BabeWatcher is en een UI van Stephanie uit LazyTown hebt, die op het internaat vaak met pedofilie wordt geässocieerd.
WML zegt er iets van hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ze er wat van zeggen als ze er geld mee verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |