Je TT verneukt de FOK! lay-out in MyATquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, mag absoluut geen The voor, dan worden ze heel boos!
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagtquote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Moody het volgende:
Ik heb kaarten gekocht, maar tot nu toe ben ik nog niet blij.
Rammstein
Green Day![]()
Dat wordt bier drinken en pizza's eten!
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.quote:
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het welquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.
Ja, op de dag van Blur aub. Dan kan ik een dagticket kopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Ach waarom ook niet,quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Omdat ik erop vertrouw dat er nog wel wat leuke namen bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagt
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet,
- Ik heb al op meerdere plekken gelezen dat ze 2013 met nieuw album komen (geen idee waar de bron vandaan komt, maar heb het al op plekken gelezen.
- http://www.daftpunk.com/ schijnt nu zo te staan omdat het onder constructie staat? (ken hun oude site niet dus geen idee).
- Gaan ook geruchten dat een (geloof Franse) fotograaf met Daft Punk de festivals af zou touren. Maar ook hier weer ik de bron weer niet.
Allemaal vage geruchten natuurlijk, je hoort ze ieder jaar wel weer voorbij komen. We wachten af
Geen gewone tickets dus dit jaarquote:TTS Customer customer@teleticketservice.com
13:49 (8 hours ago)
to me
Geachte Heer,
Geen probleem, geen oplossing.
Vanaf dit jaar wenst de organisator enkel nog met etickets te werken.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Tele Ticket Service nv
Gelukkig maar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Muse op Werchter Boutique, dus niet op Rock Werchter.
Dan liever 10.000 pubertjes die speciaal voor Green Day komenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Gelukkig geen Muse, dat scheelt 10.000 pubers die speciaal voor het laatste album van Muse komen.
Black Keys graag. Beirut mag ook weer komen. Ryan Adams. The National. Doe eens origineel.
Ja ook zoietsquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan liever 10.000 pubertjes die speciaal voor Green Day komen
Jij bent zeker nog nooit bij een Museconcert geweest.....daar vind je echt geen pubers hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Gelukkig geen Muse, dat scheelt 10.000 pubers die speciaal voor het laatste album van Muse komen.
Noemt Black Keys, The National en Ryan Adams origineel. Faalt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Black Keys graag. Beirut mag ook weer komen. Ryan Adams. The National. Doe eens origineel.
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Noemt Black Keys, The National en Ryan Adams origineel. Faalt.
Black Keys 2010, The National 2011quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?
Werchter blinkt uit in het programmeren van topbands qua populariteit (o.a. Pearl Jam, RHCP, Editors etc.) en bands in de "middenmoot" qua populariteit. (o.a. Beirut, Alabama Shakes, The XX)
Het mist een beetje aan subtoppers (de voorbeelden die ik noemde). We'll see.
Genoeg "middenmotors" volgens mij. Als ik even naar 2012 kijk komen Noel Gallagher, Mumford & Sons en Dropkick Murphys bijvoorbeeld bij me op.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?
Werchter blinkt uit in het programmeren van topbands qua populariteit (o.a. Pearl Jam, RHCP, Editors etc.) en bands in de "middenmoot" qua populariteit. (o.a. Beirut, Alabama Shakes, The XX)
Het mist een beetje aan subtoppers (de voorbeelden die ik noemde). We'll see.
Leuk, al die geruchten. De meeste kun je al voorspellen aan de hand van populariteit en/of nieuw werk en/of op festivals gestaan dit jaar. Het wordt pas écht leuk als ze daadwerkelijk bevestigd zijn door de organisatie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
‘Rock Werchter in gesprek met Placebo, QOTSA, The Killers en meer’
Er kunnen weer wat namen worden toegevoegd aan onze geruchtenlijst voor Rock Werchter. Zo was het gisteren erg onrustig op Twitter nadat enkele Tweets de lucht in werden geslingerd.
Ene Jonas Bosmans tweette gisteren namelijk enkele geruchten die wellicht aannemelijker kunnen zijn dan de tweets van Jan en alleman. Uitleg volgt later, eerst even de lijst met namen waarvan hij beweert dat ze daadwerkelijk met de organisatie van Rock Werchter in gesprek zijn.
Dit zijn volgens meneer Bosmans Arctic Monkeys, Two Door Cinema Club, Placebo, The Killers, Queens Of The Stone Age, Sigur Ros, Bloc Party, The Maccabees, Jake Bugg, Ellie Goulding en Eels. Ook Alt-J schijnt op het festival te staan wist hij later in een reactie nog prijs te geven.
Waarom moeten wij dan iets meer waarde toedichten aan de tweets van ene meneer Jonas Bosmans? Zelf geeft hij op Twitter hiervoor de volgende verklaring:
[ afbeelding ]
Slechts één week na Rock Werchter dit jaar wist hij ook al Green Day als headliner te voorspellen op zijn blog. Hoeveel waarde moeten wij hieraan toekennen? Zegt u het maar!
bron: http://festileaks.com/fes(...)the-killers-en-meer/
Klopt, maar de voorpret (en het speculeren) blijft natuurlijk ook leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuk, al die geruchten. De meeste kun je al voorspellen aan de hand van populariteit en/of nieuw werk en/of op festivals gestaan dit jaar. Het wordt pas écht leuk als ze daadwerkelijk bevestigd zijn door de organisatie.
Ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt, maar de voorpret (en het speculeren) blijft natuurlijk ook leuk!
Ach, tot het officieel is is niets zeker natuurlijk. Maar die hoog genoteerde namen valt toch wel mee? Aantal bands voor het hoofdpodium vroeg in de avonden (QOTSA, Arctic Monkeys, Placebo, Sigur Ros, Bloc Party) en de rest echte tentbands. Kan toch prima op 1 Werchter?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb ergens anders gelezen dat het lijstje waarschijnlijk uit de lucht is gegrepen, en dat die gast helemaal niet bekend is in de Werchter kring.
Staan ook ietsjes te veel hoog genoteerde namen in imo.
vette headliners. Dat voor 115euro. Scheelt nogal met Werchter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Main Square Festival heeft zes namen bevestigd, ik zie The Prodigy en 30STM () wel op Werchter staan
The Prodigyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Main Square Festival heeft zes namen bevestigd, ik zie The Prodigy en 30STM () wel op Werchter staan
Het is ook 1 dag korter, en voor werchter zullen vast nog wel meer namen bekend gemaakt gaan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vette headliners. Dat voor 115euro. Scheelt nogal met Werchter.
Ik ga denk ook niet zo snel naar een Frans festival. Hoewel sommige wel goede line-ups voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is ook 1 dag korter, en voor werchter zullen vast nog wel meer namen bekend gemaakt gaan worden.
Mijn ervaringen met franse festival is dat deze vaak nog wat slechter geregeld zijn in vergelijking met werchter. Dus te weinig toiletten en dranktenten, modder die niet bestreden wordt.
Ik denk dat ze dan wel prima tot hun recht zouden komen ja, als dance-act zo tussen 0:00 en 02:00 ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan verwacht ik Prodigy wel als act na de headliners. Tof.
One handedquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
YES! Met het roze smeltende geweer.
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.
Geweldige foto trouwens.quote:
Ik zit het me even af te vragen, maar ik denk Noel Gallagher.quote:
Absoluut een aanrader. Het is veel relaxter. Op de woensdag kun je om 14 uur je tentje rustig opzetten en lekker achterover leunenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Als je een nacht eerder wilt komen wel, anders niet. Wat wil jezelf? Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Staat binnenkort al in de Melkweg, er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
Asaf Avidan please?
Daarbij voor iedereen een kans om de originele (de goede) uitvoering van Reckoning Song te horen:
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Zouden die komen dan? Ik wil onderhand wel weer eens wat nieuwe namen horen.
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.
En ik ben presentquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijn
Geen dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ga naar de Effenaar, maar evenwel bedankt
Geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.
Mathilda is ook wel bekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef ErikT het volgende:
Mmm dit klinkt wel enigszins bekend. De klank dan. Hebben ze niet een nog groter hitje? Ik moet zeggen dat ik, naarmate ik ouder word, steeds minder opzoek wie welk nummer maakt. Daar zal t wel aan liggen.
Vroeger snapte ik juist nooit waarom mensen niet wisten dat nummer x van band y was.
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mathilda is ook wel bekend.
Hoe oud ben je?
Breezeblocks is wel zo'n beetje de bekendste, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...
edit: ja, deze ken ik. Maar volgens mij ken ik ook een meer upbeat nummer van ze, die ik wel leuk vind. Mmm, volgens mij is dat toch die eerste die je postte, had m nog niet ver genoeg gehoord.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Dat zegt ie nu jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Controleren ze op Werchter?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef Impect het volgende:
Vraag aan de mensen die vaker @ Rock Werchter zijn geweest.
Hoe streng zijn ze met controleren op wiet?
Moooooiiiiiiquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Controleren ze op Werchter?
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.quote:
Dat snap ik, maar het komt dus wel goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.
Ik heb op werchter nog nooit drugshonden gezien dit in tegenstelling tot vele festivals in NL zelfs op pinkpop staan ze tegenwoordig wiet eruit te vissen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt dus wel goed
Camping wordt echt nooit gecontroleerd. Vandaar ook al die extreem bezopen groepen Engelsen die de dag beginnen met een fles wodka.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.
Dat is wel voorspelbaar die gast werd ook de afgelopen weken al grijs gedraaid op stu-bru. En deze gast boeken zal waarschijnlijk relatief gezien nog steeds voor een appel en een ei kunnen. (< 5000 euro)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef Tourniquet het volgende:
Uit de geruchtenmolen: Jacco Gardner
Ik las André Hazes.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interessant is wat Roskilde uit de hoge hoed aan het toveren is (zelfde weekend)
Angel Haze
En gaan naar Dour.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
Smashing Pumpkins zou geweldig zijn. Gaat ook rond in het circuit.
Absoluut af te radenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:51 schreef BMTH182 het volgende:
Is het btw veilig als je 15 bent en alle dagen naar rw gaat + camping?
Idd ze controleren streng op leeftijd, en onder de 16 krijg je een ander bandje waardoor je al voor 21.00 het terrein verlaten moete hebben anders wordt het bandje ongeldig gemaakt de dag erna.quote:
Maar dat staat nergens op de sitequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd ze controleren streng op leeftijd, en onder de 16 krijg je een ander bandje waardoor je al voor 21.00 het terrein verlaten moete hebben anders wordt het bandje ongeldig gemaakt de dag erna.
Was eerst ook het plan maar de lineup van pinkpop is echt baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je 15 jaar bent kun je echt beter naar Pinkpop gaan.
Niet alleen dat, maar ook om je muzieksmaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef BMTH182 het volgende:
..fokkers trollen mij omdat ze geen pubers op rock werchter willen
Jij vind mijn muziek smaak kut maar je gaat toch naar een muziek festival wat ik leuk vind?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook om je muzieksmaak.
Genoeg plekken waar je kan zijn op het festival en niet bij Green Day.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Jij vind mijn muziek smaak kut maar je gaat toch naar een muziek festival wat ik leuk vind?
Gewoon doen waar je zelf zin in hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Jij vind mijn muziek smaak kut maar je gaat toch naar een muziek festival wat ik leuk vind?
Beter geef je je geld uit aan een cursus Nederlands.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Yep, en de baby komt vaak volwassener over dan de ouders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Ach, ik heb ook ouders met baby's op RW gezien
Maar dan nog, ik luister ook naar de ander headliners.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar je kan zijn op het festival en niet bij Green Day.
Zelfs bij Slayer een keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Ach, ik heb ook ouders met baby's op RW gezien
Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, en de baby komt vaak volwassener over dan de ouders.Iedereen voelt zich weer een beetje kind die 4 dagen. Alleen dan als je thuiskomt waar als een 80 jarige.
Wat lief van jullie. Als ik hem wat geld geef, gaat hij dan ook voor onze groep bier halen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.![]()
Ik heb de kaartjes ook weer een tijdje geleden gehaald aangezien 1 iemand van onze groep nogal wat pech heeft met zijn eigen bedrijf en daarom eigenlijk niet mee kon gaan hebben we als groepje wat bij elkaar gelegd en voor hem toch een kaartje gehaald deze met een sinterklaasgedicht kado gedaan. Hij was er aangenaam verrast door en heeft beloofd dat we het hele festival niet voor bier hoeven te gaan lopen dat hij dat wel als tegenprestatie gaat doen.
Dan is hij dadelijk de hele dag alleen aan het lopen en krijgt hij niets meer mee van de concertenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat lief van jullie. Als ik hem wat geld geef, gaat hij dan ook voor onze groep bier halen?
quote:Beste P....,
Zoals altijd rond deze periode in het jaar
Zit de sint met zijn handen in het haar
Ook jou zou deze heiligman graag een kado willen schenken,
maar waar moet deze oude vent dan toch aan denken
Ik lees weer eens in mijn dikke boek
Eens kijken voor inspiratie wat ik zoek
In het boek staan al je avonturen van afgelopen tijd
Kinderen krijgen, een bedrijf opzetten enkele zaken waar je psychisch onder lijdt
Het opzetten van een architecten buro
Dat krijg je de afgelopen jaren niet meer kado
Zakelijk gaat het je niet voor de wind
Dat doet sint en piet pijn beste vrind
De financiele middelen voor ontspanning schieten erbij in
Dat is totaal niet naar de sint zijn zin
Al vele jaren bezoek je werchter met wat oud huisgenoten
Vanwege je afzegging dit jaar voelen zij zich een beetje verstoten
Volgens de ome Henk berekening zou het een jubileum jaar zijn
Dat afzeggen past totaal niet in de continue-erende lijn
Vele avonturen hebben jullie daar meegemaakt
Hier onder een kleine bloemlezing over gebeurtenissen die de sint heeft geraakt
Sint was diep ontroerd
toen hij hoorde dat bas op werchter was ontvoerd
Dus extra security kunnen je kameraden zeker gebruiken
zodat ome bas niet weer een half uur na het einde van het festival komt opduiken
Het dagelijks ritueel om een dixie te vinden
Lekker schoon schijten naast je vrinden
Jaarlijks het gesleep naar de camping met jullie rotzooi
Op een gegeven moment had je een karretje dat werkt mooi
Na het optreden van kraftwerk een flinke regenbui over de wei
Van een beetje modder worden jullie niet zo blij
Het door Bas niet kunnen kijken naar rammstein
Omdat er iets met zijn licht receptoren zou zijn
Henk die dagelijks op de wei gaat slapen
Om hem heen allemaal mensen die bekers rapen
Jullie gaan dan vervolgens anders optredens bekijken
En hij gaat achteraf weer zeiken
De dronken collega's van henk
Rechts achteraan bij de biertank
Hangen bij de jupiler tent
Kijken of er nog iets vreemds voorbij rent
Nu zul je wel denken wat is de bedoeling van dit gedicht
Onder zware druk van je maten is de sint toch gezwicht
Een werchter kaartje voor jou is toch gehaald
En deze is al door de sint betaald.
Veel plezier op werchter,
De sint.
Dat was enkele jaren geleden na afloop van de concerten stroomt de massa mensen naar buiten, wij dus ook, we waren bijna bij de uitgang komen er 2 gasten aan rennen pakken mij zomaar op en rennen met mij onder hun armen geheel tegen de stroom mensen in weer helemaal naar voren. Ik was eerst aangenaam verrast en lachte me helemaal suf, maar op een gegeven moment wilden ze me niet meer laten gaan. Heel vaag in ieder geval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk gedaan! En hoezo was je ontvoerd?
Ja, alleen moet ik zeggen dat dit jaar mijn hotel plots uit de folder is geschrapt voor het Werchter weekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.![]()
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 15:55:45We know you 've waited a long time for new names.... Please be patient ONE more weekend, because Monday at 5pm, we are revealing more! #rw13 reageer retweet
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef GuitarJJ het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 15:55:45We know you 've waited a long time for new names.... Please be patient ONE more weekend, because Monday at 5pm, we are revealing more! #rw13 reageer retweet
Nog niet officieelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Die hadden ze toch al bekend gemaakt, samen met Sigur Ros?
Ik hou niet van verrasingen, dus mag graag weten welke bands er komenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat is bekend, maar wat is daaraan?
Geen plaats meer voor ben ik bang.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
Men heeft het op 3fm over the who die op 5 juli naar de ziggodome komen, als oude lullen act mogen die wat mij betreft ook wel weer langs komen.
In de werchterprogramering of in het tourschema van hun.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen plaats meer voor ben ik bang.
Dan heb ik het over de programmering van Werchterquote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de werchterprogramering of in het tourschema van hun.![]()
Hun tourschema op de who site:
Jul 03 Bercy Arena
Paris, France
Jul 05 Ziggo Dome
Amsterdam, Netherlands
Dus de 4 , de 6 of 7e staan ze volgens hun site nog nergens te spelen.
Dat ze sowieso nu in de ziggodome staan verbaasd me wel, de laatste keer dat ze in de ahoy stonden was het niet eens uitverkocht en de ziggodome is nog groter ook.
The who zie ik ook niet als headliner, zo stonden ze in 2006 zo ver ik me nog herriner ook ergens er tussen in.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan heb ik het over de programmering van WerchterAlle headlinerplaatsten zijn al vergeven. Of ze moeten na Green Day
The Who was in 2006 toch afsluiter na Muse?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
The who zie ik ook niet als headliner, zo stonden ze in 2006 zo ver ik me nog herriner ook ergens er tussen in.
Op Werchter is de afsluiter per dag meestal niet de headliner.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Who was in 2006 toch afsluiter na Muse?
Is top! En Phoenix is uiteraard een goede toevoeging. Voor de rest een paar gevestigde namen met zeer matige nieuwe albums (Band of Horses/Bloc Party) en inderdaad tienermeidenmuziekquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Graveyard is misschien ook wel leuk trouwens.
Om bij in slaap te vallen ja. Heb dat album blindelings gekocht omdat het volgens oor het beste alternatieve album van 2012 was. Nou als dat het beste was....quote:
Dan moet ik mijn pedobearpak van zolder halen om daarmee 4 dagen te gaan rondbanjeren.quote:
Tip van mij :p 30 Seconds To Mars word hier nog meer gehaat dan Green Dayquote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef BMTH182 het volgende:
A DAY TO REMEMBER ÉN THIRTY SECONDS TO MARS
Klopt, dat is Rock Werchter.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Tourniquet het volgende:
Meh. Veel namen die vorig jaar al uitgebreid te zien waren op festivals.
Asaf staat ook in de Melkweg...quote:Asaf Avidan wil ik wel graag zien. Maar er komen er nog wel een stuk of 40 toch? Ik hoop nog op Foals!
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef BMTH182 het volgende:
A DAY TO REMEMBER ÉN THIRTY SECONDS TO MARS
Ik heb Jared Leto nog vlak voor me vol op zijn bek zien gaan in 2010quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.
Perfecte performers![]()
10/10
De liedjes zijn wel leuk verderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.
Perfecte performers![]()
10/10
Er moet natuurlijk wel een goed moment zijn om rustig in het gras een pilsje te kunnen drinken en te relaxenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet wat die 30 seconds to mars steeds maar weer op het hoofdpodium komen doen. Dat vindt toch niemand wat aan....?
haha ja da`s wel waar. Hopen dat er op dat moment ook maar iets anders speeltquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar dat doe ik dan liever met een lekker muziekje op de achtergrond en niet met dat gekrijs van Jared Letho.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef BMTH182 het volgende:
Ik hoop echt dat Pierce The Veil komt, en de kans is ook best groot want voor rw zijn ze in europa en 4 tm 7 juli zijn nog geen shows van ze bekend
Post hardcore.quote:
Niet alleen jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, de namen vallen me dus wat tegen.
Jup.quote:
Of Rihanna, die staat op Roskilde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje ballen tonen en boeken maar
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienalthans: geen letterlijk verwerk, wel muzikaal verwerk
Gewoon een mooie grote show als afsluiter, dat zou top zijn
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.
Yeah zelfde verhaal, twee top performers in hun klasse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of Rihanna, die staat op Roskilde.
Dat was dan ook het enige leuke van de show vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
ook voor iOS.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
De Werchter 2013-app voor (in ieder geval) Android is uit!
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Hopen op betere namenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Roger Waters zou toch ook nog komen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef donroyco het volgende:
Doet een losse show op het terrein van Werchter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Impect het volgende:
[..]
Roger Waters zou toch ook nog komen?
Niet op Rock Werchter zelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Impect het volgende:
[..]
Roger Waters zou toch ook nog komen?
Ah tyfff... had ik toen een x gehoord, ben ik gewoon ff blij gemaakt met een dooie adelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet op Rock Werchter zelf
Kan je ook zelf opzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Ah tyfff... had ik toen een x gehoord, ben ik gewoon ff blij gemaakt met een dooie adelaar
Kan wel, maar moet je dan werkelijk alles wat je hoort gaan nazoeken en kijken of het klopt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je ook zelf opzoeken natuurlijk
Als je je er op gaat verheugen dan wel lijkt mequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan wel, maar moet je dan werkelijk alles wat je hoort gaan nazoeken en kijken of het klopt?
ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je je er op gaat verheugen dan wel lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 13-02-2013 15:57:08 ]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef CoJackso het volgende:
Geen Main Stage namen, maar wat mij betreft wel een zeer aardig rijtje. Met name Modest Mouse is natuurlijk geweldig.
The bots ja? Ik zou eerder Ben Howard op de main stage verwachten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.
http://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
The bots ja? Ik zou eerder Ben Howard op de main stage verwachten.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht
Azealia liet het afweten vorig jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Ben er wel blij mee! Vooral Kendrick Lamar, Dizzee Rascal, Balthazar en Azealia Banks.
Ik bedoelde meer de grote namen. Ze houden in ieder geval nog wat achter de hand. Waarschijnlijk een artiest die zijn schema nog niet bekend wil/kan maken. Wellicht The National op zaterdag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Yes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?
Van alle slechte keuzes neem je er net twee die wél logisch zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Ja dat vind ik ook. Steeds denk ik : nu komt er een knaller, maar nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een slappe hap dit jaar zeg.
Die zit ik nu ook te bekijken ja, heerlijk, lekker AC/DC achtig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Airbourne is trouwens ook best gaaf, is in de vorige lichting al bekend gemaakt.
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:59 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
ah okay, tijd zat dus nogquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.
Jawel, m'n eerste Werchter betekend dan weer niet dat ik 't nooit in de gaten heb gehouden/nooit ben willen gaan of dat ik nooit naar (andere) festivals ben geweest. Door omstandigheden kwam 't er helaas nooit van.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?
Ik zie graag The National, I Am Kloot en Frightened Rabbit naar Werchter komenquote:Editors, The National, Portishead, Max Herre, Tegan and Sara, Modest Mouse, Frank Turner and the Sleeping Souls, Tyler, The Creator, Darwin Deez, Tame Impala, Archive, The Vaccines, The Maccabees, Irie Revoltes, I Am Kloot, Kashmir, Karnivool, Kvelertak, Frightened Rabbit, Ron Pope, Miles Kane, Grouplove, British Sea Power, Graffiti6, Kodaline, Hudson Taylor, Arkells en Who Killed Frank?
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors opvallend klein op het affiche daar.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Roskilde ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Rihanna headliner bij T in the Park?
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Jammer. Geruchten gaan ook dat ze Glastonbury gaat doen geloof ik.quote:
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.
Ach, Portishead had eerder ook een hoge spot en AM zelfde verhaal. En omdat Scorpio geld stuwt in BKS lijkt me Editors niet geheel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef F_JD het volgende:
[..]
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |