haha ja da`s wel waar. Hopen dat er op dat moment ook maar iets anders speeltquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, maar dat doe ik dan liever met een lekker muziekje op de achtergrond en niet met dat gekrijs van Jared Letho.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef BMTH182 het volgende:
Ik hoop echt dat Pierce The Veil komt, en de kans is ook best groot want voor rw zijn ze in europa en 4 tm 7 juli zijn nog geen shows van ze bekend
Post hardcore.quote:
Niet alleen jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, de namen vallen me dus wat tegen.
Jup.quote:
Of Rihanna, die staat op Roskilde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje ballen tonen en boeken maar
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienalthans: geen letterlijk verwerk, wel muzikaal verwerk
Gewoon een mooie grote show als afsluiter, dat zou top zijn
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.
Yeah zelfde verhaal, twee top performers in hun klasse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of Rihanna, die staat op Roskilde.
Dat was dan ook het enige leuke van de show vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
ook voor iOS.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
De Werchter 2013-app voor (in ieder geval) Android is uit!
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Hopen op betere namenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |