Op Werchter is de afsluiter per dag meestal niet de headliner.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Who was in 2006 toch afsluiter na Muse?
Is top! En Phoenix is uiteraard een goede toevoeging. Voor de rest een paar gevestigde namen met zeer matige nieuwe albums (Band of Horses/Bloc Party) en inderdaad tienermeidenmuziekquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Graveyard is misschien ook wel leuk trouwens.
Om bij in slaap te vallen ja. Heb dat album blindelings gekocht omdat het volgens oor het beste alternatieve album van 2012 was. Nou als dat het beste was....quote:
Dan moet ik mijn pedobearpak van zolder halen om daarmee 4 dagen te gaan rondbanjeren.quote:
Tip van mij :p 30 Seconds To Mars word hier nog meer gehaat dan Green Dayquote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef BMTH182 het volgende:
A DAY TO REMEMBER ÉN THIRTY SECONDS TO MARS
Klopt, dat is Rock Werchter.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Tourniquet het volgende:
Meh. Veel namen die vorig jaar al uitgebreid te zien waren op festivals.
Asaf staat ook in de Melkweg...quote:Asaf Avidan wil ik wel graag zien. Maar er komen er nog wel een stuk of 40 toch? Ik hoop nog op Foals!
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef BMTH182 het volgende:
A DAY TO REMEMBER ÉN THIRTY SECONDS TO MARS
Ik heb Jared Leto nog vlak voor me vol op zijn bek zien gaan in 2010quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.
Perfecte performers![]()
10/10
De liedjes zijn wel leuk verderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht de slechtste performance ooit te zien als je naar 30stm gaat. Heb ze zelf al enkele keren gezien en ben zelfs zo dom geweest om een kaartje voor een concert van ze te kopen. Ze halen werkelijk geen enkele noot van het album en lopen alleen maar FUCK DIT FUCK DAT te roepen. MOTHERFUCKING JUMP is ook zeer populair. Je mag ook vaak helemaal naar voren komen of de grootste pit te maken ooit, terwijl er dan helemaal niks energieks in het nummer zit.
Perfecte performers![]()
10/10
Er moet natuurlijk wel een goed moment zijn om rustig in het gras een pilsje te kunnen drinken en te relaxenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet wat die 30 seconds to mars steeds maar weer op het hoofdpodium komen doen. Dat vindt toch niemand wat aan....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |