Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, en de baby komt vaak volwassener over dan de ouders.Iedereen voelt zich weer een beetje kind die 4 dagen. Alleen dan als je thuiskomt waar als een 80 jarige.
Wat lief van jullie. Als ik hem wat geld geef, gaat hij dan ook voor onze groep bier halen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.![]()
Ik heb de kaartjes ook weer een tijdje geleden gehaald aangezien 1 iemand van onze groep nogal wat pech heeft met zijn eigen bedrijf en daarom eigenlijk niet mee kon gaan hebben we als groepje wat bij elkaar gelegd en voor hem toch een kaartje gehaald deze met een sinterklaasgedicht kado gedaan. Hij was er aangenaam verrast door en heeft beloofd dat we het hele festival niet voor bier hoeven te gaan lopen dat hij dat wel als tegenprestatie gaat doen.
Dan is hij dadelijk de hele dag alleen aan het lopen en krijgt hij niets meer mee van de concertenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat lief van jullie. Als ik hem wat geld geef, gaat hij dan ook voor onze groep bier halen?
quote:Beste P....,
Zoals altijd rond deze periode in het jaar
Zit de sint met zijn handen in het haar
Ook jou zou deze heiligman graag een kado willen schenken,
maar waar moet deze oude vent dan toch aan denken
Ik lees weer eens in mijn dikke boek
Eens kijken voor inspiratie wat ik zoek
In het boek staan al je avonturen van afgelopen tijd
Kinderen krijgen, een bedrijf opzetten enkele zaken waar je psychisch onder lijdt
Het opzetten van een architecten buro
Dat krijg je de afgelopen jaren niet meer kado
Zakelijk gaat het je niet voor de wind
Dat doet sint en piet pijn beste vrind
De financiele middelen voor ontspanning schieten erbij in
Dat is totaal niet naar de sint zijn zin
Al vele jaren bezoek je werchter met wat oud huisgenoten
Vanwege je afzegging dit jaar voelen zij zich een beetje verstoten
Volgens de ome Henk berekening zou het een jubileum jaar zijn
Dat afzeggen past totaal niet in de continue-erende lijn
Vele avonturen hebben jullie daar meegemaakt
Hier onder een kleine bloemlezing over gebeurtenissen die de sint heeft geraakt
Sint was diep ontroerd
toen hij hoorde dat bas op werchter was ontvoerd
Dus extra security kunnen je kameraden zeker gebruiken
zodat ome bas niet weer een half uur na het einde van het festival komt opduiken
Het dagelijks ritueel om een dixie te vinden
Lekker schoon schijten naast je vrinden
Jaarlijks het gesleep naar de camping met jullie rotzooi
Op een gegeven moment had je een karretje dat werkt mooi
Na het optreden van kraftwerk een flinke regenbui over de wei
Van een beetje modder worden jullie niet zo blij
Het door Bas niet kunnen kijken naar rammstein
Omdat er iets met zijn licht receptoren zou zijn
Henk die dagelijks op de wei gaat slapen
Om hem heen allemaal mensen die bekers rapen
Jullie gaan dan vervolgens anders optredens bekijken
En hij gaat achteraf weer zeiken
De dronken collega's van henk
Rechts achteraan bij de biertank
Hangen bij de jupiler tent
Kijken of er nog iets vreemds voorbij rent
Nu zul je wel denken wat is de bedoeling van dit gedicht
Onder zware druk van je maten is de sint toch gezwicht
Een werchter kaartje voor jou is toch gehaald
En deze is al door de sint betaald.
Veel plezier op werchter,
De sint.
Dat was enkele jaren geleden na afloop van de concerten stroomt de massa mensen naar buiten, wij dus ook, we waren bijna bij de uitgang komen er 2 gasten aan rennen pakken mij zomaar op en rennen met mij onder hun armen geheel tegen de stroom mensen in weer helemaal naar voren. Ik was eerst aangenaam verrast en lachte me helemaal suf, maar op een gegeven moment wilden ze me niet meer laten gaan. Heel vaag in ieder geval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk gedaan! En hoezo was je ontvoerd?
Ja, alleen moet ik zeggen dat dit jaar mijn hotel plots uit de folder is geschrapt voor het Werchter weekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de luxe in een hotel, dan valt het neem ik aan toch wel een beetje mee, of zijn de bedden in dat hotel nog erger als de matjes in een tent.![]()
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 15:55:45We know you 've waited a long time for new names.... Please be patient ONE more weekend, because Monday at 5pm, we are revealing more! #rw13 reageer retweet
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef GuitarJJ het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 15:55:45We know you 've waited a long time for new names.... Please be patient ONE more weekend, because Monday at 5pm, we are revealing more! #rw13 reageer retweet
Nog niet officieelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Die hadden ze toch al bekend gemaakt, samen met Sigur Ros?
Ik hou niet van verrasingen, dus mag graag weten welke bands er komenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat is bekend, maar wat is daaraan?
Geen plaats meer voor ben ik bang.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
Men heeft het op 3fm over the who die op 5 juli naar de ziggodome komen, als oude lullen act mogen die wat mij betreft ook wel weer langs komen.
In de werchterprogramering of in het tourschema van hun.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen plaats meer voor ben ik bang.
Dan heb ik het over de programmering van Werchterquote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de werchterprogramering of in het tourschema van hun.![]()
Hun tourschema op de who site:
Jul 03 Bercy Arena
Paris, France
Jul 05 Ziggo Dome
Amsterdam, Netherlands
Dus de 4 , de 6 of 7e staan ze volgens hun site nog nergens te spelen.
Dat ze sowieso nu in de ziggodome staan verbaasd me wel, de laatste keer dat ze in de ahoy stonden was het niet eens uitverkocht en de ziggodome is nog groter ook.
The who zie ik ook niet als headliner, zo stonden ze in 2006 zo ver ik me nog herriner ook ergens er tussen in.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan heb ik het over de programmering van WerchterAlle headlinerplaatsten zijn al vergeven. Of ze moeten na Green Day
The Who was in 2006 toch afsluiter na Muse?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
The who zie ik ook niet als headliner, zo stonden ze in 2006 zo ver ik me nog herriner ook ergens er tussen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |