Je TT verneukt de FOK! lay-out in MyATquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, mag absoluut geen The voor, dan worden ze heel boos!
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagtquote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Moody het volgende:
Ik heb kaarten gekocht, maar tot nu toe ben ik nog niet blij.
Rammstein
Green Day![]()
Dat wordt bier drinken en pizza's eten!
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.quote:
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het welquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.
Ja, op de dag van Blur aub. Dan kan ik een dagticket kopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Ach waarom ook niet,quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Omdat ik erop vertrouw dat er nog wel wat leuke namen bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagt
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet,
- Ik heb al op meerdere plekken gelezen dat ze 2013 met nieuw album komen (geen idee waar de bron vandaan komt, maar heb het al op plekken gelezen.
- http://www.daftpunk.com/ schijnt nu zo te staan omdat het onder constructie staat? (ken hun oude site niet dus geen idee).
- Gaan ook geruchten dat een (geloof Franse) fotograaf met Daft Punk de festivals af zou touren. Maar ook hier weer ik de bron weer niet.
Allemaal vage geruchten natuurlijk, je hoort ze ieder jaar wel weer voorbij komen. We wachten af
Geen gewone tickets dus dit jaarquote:TTS Customer customer@teleticketservice.com
13:49 (8 hours ago)
to me
Geachte Heer,
Geen probleem, geen oplossing.
Vanaf dit jaar wenst de organisator enkel nog met etickets te werken.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Tele Ticket Service nv
Gelukkig maar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Muse op Werchter Boutique, dus niet op Rock Werchter.
Dan liever 10.000 pubertjes die speciaal voor Green Day komenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Gelukkig geen Muse, dat scheelt 10.000 pubers die speciaal voor het laatste album van Muse komen.
Black Keys graag. Beirut mag ook weer komen. Ryan Adams. The National. Doe eens origineel.
Ja ook zoietsquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan liever 10.000 pubertjes die speciaal voor Green Day komen
Jij bent zeker nog nooit bij een Museconcert geweest.....daar vind je echt geen pubers hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Gelukkig geen Muse, dat scheelt 10.000 pubers die speciaal voor het laatste album van Muse komen.
Noemt Black Keys, The National en Ryan Adams origineel. Faalt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Black Keys graag. Beirut mag ook weer komen. Ryan Adams. The National. Doe eens origineel.
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Noemt Black Keys, The National en Ryan Adams origineel. Faalt.
Black Keys 2010, The National 2011quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?
Werchter blinkt uit in het programmeren van topbands qua populariteit (o.a. Pearl Jam, RHCP, Editors etc.) en bands in de "middenmoot" qua populariteit. (o.a. Beirut, Alabama Shakes, The XX)
Het mist een beetje aan subtoppers (de voorbeelden die ik noemde). We'll see.
Genoeg "middenmotors" volgens mij. Als ik even naar 2012 kijk komen Noel Gallagher, Mumford & Sons en Dropkick Murphys bijvoorbeeld bij me op.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien op Werchter. Jij wel?
Werchter blinkt uit in het programmeren van topbands qua populariteit (o.a. Pearl Jam, RHCP, Editors etc.) en bands in de "middenmoot" qua populariteit. (o.a. Beirut, Alabama Shakes, The XX)
Het mist een beetje aan subtoppers (de voorbeelden die ik noemde). We'll see.
Leuk, al die geruchten. De meeste kun je al voorspellen aan de hand van populariteit en/of nieuw werk en/of op festivals gestaan dit jaar. Het wordt pas écht leuk als ze daadwerkelijk bevestigd zijn door de organisatie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
‘Rock Werchter in gesprek met Placebo, QOTSA, The Killers en meer’
Er kunnen weer wat namen worden toegevoegd aan onze geruchtenlijst voor Rock Werchter. Zo was het gisteren erg onrustig op Twitter nadat enkele Tweets de lucht in werden geslingerd.
Ene Jonas Bosmans tweette gisteren namelijk enkele geruchten die wellicht aannemelijker kunnen zijn dan de tweets van Jan en alleman. Uitleg volgt later, eerst even de lijst met namen waarvan hij beweert dat ze daadwerkelijk met de organisatie van Rock Werchter in gesprek zijn.
Dit zijn volgens meneer Bosmans Arctic Monkeys, Two Door Cinema Club, Placebo, The Killers, Queens Of The Stone Age, Sigur Ros, Bloc Party, The Maccabees, Jake Bugg, Ellie Goulding en Eels. Ook Alt-J schijnt op het festival te staan wist hij later in een reactie nog prijs te geven.
Waarom moeten wij dan iets meer waarde toedichten aan de tweets van ene meneer Jonas Bosmans? Zelf geeft hij op Twitter hiervoor de volgende verklaring:
[ afbeelding ]
Slechts één week na Rock Werchter dit jaar wist hij ook al Green Day als headliner te voorspellen op zijn blog. Hoeveel waarde moeten wij hieraan toekennen? Zegt u het maar!
bron: http://festileaks.com/fes(...)the-killers-en-meer/
Klopt, maar de voorpret (en het speculeren) blijft natuurlijk ook leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuk, al die geruchten. De meeste kun je al voorspellen aan de hand van populariteit en/of nieuw werk en/of op festivals gestaan dit jaar. Het wordt pas écht leuk als ze daadwerkelijk bevestigd zijn door de organisatie.
Ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt, maar de voorpret (en het speculeren) blijft natuurlijk ook leuk!
Ach, tot het officieel is is niets zeker natuurlijk. Maar die hoog genoteerde namen valt toch wel mee? Aantal bands voor het hoofdpodium vroeg in de avonden (QOTSA, Arctic Monkeys, Placebo, Sigur Ros, Bloc Party) en de rest echte tentbands. Kan toch prima op 1 Werchter?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb ergens anders gelezen dat het lijstje waarschijnlijk uit de lucht is gegrepen, en dat die gast helemaal niet bekend is in de Werchter kring.
Staan ook ietsjes te veel hoog genoteerde namen in imo.
vette headliners. Dat voor 115euro. Scheelt nogal met Werchter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Main Square Festival heeft zes namen bevestigd, ik zie The Prodigy en 30STM () wel op Werchter staan
The Prodigyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Main Square Festival heeft zes namen bevestigd, ik zie The Prodigy en 30STM () wel op Werchter staan
Het is ook 1 dag korter, en voor werchter zullen vast nog wel meer namen bekend gemaakt gaan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vette headliners. Dat voor 115euro. Scheelt nogal met Werchter.
Ik ga denk ook niet zo snel naar een Frans festival. Hoewel sommige wel goede line-ups voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is ook 1 dag korter, en voor werchter zullen vast nog wel meer namen bekend gemaakt gaan worden.
Mijn ervaringen met franse festival is dat deze vaak nog wat slechter geregeld zijn in vergelijking met werchter. Dus te weinig toiletten en dranktenten, modder die niet bestreden wordt.
Ik denk dat ze dan wel prima tot hun recht zouden komen ja, als dance-act zo tussen 0:00 en 02:00 ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan verwacht ik Prodigy wel als act na de headliners. Tof.
One handedquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
YES! Met het roze smeltende geweer.
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.
Geweldige foto trouwens.quote:
Ik zit het me even af te vragen, maar ik denk Noel Gallagher.quote:
Absoluut een aanrader. Het is veel relaxter. Op de woensdag kun je om 14 uur je tentje rustig opzetten en lekker achterover leunenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Als je een nacht eerder wilt komen wel, anders niet. Wat wil jezelf? Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Staat binnenkort al in de Melkweg, er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
Asaf Avidan please?
Daarbij voor iedereen een kans om de originele (de goede) uitvoering van Reckoning Song te horen:
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Zouden die komen dan? Ik wil onderhand wel weer eens wat nieuwe namen horen.
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.
En ik ben presentquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijn
Geen dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ga naar de Effenaar, maar evenwel bedankt
Geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.
Mathilda is ook wel bekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef ErikT het volgende:
Mmm dit klinkt wel enigszins bekend. De klank dan. Hebben ze niet een nog groter hitje? Ik moet zeggen dat ik, naarmate ik ouder word, steeds minder opzoek wie welk nummer maakt. Daar zal t wel aan liggen.
Vroeger snapte ik juist nooit waarom mensen niet wisten dat nummer x van band y was.
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mathilda is ook wel bekend.
Hoe oud ben je?
Breezeblocks is wel zo'n beetje de bekendste, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...
edit: ja, deze ken ik. Maar volgens mij ken ik ook een meer upbeat nummer van ze, die ik wel leuk vind. Mmm, volgens mij is dat toch die eerste die je postte, had m nog niet ver genoeg gehoord.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Dat zegt ie nu jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Controleren ze op Werchter?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef Impect het volgende:
Vraag aan de mensen die vaker @ Rock Werchter zijn geweest.
Hoe streng zijn ze met controleren op wiet?
Moooooiiiiiiquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Controleren ze op Werchter?
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.quote:
Dat snap ik, maar het komt dus wel goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.
Ik heb op werchter nog nooit drugshonden gezien dit in tegenstelling tot vele festivals in NL zelfs op pinkpop staan ze tegenwoordig wiet eruit te vissen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt dus wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |