Je TT verneukt de FOK! lay-out in MyATquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, mag absoluut geen The voor, dan worden ze heel boos!
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagtquote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef Moody het volgende:
Ik heb kaarten gekocht, maar tot nu toe ben ik nog niet blij.
Rammstein
Green Day![]()
Dat wordt bier drinken en pizza's eten!
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.quote:
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het welquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bovenstaande is gewoon een hoax.
Ja, op de dag van Blur aub. Dan kan ik een dagticket kopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Ach waarom ook niet,quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar aan de andere kant hoop ik het wel
Omdat ik erop vertrouw dat er nog wel wat leuke namen bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De kaartverkoop begon toch pas nadat die artiesten bekend waren? Dan begrijp ik niet dat je daarover klaagt
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet,
- Ik heb al op meerdere plekken gelezen dat ze 2013 met nieuw album komen (geen idee waar de bron vandaan komt, maar heb het al op plekken gelezen.
- http://www.daftpunk.com/ schijnt nu zo te staan omdat het onder constructie staat? (ken hun oude site niet dus geen idee).
- Gaan ook geruchten dat een (geloof Franse) fotograaf met Daft Punk de festivals af zou touren. Maar ook hier weer ik de bron weer niet.
Allemaal vage geruchten natuurlijk, je hoort ze ieder jaar wel weer voorbij komen. We wachten af
Geen gewone tickets dus dit jaarquote:TTS Customer customer@teleticketservice.com
13:49 (8 hours ago)
to me
Geachte Heer,
Geen probleem, geen oplossing.
Vanaf dit jaar wenst de organisator enkel nog met etickets te werken.
Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
Tele Ticket Service nv
Gelukkig maar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Muse op Werchter Boutique, dus niet op Rock Werchter.
Dan liever 10.000 pubertjes die speciaal voor Green Day komenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
Gelukkig geen Muse, dat scheelt 10.000 pubers die speciaal voor het laatste album van Muse komen.
Black Keys graag. Beirut mag ook weer komen. Ryan Adams. The National. Doe eens origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |