Ik denk dat ze dan wel prima tot hun recht zouden komen ja, als dance-act zo tussen 0:00 en 02:00 ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan verwacht ik Prodigy wel als act na de headliners. Tof.
One handedquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
YES! Met het roze smeltende geweer.
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maak nog foto's met mijn ogen dicht joh.
Geweldige foto trouwens.quote:
Ik zit het me even af te vragen, maar ik denk Noel Gallagher.quote:
Absoluut een aanrader. Het is veel relaxter. Op de woensdag kun je om 14 uur je tentje rustig opzetten en lekker achterover leunenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Als je een nacht eerder wilt komen wel, anders niet. Wat wil jezelf? Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Joszwa het volgende:
Campingticket XL, ja of nee? Geldverschil is natuurlijk niet het probleem, maar heb je er ook echt wat aan?
Staat binnenkort al in de Melkweg, er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:30 schreef Moody het volgende:
Asaf Avidan please?
Daarbij voor iedereen een kans om de originele (de goede) uitvoering van Reckoning Song te horen:
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Zouden die komen dan? Ik wil onderhand wel weer eens wat nieuwe namen horen.
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, maar er waren wel sterke geruchten dat de kant van Werchter op zouden komen.
En ik ben presentquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kant van Werchter klopt, hilvarenbeek om precies te zijn
Geen dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ga naar de Effenaar, maar evenwel bedankt
Geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Werchter heeft ook Sígur Rós en Alt-J binnen!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Sigur Rós live ben ik wel benieuwd naar. Alt-J nog nooit van gehoord.
Mathilda is ook wel bekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef ErikT het volgende:
Mmm dit klinkt wel enigszins bekend. De klank dan. Hebben ze niet een nog groter hitje? Ik moet zeggen dat ik, naarmate ik ouder word, steeds minder opzoek wie welk nummer maakt. Daar zal t wel aan liggen.
Vroeger snapte ik juist nooit waarom mensen niet wisten dat nummer x van band y was.
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mathilda is ook wel bekend.
Hoe oud ben je?
Breezeblocks is wel zo'n beetje de bekendste, jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
30. Dit is de 3e keer dat ik dat ergens invul, en het voelt nog steeds wat vreemd...
edit: ja, deze ken ik. Maar volgens mij ken ik ook een meer upbeat nummer van ze, die ik wel leuk vind. Mmm, volgens mij is dat toch die eerste die je postte, had m nog niet ver genoeg gehoord.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Dat zegt ie nu jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de mensen die hoop hadden op Daft Punk. Die touren niet in 2013 en komen dus niet naar Werchter.
Bron: Interview met festival directeur Werchter : http://www.vier.be/dekrui(...)an-schueremans/29320
Controleren ze op Werchter?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:48 schreef Impect het volgende:
Vraag aan de mensen die vaker @ Rock Werchter zijn geweest.
Hoe streng zijn ze met controleren op wiet?
Moooooiiiiiiquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Controleren ze op Werchter?
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.quote:
Dat snap ik, maar het komt dus wel goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je moet er niet opvallend mee rond gaan lopen. Maar de controles stellen totaal niks voor. Op de camping en ook het terrein zelf.
Ik heb op werchter nog nooit drugshonden gezien dit in tegenstelling tot vele festivals in NL zelfs op pinkpop staan ze tegenwoordig wiet eruit te vissen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt dus wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |