Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef BMTH182 het volgende:
Ik hoop echt dat Pierce The Veil komt, en de kans is ook best groot want voor rw zijn ze in europa en 4 tm 7 juli zijn nog geen shows van ze bekend
Post hardcore.quote:
Niet alleen jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, de namen vallen me dus wat tegen.
Jup.quote:
Of Rihanna, die staat op Roskilde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje ballen tonen en boeken maar
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij Editors heb ik nog nooit vurwerk gezienalthans: geen letterlijk verwerk, wel muzikaal verwerk
Gewoon een mooie grote show als afsluiter, dat zou top zijn
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Nog nooit vuurwerk gezien? Vorig jaar had Editors nog vuurwerk op het einde.
Yeah zelfde verhaal, twee top performers in hun klasse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of Rihanna, die staat op Roskilde.
Dat was dan ook het enige leuke van de show vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Editors hebben anders ook behoorlijk wat vuur en vuurwerk hoor. Niet dat dat voor mij belangrijk is, maar jij begint er over.
ook voor iOS.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
De Werchter 2013-app voor (in ieder geval) Android is uit!
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Hopen op betere namenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:01:06Anyone called for new announcements? One more hour of patience is all you need. 22 more names will be your reward! #rw13 reageer retweet
Roger Waters zou toch ook nog komen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:03 schreef donroyco het volgende:
Doet een losse show op het terrein van Werchter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Impect het volgende:
[..]
Roger Waters zou toch ook nog komen?
Niet op Rock Werchter zelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Impect het volgende:
[..]
Roger Waters zou toch ook nog komen?
Ah tyfff... had ik toen een x gehoord, ben ik gewoon ff blij gemaakt met een dooie adelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet op Rock Werchter zelf
Kan je ook zelf opzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Ah tyfff... had ik toen een x gehoord, ben ik gewoon ff blij gemaakt met een dooie adelaar
Kan wel, maar moet je dan werkelijk alles wat je hoort gaan nazoeken en kijken of het klopt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je ook zelf opzoeken natuurlijk
Als je je er op gaat verheugen dan wel lijkt mequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan wel, maar moet je dan werkelijk alles wat je hoort gaan nazoeken en kijken of het klopt?
ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je je er op gaat verheugen dan wel lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 13-02-2013 15:57:08 ]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef CoJackso het volgende:
Geen Main Stage namen, maar wat mij betreft wel een zeer aardig rijtje. Met name Modest Mouse is natuurlijk geweldig.
The bots ja? Ik zou eerder Ben Howard op de main stage verwachten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.
http://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
The bots ja? Ik zou eerder Ben Howard op de main stage verwachten.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht
Azealia liet het afweten vorig jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Ben er wel blij mee! Vooral Kendrick Lamar, Dizzee Rascal, Balthazar en Azealia Banks.
Ik bedoelde meer de grote namen. Ze houden in ieder geval nog wat achter de hand. Waarschijnlijk een artiest die zijn schema nog niet bekend wil/kan maken. Wellicht The National op zaterdag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Yes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?
Van alle slechte keuzes neem je er net twee die wél logisch zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Ja dat vind ik ook. Steeds denk ik : nu komt er een knaller, maar nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een slappe hap dit jaar zeg.
Die zit ik nu ook te bekijken ja, heerlijk, lekker AC/DC achtig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Airbourne is trouwens ook best gaaf, is in de vorige lichting al bekend gemaakt.
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:59 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
ah okay, tijd zat dus nogquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.
Jawel, m'n eerste Werchter betekend dan weer niet dat ik 't nooit in de gaten heb gehouden/nooit ben willen gaan of dat ik nooit naar (andere) festivals ben geweest. Door omstandigheden kwam 't er helaas nooit van.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?
Ik zie graag The National, I Am Kloot en Frightened Rabbit naar Werchter komenquote:Editors, The National, Portishead, Max Herre, Tegan and Sara, Modest Mouse, Frank Turner and the Sleeping Souls, Tyler, The Creator, Darwin Deez, Tame Impala, Archive, The Vaccines, The Maccabees, Irie Revoltes, I Am Kloot, Kashmir, Karnivool, Kvelertak, Frightened Rabbit, Ron Pope, Miles Kane, Grouplove, British Sea Power, Graffiti6, Kodaline, Hudson Taylor, Arkells en Who Killed Frank?
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors opvallend klein op het affiche daar.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Roskilde ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Rihanna headliner bij T in the Park?
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Jammer. Geruchten gaan ook dat ze Glastonbury gaat doen geloof ik.quote:
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.
Ach, Portishead had eerder ook een hoge spot en AM zelfde verhaal. En omdat Scorpio geld stuwt in BKS lijkt me Editors niet geheel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef F_JD het volgende:
[..]
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |