Azealia liet het afweten vorig jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Ben er wel blij mee! Vooral Kendrick Lamar, Dizzee Rascal, Balthazar en Azealia Banks.
Ik bedoelde meer de grote namen. Ze houden in ieder geval nog wat achter de hand. Waarschijnlijk een artiest die zijn schema nog niet bekend wil/kan maken. Wellicht The National op zaterdag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Bots, The Hives, Kendrick Lamar, Gogol Bordello zijn mainstage namen.
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Yes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
The Barn is toch groter dan de Pyramid Marquee?
Van alle slechte keuzes neem je er net twee die wél logisch zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef donroyco het volgende:
Rare keuzes met betrekking tot podium
Ben Howard in de Barn (vorig jaar Pyramid)
Alt-J in de Barn
Ja dat vind ik ook. Steeds denk ik : nu komt er een knaller, maar nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een slappe hap dit jaar zeg.
Die zit ik nu ook te bekijken ja, heerlijk, lekker AC/DC achtig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Airbourne is trouwens ook best gaaf, is in de vorige lichting al bekend gemaakt.
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:59 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik verwacht na de bekendmaking van het Pinkpop programma dat de verkoop kan toenemen (indien Pinkpop slechte line-up heeft)
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Hebben jullie enig idee rond welke datum de verwachting is dat RW13 uitverkocht raakt? En dan bedoel ik de combi-tickets.
ah okay, tijd zat dus nogquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Half tot eind april is het meestal uitverkocht.
Jawel, m'n eerste Werchter betekend dan weer niet dat ik 't nooit in de gaten heb gehouden/nooit ben willen gaan of dat ik nooit naar (andere) festivals ben geweest. Door omstandigheden kwam 't er helaas nooit van.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt je eerste Werchter maar zo'n voorspelling durf je wel te doen?
Ik zie graag The National, I Am Kloot en Frightened Rabbit naar Werchter komenquote:Editors, The National, Portishead, Max Herre, Tegan and Sara, Modest Mouse, Frank Turner and the Sleeping Souls, Tyler, The Creator, Darwin Deez, Tame Impala, Archive, The Vaccines, The Maccabees, Irie Revoltes, I Am Kloot, Kashmir, Karnivool, Kvelertak, Frightened Rabbit, Ron Pope, Miles Kane, Grouplove, British Sea Power, Graffiti6, Kodaline, Hudson Taylor, Arkells en Who Killed Frank?
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors opvallend klein op het affiche daar.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Roskilde ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Rihanna headliner bij T in the Park?
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef F_JD het volgende:
[..]
Alleen Werchter geeft ze dan ook die positie.
Jammer. Geruchten gaan ook dat ze Glastonbury gaat doen geloof ik.quote:
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou ook best nog een BKS headliner kunnen worden.
Ach, Portishead had eerder ook een hoge spot en AM zelfde verhaal. En omdat Scorpio geld stuwt in BKS lijkt me Editors niet geheel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef F_JD het volgende:
[..]
Festival van een andere orde/grootte natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |