Dit dus...quote:
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarahquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:22 schreef sbientje het volgende:
Dahaaag Lori! kon mezelf net inhouden niet een dansje te doen haha
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarah
ik raad mensen aan te kijken tot seizoen 2, dan de final break kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef ems. het volgende:
In prison break vond ik haar ook ok. Het eerste seizoen in ieder geval. De rest van prison break was bijna even saai als seizoen 2 van TWD
inderdaad, als iemand zo weet te acteren dat velen echt een hekel aan je hebben doe je ook iets goed. Beter dan onverschilligheid.quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Ik heb wel gezien dat hij uit coma ontwaakte etc, maar wel een paar afleveringen gemist.quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...
Was dat zijn vrouw?quote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef Seven. het volgende:
Ik vond trouwens T-Dog zo laconiek toen zijn vrouw achterbleef bij die wetenschapper in seizoen 1? of was dat al seizoen 2?
Jaquote:
verklaarT.quote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef Seven. het volgende:
Oh OK, dat verklaard T-Dog's lauwe reactie.
Post het dan niet.quote:Op zondag 11 november 2012 03:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sorry is gewoon niet een nuttige aanvulling
Volgens mij niet. Er is wel en beetje wrijving ontstaan tussen Merle en the Governer, maar bij die golfscene leek me die Governer toch wel de bovenliggende dominantie figuur van beiden. En hij si ook niet zo een tegenstander van geweld.quote:Op zondag 11 november 2012 08:25 schreef FoXje het volgende:
Denk dat Merle The Governor zo omlegt als dat moet.
Genen van Shane hequote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Carl wordt ook meedogenlozer zeg, de tering
Grammaticahoer zijn en dan jou ipv jouw schrijven?quote:Op zondag 11 november 2012 04:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het over jou post
nu even OT: wie gaat er nu aan denken jullie? zal het carl zijn?![]()
ik was niet de grammatica hoer dankjewelquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Grammaticahoer zijn en dan jou ipv jouw schrijven?
True. Irriteer me ook kapot aan dat kereltje.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Carl moet ook snel dood. Irritantste personage in een tv-serie van de laatste tien jaar.
http://epguides.com/WalkingDead/quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Sec.XV het volgende:
Ben episode 5 aan het downloaden
Of is dat een fake?
Waar kan je ergens die tijden zien van wanneer het in de US op tv komt?
[..]
True. Irriteer me ook kapot aan dat kereltje.
Ah Thxquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
http://epguides.com/WalkingDead/
http://epguides.com
Nou nee, dat is die puberkoning in Game of thrones. Nog nooit is iemand zo hard doodgewenst door de hele wereld als nu het geval is bij hem.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Carl moet ook snel dood. Irritantste personage in een tv-serie van de laatste tien jaar.
Maar in Game of Thrones is het de bedoeling.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, dat is die puberkoning in Game of thrones. Nog nooit is iemand zo hard doodgewenst door de hele wereld als nu het geval is bij hem.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar in Game of Thrones is het de bedoeling.
Ik denk niet dat men wil dat het publiek massaal hoopt op Carl als zombiesnack. Sympathieke kinderrollen zijn nogal tricky, meestal mislukt dat.
Nou geloof ik ook niet dat ze hem al te sympathiek proberen te schrijven, dan zouden ze dat hele psychopathische wel achterwege laten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat men wil dat het publiek massaal hoopt op Carl als zombiesnack. Sympathieke kinderrollen zijn nogal tricky, meestal mislukt dat.
Je bent gewoon jaloers dat zo'n kind veel succes heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat weet je nu dan?quote:
Inderdaad, je hebt gelijk. Dat is het volledig.quote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zo'n kind veel succes heeft.
Zou jij niet net als hem in een serie als The Walking Dead willen spelen en wereldberoemd zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk. Dat is het volledig.
Uiteraard, maar dat is nog geen reden om iedereen maar goed te vinden in een serie. Voor hem vind ik het erg leuk, maar zijn personage vind ik gewoon vreselijk om naar te kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 10:20 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Zou jij niet net als hem in een serie als The Walking Dead willen spelen en wereldberoemd zijn?
Hij weet het zelf misschien nog niet (of wel), maar hij wordt later gewoon een beroemde en enorm goed betaalde acteur, overal lekkere wijven enz. Hij heeft geluk.
Ja, dat vroeg ik me ook af, leuk dat ze die graven graven, maar welk stoffelijk overschot willen ze erin kwijt? Prima om een kruidje te plaatsen, maar Lori is weg, van T-dog zal ook weinig over zijn en Carol is kwijt, ws niet eens dood, maar in hun huidige perceptie natuurlijk wel..quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef karton2 het volgende:
Wederom leuke aflevering!
In die 3 graven zouden Lori, T-Dog en Carol moeten liggen maar Carol is toch nog niet officieel dood of heb ik iets gemist?
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?quote:Op maandag 12 november 2012 08:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
lori ligt niet op haar plek.. oh, en dat telefoontje..weeeer een week wachten
dat was duidelijk een man waar rick z'n frustraties op botvierdequote:Op maandag 12 november 2012 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?
Nee, deze zombie had nog een broek aan. Ik denk dat die Lori op heeft gegeten vandaar dat Rick z'n buik open wilde snijden.quote:Op maandag 12 november 2012 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was dat Lori gewoon.quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat was duidelijk een man waar rick z'n frustraties op botvierde
kijk die scene nog eens ff opnieuwquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was dat Lori gewoon.
Nee joh, die had Lori opgegeten. Omnomnomquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Op het moment dat Rick bij die zombie aankomt is Lori nog geen uur dood. Deze zombie was flink verrot en het was een man met een bierpens.quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik zou dat een beste prestatie vinden ook voor een zombie om haar helemaal in je eentje op te eten (de botten en dus ook de schedel).quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef Curuu het volgende:
Lori is opgegeten door die zombie..
Snappen jullie dat echt niet?
ze hadden wel een stukje kunnen doen met bezittingen begraven van die drie, zodat dat symbolische wat duidelijker was. Wel mooi met die bloem van Daryl voor Carol.quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die 3 graven zijn symbolisch lijkt me. Lori is opgegeten door die dikke zombie. En ze denken dat Carol ook dood is omdat ze die niet gevonden hebben. En alleen haar hoofddoek achter gebleven is. Ze zal vast wel ergens in een ruimte zich stil houden. Zit in deze aflevering wel ontzettend veel uit de comics, als je die gelezen heb snap je het telefoonverhaal ook.
Ze hebben de lijken gewoon niet, behalve die van T-Dog. Dus veel valt er niet te begraven.quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ze hadden wel een stukje kunnen doen met bezittingen begraven van die drie, zodat dat symbolische wat duidelijker was. Wel mooi met die bloem van Daryl voor Carol.
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij blijft er 'normaal gesproken' () een half aangevreten karkas over.Van Lori was 0,0 overgebleven.
De serie laat nogal wat aan suggesties over als het om Lori gaat.
- Dat headshot van Carl wat je hoorde maar niet zag
- Lori met huid en haar opggegeten door een dikke zombie binnen een half uur (schatting) nadat ze dood is gegaan.
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.
De plek waar ze 'dood ging' was waar Rick die kogel opraapte...quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij blijft er 'normaal gesproken' () een half aangevreten karkas over.Van Lori was 0,0 overgebleven.
De serie laat nogal wat aan suggesties over als het om Lori gaat.
- Lori met huid en haar opggegeten door een dikke zombie binnen een half uur (schatting) nadat ze dood is gegaan.
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.
kan, maar de implicatie is toch wel dat ze is opgegeten. Die zombie zit daar met een gigantische buik helemaal uitgeteld en haar haar hing nog uit zijn mond volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Maar dan nog kan het lijk weggesleept zijn door die zombie of zo.
Er loopt inderdaad een sleepspoor naar die zombie toe. Is ook gewoon het meest logische dat die zombie haar op heeft gevreten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Maar dan nog kan het lijk weggesleept zijn door die zombie of zo.
Je wilt het gewoon hopen dat het zo is. Zombie-Lori die door de kruisboog van Daryl neer wordt gemaaidquote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef FredVleespet het volgende:
En dan nog, denken sommige hier echt nog dat Lori gevlucht is met een enorm gapend gat in haar buik?
Ligt eraan toch, met een pistool hoeft er geen exit wound te zijn. Hij had geen geweer of shotgun.quote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef SirClark het volgende:
Ik vraag mij af of hij zijn moeder uberhaupt in het hoofd heeft geschoten, ik neem aan dat je dan nog redelijk wat schedel splinters en stukjes hersenen rond de exit hole zou vinden en dan niet gewoon een impact plek met bijna niks er om heen.
Volgens mij ookquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
kan, maar de implicatie is toch wel dat ze is opgegeten. Die zombie zit daar met een gigantische buik helemaal uitgeteld en haar haar hing nog uit zijn mond volgens mij.
Ik vatte het ook op dat ze in die buik zat van de zombie. En Carl heeft haar toch niet door het hoofd geschoten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.
Gezien de kogel denk ik dat Carl in de grond heeft geschoten en niet in Lori's hoofd.quote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef karton2 het volgende:
Ik zit even TWD wiki te bekijken en de doodsoorzaak van Lori is alsvolgt:
- Baby Grimes (Blood Loss During Childbirth)
- Maggie Greene (Due to caesarean section)
- Carl Grimes (Before Reanimation)
Zo had ik het nog niet bekeken, gewoon 3 doodsoorzaken
die eerste 2 zijn aan elkaar gerelateerd of heb ik dat erg misquote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef karton2 het volgende:
Ik zit even TWD wiki te bekijken en de doodsoorzaak van Lori is alsvolgt:
- Baby Grimes (Blood Loss During Childbirth)
- Maggie Greene (Due to caesarean section)
- Carl Grimes (Before Reanimation)
Zo had ik het nog niet bekeken, gewoon 3 doodsoorzaken
Die kogels kunnen wel door een hoofd heen, dus dat zegt niet alles. Al denk ik dat je gelijk zou kunnen hebben hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien de kogel denk ik dat Carl in de grond heeft geschoten en niet in Lori's hoofd.
Dan hadden ze de kogel niet zo expliciet in beeld gebracht verwacht ik. Dan was die wel met Lori en al in de maag van die zombie gekomen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kogels kunnen wel door een hoofd heen, dus dat zegt niet alles. Al denk ik dat je gelijk zou kunnen hebben hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ik zou dat een beste prestatie vinden ook voor een zombie om haar helemaal in je eentje op te eten (de botten en dus ook de schedel).
ik heb alleen eerste chapter gespeeld was en leek niet super op de serie neequote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
De game spelen en de serie tegelijk kijken, erg verwarrend....
Leuk voor Carl als deze daar later achter komtquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef maurisioo het volgende:
Dat zou lullig zijn. Is ze levend opgegeten.
Net zo verwarrend als de strip en de serie...quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef ems. het volgende:
Wat is er verwarrend aanHet zijn twee compleet verschillende verhalen.
Ik wacht nog steeds halsreikend op deeltje 5
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordigquote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carol obviously. Stukje met Daryl en die bloem drong niet door?
ik zit te internetten op mijn 2e schermquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumeden de serie bekijken
Lekker tegen mijn mannetje aangeschurkt op de bankquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumleden de serie bekijken
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordig
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"quote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
"A special ZOMBIE OFFER!!! A special offer due to the recent apocalypse! You now get 50 extra call minutes and an extra 250 MB bandwidth this month!"quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."
ik niet, dus pm of DM graagquote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
ik stem voor dezequote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
of zet het hier in spoilers neer
Carol is Lori aan het dichtnaaien.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
Dat Daryl een gevoelige kant heeft, die ver weggestopt zat, was al lang duidelijk. Maar zonder zijn broer komt die steeds meer naar buiten.quote:
Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Carol is Lori aan het dichtnaaien.
dat inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Carol is Lori aan het dichtnaaien.
Nu je het zegt weet ik dat stuk weer ja en idd niet gezien dat ze ook echt dood is nee.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef psychedelicate het volgende:
Ik vind het wel elke keer irritant dat wanneer het uitkomt ze een horde walkers als een stel fucking Spartanen kunnen uitschakelen, maar wanneer er een beetje drama nodig is zijn ze angstig en paniekerig.
Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:59 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.
Het gevaar zit hem in wat donkere gebieden waar uit elke hoek een zombie kan komen en meteen binnen bijtreik is.
Nog even iets anders, vraagt niemand zich ooit af of door het hakken en steken van zombies het bloed overal heen spat ook op hun gezichten en mogelijk zelfs mond en dat ze niet zo geinfecteerd kunnen raken?
Daar dacht ik aan toen Shane al die zombies pakte toen ie net een snee in zijn vinger had gemaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?
Ik vraag me ook soms af waar de analyses blijven. Ik zou toch wel even ervoor gaan zitten met een biertje en eens grondig nadenken wat the fuck happened, en wat het lange termijn perspectief is. Op zich is de wereld veilig als je maar genoeg van die zombies kilt, en safe havens kunnen er genoeg gecreeerd worden m.b.v. wapens, technologie, bestaande fortificaties etc. En zou de hele wereld er zo aan toe zijn? Er moet toch wel een land/regio zijn waar de mensheid zich relatief succesvol verweerd heeft tegen deze fratsen.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef sonnyspek het volgende:
Hier spoiler over telefoon!volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de stripsquote:Op maandag 12 november 2012 19:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilers
Dat doekje heeft Daryll de vorige aflevering al opgeraapt in die gang waar T-Dog lag.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).
Toen Carol klaar was is ze opgegeten door die dikke zombie en is Lori ontsnapt.
Tussen Rick en die zombie ligt een doek op de grond, dat zou wel eens dat hoofddoekje van Carol kunnen zijn.
Volgens mij is dat een ander soort infectie. Een bijt veroorzaakt koorts waar je dood aan gaat, terwijl hetgeen waar iedereen besmet mee is je niet doodmaakt, maar wel doet turnen. Het inslikken van zombie bloed zou dus in theorie die koorts kunnen veroorzaken, tenzij het net als bij bijv aids alleen kan worden overgedragen via het bloed, zoals bij een zombiebeet dus.quote:Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef ace_eleven het volgende:
Iedereen is al geļnfecteerd.... die bijten maken mensen alleen sneller dood, maar dat rondvliegende bloed, zoals over Rick zijn gezicht momenteel, heeft verder geen negatieve invloeden volgens mij nee...
Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand al een goeie dl gevonden dan? :/
quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
Ja, Daryl is iig zonder zijn broer de meest ideale partner in een zombie apocalypse, ondanks zijn redneck achtergrond.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef stinkie het volgende:
Daryl ook nog eens echte leadership skills
Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat?quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.
Maar n pasgeboren baby die moet dus echt geen volle fles melk krijgen. Maagje is net zo groot als n knikker.
Was poeder volgens mij, dat blijft toch wel aardig lang goed?quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat?
Iedereen is nog redelijk ondersteboven door wat er gebeurd is en normaal was het vooral Rick die de boel in goede banen leidde. Dus nu dat weg is, kan ik wel begrijpen dat ze dingen toelaten die normaal gesproken niet zouden moeten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een domme afleveringNormaal laten ze nooit iemand alleen ergens heen gaan, zelfs Daryl mag niet alleen baby spullen halen, maar Rick even een paar uur laten ragen en dat hij ook niet terug komt? NO SWEAT. Daarna Glenn alleen in het donker naar hem laten zoeken. UHUH.
Ah, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Was poeder volgens mij, dat blijft toch wel aardig lang goed?
poeder, blijft lang goed hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen vriezen dat toch in? Heb er verder ook geen verstand van hoor
Die streepjes: misschien het turven van dode zombies. Of frustratie inderdaad, het deed mij denken aan 'All work and no play makes Jack a very dull boy'.quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Sec.XV het volgende:
Kan iemand mij nog even dat gedeelte uitleggen van de govener en al die kindernamen?
Heb daar verschillende ideeėn bij namelijk
En de ellenlange bladzijden met streepjes leek mij gewoon een teken van frustratie, of zit daar nog meer achter?
Nee joh, als dat zo zou zijn is die uitbraak al jaren aan de gang. 1 pagina streepjes is al 4 jaar ofzo, nou je zag hoeveel pagina's er waren....quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef mcrumpie het volgende:
Zal toch wel gewoon het aantal dagen zijn sinds de uitbraak ofzo. Of sinds zijn dochter geļnfecteerd is.
Borstvoeding ging niet meer hčquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:22 schreef Stefan het volgende:
Ze weten al 9 maanden dat Lori zwanger is en moeten opeens op zoek naar babyvoeding![]()
Ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die streepjes: misschien het turven van dode zombies. Of frustratie inderdaad, het deed mij denken aan 'All work and no play makes Jack a very dull boy'.
Nee, het was Lori niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Was dat nou Lori die daar als zombie zat en door Rick werd doodgemaakt? Want ik wachtte op visuele hints dat zij het was maar ik herkende eigenlijk niks. Ja een dikke buik die blijkbaar dicht zat.. ik zat te twijfelen.
Weet je niet, misschien zag je dat niet direct. Wellicht heeft de baby volgende week kleding aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Poedermelk. Blijft wel n tijdje goed hoor.
Vond t vooral lomp dat ze geen kleding mee hadden genomen.
Lori was zogenaamd met huid en haar opgegeten zodat ze die actrice niet nog een aflevering hoefden te betalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Was dat nou Lori die daar als zombie zat en door Rick werd doodgemaakt? Want ik wachtte op visuele hints dat zij het was maar ik herkende eigenlijk niks. Ja een dikke buik die blijkbaar dicht zat.. ik zat te twijfelen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:21 schreef Son-Goku het volgende:
Die dikke zombie vent die er lag leek TOTAAL niet op Lori, hoe denken mensen dat zij het was
Ja, dacht het wel. Bij close-up van het gezicht zag ik het duidelijk. Maar was wel slecht gedaan in elk gevalquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Are you kidding me?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel. Bij close-up van het gezicht zag ik het duidelijk. Maar was wel slecht gedaan in elk geval
Wtf...quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Dit vraag ik me ook echt af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanNee man... hoe kan Lori in een half uur tijd al haar haren enzo verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was duidelijk een dikke vent die daar zat.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanDat shot lieten ze volgens mij zien omdat die zombie haren van Lori uit z'n bek had hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ook raar hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
wtf?quote:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
PS Sine, PS.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
wtf?
[..]
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
Owquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.
Echt hč...quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:21 schreef Son-Goku het volgende:
Die dikke zombie vent die er lag leek TOTAAL niet op Lori, hoe denken mensen dat zij het was
Zoals ik al zei; het was duidelijk niet Lori maar die scene sloeg überhaupt nergens op. Ik kan de verwarring dus wel begrijpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Echt hč...hoe kan men dat denken zeg, serieus
![]()
![]()
ik vind dat serieus echt triest dat je inderdaad denkt dat dat Lori was terwijl duidelijk was dat het een dikke vent was.
Dat vraag ik mij ook af idd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OwDan vraag ik me af hoe die zombies in de gevangenis het nog zo goed doen.
Ze eten misschien lijken of andere zombies, soort van sterke zombies die winnen van de zwakke zombies, maar ja dat vlees is niet zo lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af idd.
Mja. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ze eten misschien lijken of andere zombies, soort van sterke zombies die winnen van de zwakke zombies, maar ja dat vlees is niet zo lekker
Gefeliciteerd, je bent niet de enige schlemiel. Of wat wou je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:19 schreef Ugjerke het volgende:
Maggie zei wel dat ze al vaker had gekeken of ze ergens babyvoeding zag. Dus het is niet alsof ze er helemaal niet aan gedacht hebben,
Niks. Dat was een baby dinges gebouw. Dat wisten ze voor de tijd al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijken
Inderdaad, dat zei Maggie ook nog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niks. Dat was een baby dinges gebouw. Dat wisten ze voor de tijd al.
Er zijn ook miljarden mensen die in een god geloven, dat maakt het niet minder dom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/
wel erg makkelijk, maargoed beter dan dat ze nu 5 afleveringen voor babyvoeding gaan zoeken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei Maggie ook nog.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
In seizoen 1 bedekten leden van de groep zich met ingewanden van zombies, waardoor ze niet aangevallen werden en zelfs tussen de zombies door konden lopen. Stel dat de zombies alleen maar mensen aanvallen omdat ze lekker ruiken. Dan zou je toch met behulp van een sproeivliegtuig menselijke geur over grote groepen zombies kunnen sproeien zodat ze elkaar uitschakelen?
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.quote:
Gewoon rotting bij rotting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.
Ooit een poepende zombie gezien![]()
Nee, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen poepen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Was toch echt overduidelijk een kinderdagverblijf of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijken
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillende namen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Was toch echt overduidelijk een kinderdagverblijf of zo.
Oh, een mormoons woonhuis. Wat dom van me dat ik dat niet meteen doorhad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef JK het volgende:
[..]
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillende namen?
Ik zou zeggen dat dit een standaard huis is waar pa en moe konijn zich suf hebben geneukt om 50 kinderen te verwekken.
Tja met meerdere vrouwen in huis, mag je als zo'n man denk ik echt niet klagen. Mits de vrouwen natuurlijk wel makeup op doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, een mormoons woonhuis. Wat dom van me dat ik dat niet meteen doorhad.
Die schijten gewoon als een horde incontinente bejaarde hun hele broek vol. Heb tot nu toe nog geen enkele zombie gezien met een schone broek, dat zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.
Lijkt me een soort van weeshuis oid, inderdaad wel iets van een kinder(dag)verblijf, maar dan ook voor nachtenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef JK het volgende:
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillend
Aan zoiets dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me een soort van weeshuis oid, inderdaad wel iets van een kinder(dag)verblijf, maar dan ook voor nachten, maar in ieder geval een plek waar veel kinderen/ babies verbleven en waar dus wel de nodige essentials te vinden zouden moeten kunnen zijn..
carol is toch niet dood?quote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat ook ja, maar helaas. Het zal wel te moeilijk/kostbaar zijn een boel zombiebabys te maken en net echt te laten lijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:48 schreef Smeich het volgende:
Ik hoopte een groep baby- peuterzombies te zien in die scene, helaas..
ROFLquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lori was zogenaamd met huid en haar opgegeten zodat ze die actrice niet nog een aflevering hoefden te betalen.
nee joh, babies en peuters doen middagdutjes, daar zijn die bedjes voor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me een soort van weeshuis oid, inderdaad wel iets van een kinder(dag)verblijf, maar dan ook voor nachten, maar in ieder geval een plek waar veel kinderen/ babies verbleven en waar dus wel de nodige essentials te vinden zouden moeten kunnen zijn..
Nee?quote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staat me supervaag iets van bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die gaf hij ook aan haar toen Sofia zoek was
Goed blijven oplettenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Staat me supervaag iets van bij.
Dat met sofia is al ergens in het begin van S1 en dus een hele tijd geleden? En dan volg ik ook nog een heleboel andere series en vind ik een bloemetje geven omdat iemand vermist is niet bepaald meteen interessant om te onthouden?quote:
Hij legde helemaal uit wat het betekende etc, maar ik heb het in de afgelopen 2 weken helemaal gekeken, vandaar dat ik dat nog weet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat met sofia is al ergens in het begin van S1 en dus een hele tijd geleden? En dan volg ik ook nog een heleboel andere series en vind ik een bloemetje geven omdat iemand vermist is niet bepaald meteen interessant om te onthouden?
Nee, halverwege S2.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat met sofia is al ergens in het begin van S1 en dus een hele tijd geleden? En dan volg ik ook nog een heleboel andere series en vind ik een bloemetje geven omdat iemand vermist is niet bepaald meteen interessant om te onthouden?
Ze hebben haar begraven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, halverwege S2.
Maar Carol is niet dood hoor.
Zou zomaar kunnen dat dit ook het geval is. Hij is wat raar, dus wellicht dat hij zich het eea verbeeldt. Zou wel zwak zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Sec.XV het volgende:
Zou mooi zijn als hij zometeen gewoon Lori aan te telefoon heeft.
Alle theorieėn in één klap om zeep
Comicbook spoilersquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Sec.XV het volgende:
Zou mooi zijn als hij zometeen gewoon Lori aan te telefoon heeft.
Alle theorieėn in één klap om zeep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Comicbook spoilersGODVERDOMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....
Rot je volgende keer alsjeblieft op met die kutspoilers?
of je leest het niet en je deelt het ook niet mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....
Of je leest mijn reactie even goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of je leest het niet en je deelt het ook niet mee?
Dat is toch echt je eigen schuld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
True, maar het is niet echt waar je bij na denkt...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch echt je eigen schuld.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Comicbook spoilersMisschien besluit de serie daarvan af te wijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom kut episodequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Kenju het volgende:
Dat Carol dood is, is dat al zeker?
Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Klopt, ze mogen zelf veranderingen aanbrengenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien besluit de serie daarvan af te wijken.
Dat is waar. Ik heb de spoiler ook gelezen, weet niet of ik er spijt van heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
True, maar het is niet echt waar je bij na denkt...
Lesje voor de volgende keer dan maar.
Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic booksquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Sec.XV het volgende:
Wat mij betreft mogen 'comicbook spoilers' verboden worden in dit topic.
Het gaat hier over de TV-serie en niet over die stomme stripjes waar het hele verhaal al in is beschreven.
Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.quote:
Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.quote:Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Niet gelijk, maar er kunnen altijd bepaalde details worden meegenomen uit de comics.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic books
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.
[..]
Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.
Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
Of je let gewoon opquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
Ze hadden verwacht de lijken later nog te vinden denk ik. Zoals dat Lori opgegeten was konden ze ook niet weten. Hetzelfde met Carol.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
Juist.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanen
Beetje dom dan om spoilers te quoten...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Same here
Chick is gevlucht, heeft Lori dichtgenaaid en gereanimeerd, en zitten nu gezellig samen thee te drinken in een leeg cellenblok.
T-Dog was al gebeten (in zijn nek, dus viel weinig aan te doen) en was dus al dood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.
Daarnaast heeft T-Dog dan voor niks zijn leven voor haar gegeven, dat is dan ook wel sneu
Zou wel een antiqlimax zijn als Lori in ene nog leeftquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.
Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ postsquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beetje dom dan om spoilers te quoten...
Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.
Volgens mij is het een Koreaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...
Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:50 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ posts
Wijze les voor volgende keer.
Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezochtquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.
True. Maar heb normaal helemaal geen moeite met spoilers.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.
Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezocht
Carol leeft gewoon nog.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat ze nu 8 afleveringen lang op zoek gaan naar Carol en dan blijkt dat Hershel een schuurtje heeft gebouwd waar ze al die tijd de zombie heeft uitgehangen.
Ja alsof hij elke morgen gravel als ontbijt eetquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart?rare toon ofzo. Haha.
Ik vind de stem van Daryl ook raar..zit in de familie denk ik. Daryl klinkt als Mr Floppy van Unhappily Ever After..vooral als hij emotioneel isquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart?rare toon ofzo. Haha.
Was dan ook een staged fight..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat gevecht tussen die zombies in was wel heel erg slecht.
Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.
Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..
Niet het gevecht zelf maar gewoon die hele situatie. Leek alsof elke acteur die er iets mee te maken had zich ook niet echt op zijn gemak voelde.quote:
Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloedquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk.
Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens hequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het is helemaal niet logisch dat die zombie Lori opgegeten zou hebben, omdat het voor een mens gewoon fysiek onmogelijk is om ~60-65kg te eten. (nog afgezien van het eten van complete botten en een schedel)
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef FredVleespet het volgende:
Het is ook niet logisch dat je in het ziekenhuis wakker word en er een zombie apocalypse gaande is
Oke voor mij dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloed
[..]
Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens he
Nee, was gewoon frustratie en rouwen volgens mij, maar ik dacht eerst ook dat ie de zombie ging opensnijden om nog iets te zoeken oidquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |