ik heb alleen eerste chapter gespeeld was en leek niet super op de serie neequote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
De game spelen en de serie tegelijk kijken, erg verwarrend....
Leuk voor Carl als deze daar later achter komtquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef maurisioo het volgende:
Dat zou lullig zijn. Is ze levend opgegeten.
Net zo verwarrend als de strip en de serie...quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef ems. het volgende:
Wat is er verwarrend aanHet zijn twee compleet verschillende verhalen.
Ik wacht nog steeds halsreikend op deeltje 5
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordigquote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carol obviously. Stukje met Daryl en die bloem drong niet door?
ik zit te internetten op mijn 2e schermquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumeden de serie bekijken
Lekker tegen mijn mannetje aangeschurkt op de bankquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumleden de serie bekijken
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordig
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"quote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
"A special ZOMBIE OFFER!!! A special offer due to the recent apocalypse! You now get 50 extra call minutes and an extra 250 MB bandwidth this month!"quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."
ik niet, dus pm of DM graagquote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
ik stem voor dezequote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
of zet het hier in spoilers neer
Carol is Lori aan het dichtnaaien.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
Dat Daryl een gevoelige kant heeft, die ver weggestopt zat, was al lang duidelijk. Maar zonder zijn broer komt die steeds meer naar buiten.quote:
Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Carol is Lori aan het dichtnaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |