ik heb alleen eerste chapter gespeeld was en leek niet super op de serie neequote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
De game spelen en de serie tegelijk kijken, erg verwarrend....
Leuk voor Carl als deze daar later achter komtquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef maurisioo het volgende:
Dat zou lullig zijn. Is ze levend opgegeten.
Net zo verwarrend als de strip en de serie...quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef ems. het volgende:
Wat is er verwarrend aanHet zijn twee compleet verschillende verhalen.
Ik wacht nog steeds halsreikend op deeltje 5
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordigquote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carol obviously. Stukje met Daryl en die bloem drong niet door?
ik zit te internetten op mijn 2e schermquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumeden de serie bekijken
Lekker tegen mijn mannetje aangeschurkt op de bankquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me echt af hoe sommige forumleden de serie bekijken
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
was al vergeten dat die dood was... kijk er niet heel aandachtig naar tegenwoordig
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"quote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
"A special ZOMBIE OFFER!!! A special offer due to the recent apocalypse! You now get 50 extra call minutes and an extra 250 MB bandwidth this month!"quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, daar dacht ik ook al aan! "Hello, we can make you an excellent offer..."
ik niet, dus pm of DM graagquote:Op maandag 12 november 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was dat ook alweer met die telefoon in de comics?
-EDIT- Ik weet het al.
ik stem voor dezequote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
of zet het hier in spoilers neer
Carol is Lori aan het dichtnaaien.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
Dat Daryl een gevoelige kant heeft, die ver weggestopt zat, was al lang duidelijk. Maar zonder zijn broer komt die steeds meer naar buiten.quote:
Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Carol is Lori aan het dichtnaaien.
dat inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Carol is Lori aan het dichtnaaien.
Nu je het zegt weet ik dat stuk weer ja en idd niet gezien dat ze ook echt dood is nee.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.quote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef psychedelicate het volgende:
Ik vind het wel elke keer irritant dat wanneer het uitkomt ze een horde walkers als een stel fucking Spartanen kunnen uitschakelen, maar wanneer er een beetje drama nodig is zijn ze angstig en paniekerig.
Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:59 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.
Het gevaar zit hem in wat donkere gebieden waar uit elke hoek een zombie kan komen en meteen binnen bijtreik is.
Nog even iets anders, vraagt niemand zich ooit af of door het hakken en steken van zombies het bloed overal heen spat ook op hun gezichten en mogelijk zelfs mond en dat ze niet zo geinfecteerd kunnen raken?
Daar dacht ik aan toen Shane al die zombies pakte toen ie net een snee in zijn vinger had gemaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?
Ik vraag me ook soms af waar de analyses blijven. Ik zou toch wel even ervoor gaan zitten met een biertje en eens grondig nadenken wat the fuck happened, en wat het lange termijn perspectief is. Op zich is de wereld veilig als je maar genoeg van die zombies kilt, en safe havens kunnen er genoeg gecreeerd worden m.b.v. wapens, technologie, bestaande fortificaties etc. En zou de hele wereld er zo aan toe zijn? Er moet toch wel een land/regio zijn waar de mensheid zich relatief succesvol verweerd heeft tegen deze fratsen.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef sonnyspek het volgende:
Hier spoiler over telefoon!volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de stripsquote:Op maandag 12 november 2012 19:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilers
Dat doekje heeft Daryll de vorige aflevering al opgeraapt in die gang waar T-Dog lag.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).
Toen Carol klaar was is ze opgegeten door die dikke zombie en is Lori ontsnapt.
Tussen Rick en die zombie ligt een doek op de grond, dat zou wel eens dat hoofddoekje van Carol kunnen zijn.
Volgens mij is dat een ander soort infectie. Een bijt veroorzaakt koorts waar je dood aan gaat, terwijl hetgeen waar iedereen besmet mee is je niet doodmaakt, maar wel doet turnen. Het inslikken van zombie bloed zou dus in theorie die koorts kunnen veroorzaken, tenzij het net als bij bijv aids alleen kan worden overgedragen via het bloed, zoals bij een zombiebeet dus.quote:Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef ace_eleven het volgende:
Iedereen is al geïnfecteerd.... die bijten maken mensen alleen sneller dood, maar dat rondvliegende bloed, zoals over Rick zijn gezicht momenteel, heeft verder geen negatieve invloeden volgens mij nee...
Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand al een goeie dl gevonden dan? :/
quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
Ja, Daryl is iig zonder zijn broer de meest ideale partner in een zombie apocalypse, ondanks zijn redneck achtergrond.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef stinkie het volgende:
Daryl ook nog eens echte leadership skills
Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat?quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.
Maar n pasgeboren baby die moet dus echt geen volle fles melk krijgen. Maagje is net zo groot als n knikker.
Was poeder volgens mij, dat blijft toch wel aardig lang goed?quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat?
Iedereen is nog redelijk ondersteboven door wat er gebeurd is en normaal was het vooral Rick die de boel in goede banen leidde. Dus nu dat weg is, kan ik wel begrijpen dat ze dingen toelaten die normaal gesproken niet zouden moeten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een domme afleveringNormaal laten ze nooit iemand alleen ergens heen gaan, zelfs Daryl mag niet alleen baby spullen halen, maar Rick even een paar uur laten ragen en dat hij ook niet terug komt? NO SWEAT. Daarna Glenn alleen in het donker naar hem laten zoeken. UHUH.
Ah, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Was poeder volgens mij, dat blijft toch wel aardig lang goed?
poeder, blijft lang goed hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen vriezen dat toch in? Heb er verder ook geen verstand van hoor
Die streepjes: misschien het turven van dode zombies. Of frustratie inderdaad, het deed mij denken aan 'All work and no play makes Jack a very dull boy'.quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Sec.XV het volgende:
Kan iemand mij nog even dat gedeelte uitleggen van de govener en al die kindernamen?
Heb daar verschillende ideeën bij namelijk
En de ellenlange bladzijden met streepjes leek mij gewoon een teken van frustratie, of zit daar nog meer achter?
Nee joh, als dat zo zou zijn is die uitbraak al jaren aan de gang. 1 pagina streepjes is al 4 jaar ofzo, nou je zag hoeveel pagina's er waren....quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef mcrumpie het volgende:
Zal toch wel gewoon het aantal dagen zijn sinds de uitbraak ofzo. Of sinds zijn dochter geïnfecteerd is.
Borstvoeding ging niet meer hèquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:22 schreef Stefan het volgende:
Ze weten al 9 maanden dat Lori zwanger is en moeten opeens op zoek naar babyvoeding![]()
Ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die streepjes: misschien het turven van dode zombies. Of frustratie inderdaad, het deed mij denken aan 'All work and no play makes Jack a very dull boy'.
Nee, het was Lori niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Was dat nou Lori die daar als zombie zat en door Rick werd doodgemaakt? Want ik wachtte op visuele hints dat zij het was maar ik herkende eigenlijk niks. Ja een dikke buik die blijkbaar dicht zat.. ik zat te twijfelen.
Weet je niet, misschien zag je dat niet direct. Wellicht heeft de baby volgende week kleding aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Poedermelk. Blijft wel n tijdje goed hoor.
Vond t vooral lomp dat ze geen kleding mee hadden genomen.
Lori was zogenaamd met huid en haar opgegeten zodat ze die actrice niet nog een aflevering hoefden te betalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Was dat nou Lori die daar als zombie zat en door Rick werd doodgemaakt? Want ik wachtte op visuele hints dat zij het was maar ik herkende eigenlijk niks. Ja een dikke buik die blijkbaar dicht zat.. ik zat te twijfelen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:21 schreef Son-Goku het volgende:
Die dikke zombie vent die er lag leek TOTAAL niet op Lori, hoe denken mensen dat zij het was
Ja, dacht het wel. Bij close-up van het gezicht zag ik het duidelijk. Maar was wel slecht gedaan in elk gevalquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Are you kidding me?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel. Bij close-up van het gezicht zag ik het duidelijk. Maar was wel slecht gedaan in elk geval
Wtf...quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Dit vraag ik me ook echt af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanNee man... hoe kan Lori in een half uur tijd al haar haren enzo verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was duidelijk een dikke vent die daar zat.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanDat shot lieten ze volgens mij zien omdat die zombie haren van Lori uit z'n bek had hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ook raar hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
wtf?quote:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
PS Sine, PS.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
wtf?
[..]
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
Owquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.
Echt hè...quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:21 schreef Son-Goku het volgende:
Die dikke zombie vent die er lag leek TOTAAL niet op Lori, hoe denken mensen dat zij het was
Zoals ik al zei; het was duidelijk niet Lori maar die scene sloeg überhaupt nergens op. Ik kan de verwarring dus wel begrijpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Echt hè...hoe kan men dat denken zeg, serieus
![]()
![]()
ik vind dat serieus echt triest dat je inderdaad denkt dat dat Lori was terwijl duidelijk was dat het een dikke vent was.
Dat vraag ik mij ook af idd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OwDan vraag ik me af hoe die zombies in de gevangenis het nog zo goed doen.
Ze eten misschien lijken of andere zombies, soort van sterke zombies die winnen van de zwakke zombies, maar ja dat vlees is niet zo lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |