Wtf...quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:17 schreef Mirel het volgende:
Was dat nou Lori die daar als zombie zat en door Rick werd doodgemaakt? Want ik wachtte op visuele hints dat zij het was maar ik herkende eigenlijk niks. Ja een dikke buik die blijkbaar dicht zat.. ik zat te twijfelen.
Dit vraag ik me ook echt af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanNee man... hoe kan Lori in een half uur tijd al haar haren enzo verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was duidelijk een dikke vent die daar zat.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed zag, dus heb even screenshot gemaakt.
Maar ik ben er niet zo zeker meer vanDat shot lieten ze volgens mij zien omdat die zombie haren van Lori uit z'n bek had hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ook raar hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
wtf?quote:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:41 schreef Jivis het volgende:
Duidelijk dat die dikzak Lori niet was, maar het was verder wel een waardeloze scene natuurlijk. Waarom lagen er zelfs geen botten meer maar alleen wat stukjes vlees? Die krijgt die zombie toch echt niet allemaal door z'n strot. Had gewoon Lori's lijk getoond.
PS Sine, PS.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
wtf?
[..]
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:25 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Wtf...
Als je dat soort dingen al niet begrijpt, hoe kan je dan in godsnaam zo'n serie volgen?
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
True that, of het waren meer zombies die al 7 maanden niks gegeten hadden dat ze het niet konden laten. En alleen de dikste die zich het volst had gevroten niet meer weg kon.
Owquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De wetenschapper bij de Governor had ook ontdekt dat zombies langzaam uirdrogen/uithongeren als ze niks eten.
Echt hè...quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:21 schreef Son-Goku het volgende:
Die dikke zombie vent die er lag leek TOTAAL niet op Lori, hoe denken mensen dat zij het was
Zoals ik al zei; het was duidelijk niet Lori maar die scene sloeg überhaupt nergens op. Ik kan de verwarring dus wel begrijpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Smeich het volgende:
[..]
Echt hè...hoe kan men dat denken zeg, serieus
![]()
![]()
ik vind dat serieus echt triest dat je inderdaad denkt dat dat Lori was terwijl duidelijk was dat het een dikke vent was.
Dat vraag ik mij ook af idd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OwDan vraag ik me af hoe die zombies in de gevangenis het nog zo goed doen.
Ze eten misschien lijken of andere zombies, soort van sterke zombies die winnen van de zwakke zombies, maar ja dat vlees is niet zo lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |