abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119133990
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Carol is Lori aan het dichtnaaien. :Y
dat inderdaad :Y
pi_119134050
Ik vind het wel elke keer irritant dat wanneer het uitkomt ze een horde walkers als een stel fucking Spartanen kunnen uitschakelen, maar wanneer er een beetje drama nodig is zijn ze angstig en paniekerig.
  maandag 12 november 2012 @ 18:28:21 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119134073
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo, voor zover wij weten. De groep van Rick denkt alleen van wel, omdat ze haar kwijt zijn geraakt en niet meer terug hebben gezien. Voor zover wij weten is ze door een deur weggevlucht terwijl T-Dog twee walkers tegenhield.
Nu je het zegt weet ik dat stuk weer ja en idd niet gezien dat ze ook echt dood is nee.
  maandag 12 november 2012 @ 18:44:37 #129
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_119134787
Hier spoiler over telefoon!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119135109
Ok, dit topic vermijd ik voorlopig even. :P
  maandag 12 november 2012 @ 18:59:04 #131
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_119135376
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef psychedelicate het volgende:
Ik vind het wel elke keer irritant dat wanneer het uitkomt ze een horde walkers als een stel fucking Spartanen kunnen uitschakelen, maar wanneer er een beetje drama nodig is zijn ze angstig en paniekerig.
Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.
Het gevaar zit hem in wat donkere gebieden waar uit elke hoek een zombie kan komen en meteen binnen bijtreik is.

Nog even iets anders, vraagt niemand zich ooit af of door het hakken en steken van zombies het bloed overal heen spat ook op hun gezichten en mogelijk zelfs mond en dat ze niet zo geinfecteerd kunnen raken?
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_119135638
Iedereen is al geïnfecteerd.... die bijten maken mensen alleen sneller dood, maar dat rondvliegende bloed, zoals over Rick zijn gezicht momenteel, heeft verder geen negatieve invloeden volgens mij nee...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119135748
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:59 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Ligt eraan, zombies zijn makkelijk uit te schakelen ja, als je ze goed kunt zien in een open gebied.
Het gevaar zit hem in wat donkere gebieden waar uit elke hoek een zombie kan komen en meteen binnen bijtreik is.

Nog even iets anders, vraagt niemand zich ooit af of door het hakken en steken van zombies het bloed overal heen spat ook op hun gezichten en mogelijk zelfs mond en dat ze niet zo geinfecteerd kunnen raken?
Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?

Ik vraag me ook soms af waar de analyses blijven. Ik zou toch wel even ervoor gaan zitten met een biertje en eens grondig nadenken wat the fuck happened, en wat het lange termijn perspectief is. Op zich is de wereld veilig als je maar genoeg van die zombies kilt, en safe havens kunnen er genoeg gecreeerd worden m.b.v. wapens, technologie, bestaande fortificaties etc. En zou de hele wereld er zo aan toe zijn? Er moet toch wel een land/regio zijn waar de mensheid zich relatief succesvol verweerd heeft tegen deze fratsen.
pi_119135979
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Dat heb ik me idd al vaak afgevraagd. Lijkt me enorme fout in het verhaal, maar goed mij dat is geen ramp. Ik vind vooral dat mensen vaak roekeloos gedrag vertonen, totaal verkeerd de situatie inschatten, het klopt eigenlijk voor geen meter. Waarschijnlijk is dat zo, om genoeg drama te creeren. En nog iets, als ik die Asian was zou ik dat meisje nergens meer heen laten gaan, serieus, dat wil je toch niet verliezen?

Ik vraag me ook soms af waar de analyses blijven. Ik zou toch wel even ervoor gaan zitten met een biertje en eens grondig nadenken wat the fuck happened, en wat het lange termijn perspectief is. Op zich is de wereld veilig als je maar genoeg van die zombies kilt, en safe havens kunnen er genoeg gecreeerd worden m.b.v. wapens, technologie, bestaande fortificaties etc. En zou de hele wereld er zo aan toe zijn? Er moet toch wel een land/regio zijn waar de mensheid zich relatief succesvol verweerd heeft tegen deze fratsen.
Daar dacht ik aan toen Shane al die zombies pakte toen ie net een snee in zijn vinger had gemaakt.
pi_119135980
Die Rikkert is echt compleet van het padje af trouwens...
pi_119137081
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef sonnyspek het volgende:
Hier spoiler over telefoon!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilers
pi_119137466
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:41 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

volgens jou of volgens de strips ? jou mening hoeft echt niet in spoilers
Volgens de strips
pi_119142966
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef karton2 het volgende:

[..]

Carol heeft Lori gevonden en haar dichtgenaaid om het bloedverlies tegen te gaan, ze had immers geoefend op een dooie zombie (dubbel dood dus).
Toen Carol klaar was is ze opgegeten door die dikke zombie en is Lori ontsnapt.
Tussen Rick en die zombie ligt een doek op de grond, dat zou wel eens dat hoofddoekje van Carol kunnen zijn.
Dat doekje heeft Daryll de vorige aflevering al opgeraapt in die gang waar T-Dog lag.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119144044
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef ace_eleven het volgende:
Iedereen is al geïnfecteerd.... die bijten maken mensen alleen sneller dood, maar dat rondvliegende bloed, zoals over Rick zijn gezicht momenteel, heeft verder geen negatieve invloeden volgens mij nee...
Volgens mij is dat een ander soort infectie. Een bijt veroorzaakt koorts waar je dood aan gaat, terwijl hetgeen waar iedereen besmet mee is je niet doodmaakt, maar wel doet turnen. Het inslikken van zombie bloed zou dus in theorie die koorts kunnen veroorzaken, tenzij het net als bij bijv aids alleen kan worden overgedragen via het bloed, zoals bij een zombiebeet dus.

Anders had Hershell het ook niet kunnen overleven door snelle amputatie. Dat was zodat het zich niet kon verspreiden door zijn lichaam.:)
pi_119147035

_O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119147626
heeft iemand al een goeie dl gevonden dan? :/
There are only 151 Pokémon.
  maandag 12 november 2012 @ 22:48:15 #142
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_119147993
Ik hoorde dat Lori dood was dus ik ben gelijk weer gaan kijken, ach half seizoentje gemist.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Spellchecker maandag 12 november 2012 @ 23:00:37 #143
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119148678
Dat was weer een fijne aflevering, met wederom een enorme cliffhanger.. Weer een week wachten dus :{
Tevens -purist.
pi_119148833
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand al een goeie dl gevonden dan? :/
Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.

Maar n pasgeboren baby die moet dus echt geen volle fles melk krijgen. Maagje is net zo groot als n knikker.
  maandag 12 november 2012 @ 23:07:38 #145
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119149074
Daryl ook nog eens echte leadership skills :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119149321
Wat een domme aflevering :') Normaal laten ze nooit iemand alleen ergens heen gaan, zelfs Daryl mag niet alleen baby spullen halen, maar Rick even een paar uur laten ragen en dat hij ook niet terug komt? NO SWEAT. Daarna Glenn alleen in het donker naar hem laten zoeken. UHUH.

En die zombies. Scheurden die ook niet Dale helemaal open. Daar ga je toch ook dood van? Alsof een paar missende tanden dan helpen.

En dat verhaal over T-Dog. "he was the best" :') :D Oke daar kon ik wel hard om lachen.

Oh en zo'n village met kinderen zitten allemaal te juichen in zo'n gladiator fight en niemand denkt; hmm dit is wel gevaarlijk
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 12 november 2012 @ 23:18:49 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119149591
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zo'n kut telemarketeer, of Rick nog interesse heeft in een vodafone abonnementje. "Hoe ons bereik is vanuit de gevangenis? Ja, die is ook perfect!"
:')
Resistance is futile.
  maandag 12 november 2012 @ 23:29:04 #148
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_119150063
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef stinkie het volgende:
Daryl ook nog eens echte leadership skills :+
Ja, Daryl is iig zonder zijn broer de meest ideale partner in een zombie apocalypse, ondanks zijn redneck achtergrond.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_119150233
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja genoeg, NL subs staan ook al op bierdopje.

Maar n pasgeboren baby die moet dus echt geen volle fles melk krijgen. Maagje is net zo groot als n knikker.
Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat? :+
pi_119150271
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap niet echt hoe ze die melk daar nou gevonden hebben. Dat is toch allang niet goed meer of wat? :+
Was poeder volgens mij, dat blijft toch wel aardig lang goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')