Dit dus...quote:
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarahquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:22 schreef sbientje het volgende:
Dahaaag Lori! kon mezelf net inhouden niet een dansje te doen haha
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarah
ik raad mensen aan te kijken tot seizoen 2, dan de final break kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef ems. het volgende:
In prison break vond ik haar ook ok. Het eerste seizoen in ieder geval. De rest van prison break was bijna even saai als seizoen 2 van TWD
inderdaad, als iemand zo weet te acteren dat velen echt een hekel aan je hebben doe je ook iets goed. Beter dan onverschilligheid.quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Ik heb wel gezien dat hij uit coma ontwaakte etc, maar wel een paar afleveringen gemist.quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...
Was dat zijn vrouw?quote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef Seven. het volgende:
Ik vond trouwens T-Dog zo laconiek toen zijn vrouw achterbleef bij die wetenschapper in seizoen 1? of was dat al seizoen 2?
Jaquote:
verklaarT.quote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef Seven. het volgende:
Oh OK, dat verklaard T-Dog's lauwe reactie.
Post het dan niet.quote:Op zondag 11 november 2012 03:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sorry is gewoon niet een nuttige aanvulling
Volgens mij niet. Er is wel en beetje wrijving ontstaan tussen Merle en the Governer, maar bij die golfscene leek me die Governer toch wel de bovenliggende dominantie figuur van beiden. En hij si ook niet zo een tegenstander van geweld.quote:Op zondag 11 november 2012 08:25 schreef FoXje het volgende:
Denk dat Merle The Governor zo omlegt als dat moet.
Genen van Shane hequote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Carl wordt ook meedogenlozer zeg, de tering
Grammaticahoer zijn en dan jou ipv jouw schrijven?quote:Op zondag 11 november 2012 04:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het over jou post
nu even OT: wie gaat er nu aan denken jullie? zal het carl zijn?![]()
ik was niet de grammatica hoer dankjewelquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Grammaticahoer zijn en dan jou ipv jouw schrijven?
True. Irriteer me ook kapot aan dat kereltje.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Carl moet ook snel dood. Irritantste personage in een tv-serie van de laatste tien jaar.
http://epguides.com/WalkingDead/quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Sec.XV het volgende:
Ben episode 5 aan het downloaden
Of is dat een fake?
Waar kan je ergens die tijden zien van wanneer het in de US op tv komt?
[..]
True. Irriteer me ook kapot aan dat kereltje.
Ah Thxquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
http://epguides.com/WalkingDead/
http://epguides.com
Nou nee, dat is die puberkoning in Game of thrones. Nog nooit is iemand zo hard doodgewenst door de hele wereld als nu het geval is bij hem.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Carl moet ook snel dood. Irritantste personage in een tv-serie van de laatste tien jaar.
Maar in Game of Thrones is het de bedoeling.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, dat is die puberkoning in Game of thrones. Nog nooit is iemand zo hard doodgewenst door de hele wereld als nu het geval is bij hem.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar in Game of Thrones is het de bedoeling.
Ik denk niet dat men wil dat het publiek massaal hoopt op Carl als zombiesnack. Sympathieke kinderrollen zijn nogal tricky, meestal mislukt dat.
Nou geloof ik ook niet dat ze hem al te sympathiek proberen te schrijven, dan zouden ze dat hele psychopathische wel achterwege laten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat men wil dat het publiek massaal hoopt op Carl als zombiesnack. Sympathieke kinderrollen zijn nogal tricky, meestal mislukt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |