Dit dus...quote:
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarahquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:22 schreef sbientje het volgende:
Dahaaag Lori! kon mezelf net inhouden niet een dansje te doen haha
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
echt een kut personage vergeleken met prison break Sarah
ik raad mensen aan te kijken tot seizoen 2, dan de final break kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef ems. het volgende:
In prison break vond ik haar ook ok. Het eerste seizoen in ieder geval. De rest van prison break was bijna even saai als seizoen 2 van TWD
inderdaad, als iemand zo weet te acteren dat velen echt een hekel aan je hebben doe je ook iets goed. Beter dan onverschilligheid.quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...quote:Op zondag 11 november 2012 00:13 schreef Seven. het volgende:
Ja. Goeie serie. Goeie karakters.
En het feit dat iedereen zo'n teringhekel heeft aan Lori is eigenlijk alleen maar bevestiging dat ze haar rol verschrikkelijk goed heeft neergezet.
Ik vond T-Dog een slechte acteur, ben niet echt treurig om hem te zien vertrekken.
Ben benieuwd naar episode 4, the Governor is een engerd en Merle is zowaar nog enger. Ik heb de aflevering waarin ze hem aan zijn lot overlieten nooit gezien trouwens, moet ik nog downloaden.
Ik heb wel gezien dat hij uit coma ontwaakte etc, maar wel een paar afleveringen gemist.quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet bij t begin begonnen? Da's ook raar...
Was dat zijn vrouw?quote:Op zondag 11 november 2012 00:46 schreef Seven. het volgende:
Ik vond trouwens T-Dog zo laconiek toen zijn vrouw achterbleef bij die wetenschapper in seizoen 1? of was dat al seizoen 2?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |