Je bent gewoon jaloers dat zo'n kind veel succes heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Carl moet ook snel dood. Irritantste personage in een tv-serie van de laatste tien jaar.
Wat weet je nu dan?quote:
Inderdaad, je hebt gelijk. Dat is het volledig.quote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zo'n kind veel succes heeft.
Zou jij niet net als hem in een serie als The Walking Dead willen spelen en wereldberoemd zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk. Dat is het volledig.
Uiteraard, maar dat is nog geen reden om iedereen maar goed te vinden in een serie. Voor hem vind ik het erg leuk, maar zijn personage vind ik gewoon vreselijk om naar te kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 10:20 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Zou jij niet net als hem in een serie als The Walking Dead willen spelen en wereldberoemd zijn?
Hij weet het zelf misschien nog niet (of wel), maar hij wordt later gewoon een beroemde en enorm goed betaalde acteur, overal lekkere wijven enz. Hij heeft geluk.
Ja, dat vroeg ik me ook af, leuk dat ze die graven graven, maar welk stoffelijk overschot willen ze erin kwijt? Prima om een kruidje te plaatsen, maar Lori is weg, van T-dog zal ook weinig over zijn en Carol is kwijt, ws niet eens dood, maar in hun huidige perceptie natuurlijk wel..quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef karton2 het volgende:
Wederom leuke aflevering!
In die 3 graven zouden Lori, T-Dog en Carol moeten liggen maar Carol is toch nog niet officieel dood of heb ik iets gemist?
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?quote:Op maandag 12 november 2012 08:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
lori ligt niet op haar plek.. oh, en dat telefoontje..weeeer een week wachten
dat was duidelijk een man waar rick z'n frustraties op botvierdequote:Op maandag 12 november 2012 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?
Nee, deze zombie had nog een broek aan. Ik denk dat die Lori op heeft gegeten vandaar dat Rick z'n buik open wilde snijden.quote:Op maandag 12 november 2012 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En Rick haalt een kogel uit de vloer. Maar wie was diegene waar hij vervolgens zijn mes in steekt was dat wel Lori?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was dat Lori gewoon.quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat was duidelijk een man waar rick z'n frustraties op botvierde
kijk die scene nog eens ff opnieuwquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was dat Lori gewoon.
Nee joh, die had Lori opgegeten. Omnomnomquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Op het moment dat Rick bij die zombie aankomt is Lori nog geen uur dood. Deze zombie was flink verrot en het was een man met een bierpens.quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik zou dat een beste prestatie vinden ook voor een zombie om haar helemaal in je eentje op te eten (de botten en dus ook de schedel).quote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef Curuu het volgende:
Lori is opgegeten door die zombie..
Snappen jullie dat echt niet?
ze hadden wel een stukje kunnen doen met bezittingen begraven van die drie, zodat dat symbolische wat duidelijker was. Wel mooi met die bloem van Daryl voor Carol.quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die 3 graven zijn symbolisch lijkt me. Lori is opgegeten door die dikke zombie. En ze denken dat Carol ook dood is omdat ze die niet gevonden hebben. En alleen haar hoofddoek achter gebleven is. Ze zal vast wel ergens in een ruimte zich stil houden. Zit in deze aflevering wel ontzettend veel uit de comics, als je die gelezen heb snap je het telefoonverhaal ook.
Ze hebben de lijken gewoon niet, behalve die van T-Dog. Dus veel valt er niet te begraven.quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ze hadden wel een stukje kunnen doen met bezittingen begraven van die drie, zodat dat symbolische wat duidelijker was. Wel mooi met die bloem van Daryl voor Carol.
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij blijft er 'normaal gesproken' () een half aangevreten karkas over.Van Lori was 0,0 overgebleven.
De serie laat nogal wat aan suggesties over als het om Lori gaat.
- Dat headshot van Carl wat je hoorde maar niet zag
- Lori met huid en haar opggegeten door een dikke zombie binnen een half uur (schatting) nadat ze dood is gegaan.
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.
De plek waar ze 'dood ging' was waar Rick die kogel opraapte...quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze helemaal is opgegeten? Ik heb de plek waar ze doodging niet gezien hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij blijft er 'normaal gesproken' () een half aangevreten karkas over.Van Lori was 0,0 overgebleven.
De serie laat nogal wat aan suggesties over als het om Lori gaat.
- Lori met huid en haar opggegeten door een dikke zombie binnen een half uur (schatting) nadat ze dood is gegaan.
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.
kan, maar de implicatie is toch wel dat ze is opgegeten. Die zombie zit daar met een gigantische buik helemaal uitgeteld en haar haar hing nog uit zijn mond volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Maar dan nog kan het lijk weggesleept zijn door die zombie of zo.
Er loopt inderdaad een sleepspoor naar die zombie toe. Is ook gewoon het meest logische dat die zombie haar op heeft gevreten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Maar dan nog kan het lijk weggesleept zijn door die zombie of zo.
Je wilt het gewoon hopen dat het zo is. Zombie-Lori die door de kruisboog van Daryl neer wordt gemaaidquote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef FredVleespet het volgende:
En dan nog, denken sommige hier echt nog dat Lori gevlucht is met een enorm gapend gat in haar buik?
Ligt eraan toch, met een pistool hoeft er geen exit wound te zijn. Hij had geen geweer of shotgun.quote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef SirClark het volgende:
Ik vraag mij af of hij zijn moeder uberhaupt in het hoofd heeft geschoten, ik neem aan dat je dan nog redelijk wat schedel splinters en stukjes hersenen rond de exit hole zou vinden en dan niet gewoon een impact plek met bijna niks er om heen.
Volgens mij ookquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
kan, maar de implicatie is toch wel dat ze is opgegeten. Die zombie zit daar met een gigantische buik helemaal uitgeteld en haar haar hing nog uit zijn mond volgens mij.
Ik vatte het ook op dat ze in die buik zat van de zombie. En Carl heeft haar toch niet door het hoofd geschoten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jawel die lieten ze zien. De kogel lag er nog en wat kleine stukjes met een bloedspoor naar die dikke zombie.
Gezien de kogel denk ik dat Carl in de grond heeft geschoten en niet in Lori's hoofd.quote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef karton2 het volgende:
Ik zit even TWD wiki te bekijken en de doodsoorzaak van Lori is alsvolgt:
- Baby Grimes (Blood Loss During Childbirth)
- Maggie Greene (Due to caesarean section)
- Carl Grimes (Before Reanimation)
Zo had ik het nog niet bekeken, gewoon 3 doodsoorzaken
die eerste 2 zijn aan elkaar gerelateerd of heb ik dat erg misquote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef karton2 het volgende:
Ik zit even TWD wiki te bekijken en de doodsoorzaak van Lori is alsvolgt:
- Baby Grimes (Blood Loss During Childbirth)
- Maggie Greene (Due to caesarean section)
- Carl Grimes (Before Reanimation)
Zo had ik het nog niet bekeken, gewoon 3 doodsoorzaken
Die kogels kunnen wel door een hoofd heen, dus dat zegt niet alles. Al denk ik dat je gelijk zou kunnen hebben hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien de kogel denk ik dat Carl in de grond heeft geschoten en niet in Lori's hoofd.
Dan hadden ze de kogel niet zo expliciet in beeld gebracht verwacht ik. Dan was die wel met Lori en al in de maag van die zombie gekomen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kogels kunnen wel door een hoofd heen, dus dat zegt niet alles. Al denk ik dat je gelijk zou kunnen hebben hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ik zou dat een beste prestatie vinden ook voor een zombie om haar helemaal in je eentje op te eten (de botten en dus ook de schedel).
ik heb alleen eerste chapter gespeeld was en leek niet super op de serie neequote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
De game spelen en de serie tegelijk kijken, erg verwarrend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |