Mja. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ze eten misschien lijken of andere zombies, soort van sterke zombies die winnen van de zwakke zombies, maar ja dat vlees is niet zo lekker
Gefeliciteerd, je bent niet de enige schlemiel. Of wat wou je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:19 schreef Ugjerke het volgende:
Maggie zei wel dat ze al vaker had gekeken of ze ergens babyvoeding zag. Dus het is niet alsof ze er helemaal niet aan gedacht hebben,
Niks. Dat was een baby dinges gebouw. Dat wisten ze voor de tijd al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijken
Inderdaad, dat zei Maggie ook nog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niks. Dat was een baby dinges gebouw. Dat wisten ze voor de tijd al.
Er zijn ook miljarden mensen die in een god geloven, dat maakt het niet minder dom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
ik en zo nog vele anderen http://www.reddit.com/r/t(...)when_rick_found_the/
wel erg makkelijk, maargoed beter dan dat ze nu 5 afleveringen voor babyvoeding gaan zoeken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei Maggie ook nog.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
In seizoen 1 bedekten leden van de groep zich met ingewanden van zombies, waardoor ze niet aangevallen werden en zelfs tussen de zombies door konden lopen. Stel dat de zombies alleen maar mensen aanvallen omdat ze lekker ruiken. Dan zou je toch met behulp van een sproeivliegtuig menselijke geur over grote groepen zombies kunnen sproeien zodat ze elkaar uitschakelen?
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.quote:
Gewoon rotting bij rotting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.
Ooit een poepende zombie gezien![]()
Nee, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen poepen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Was toch echt overduidelijk een kinderdagverblijf of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden door moeten zoeken, het slaat nergens op, je kind komt eraan. En nu ineens eerste de beste woning en eerste kast waar ze inkijken
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillende namen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Was toch echt overduidelijk een kinderdagverblijf of zo.
Oh, een mormoons woonhuis. Wat dom van me dat ik dat niet meteen doorhad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef JK het volgende:
[..]
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillende namen?
Ik zou zeggen dat dit een standaard huis is waar pa en moe konijn zich suf hebben geneukt om 50 kinderen te verwekken.
Tja met meerdere vrouwen in huis, mag je als zo'n man denk ik echt niet klagen. Mits de vrouwen natuurlijk wel makeup op doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, een mormoons woonhuis. Wat dom van me dat ik dat niet meteen doorhad.
Die schijten gewoon als een horde incontinente bejaarde hun hele broek vol. Heb tot nu toe nog geen enkele zombie gezien met een schone broek, dat zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is een groot raadsel hoe een zombie precies funtioneert maar het lijkt mij niet dat het spijsverteringssysteem van een zombie normaal werkt.
Lijkt me een soort van weeshuis oid, inderdaad wel iets van een kinder(dag)verblijf, maar dan ook voor nachtenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef JK het volgende:
Weet je het zeker, met al die bedjes en die tientallen handjes op de muur met verschillend
Aan zoiets dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me een soort van weeshuis oid, inderdaad wel iets van een kinder(dag)verblijf, maar dan ook voor nachten, maar in ieder geval een plek waar veel kinderen/ babies verbleven en waar dus wel de nodige essentials te vinden zouden moeten kunnen zijn..
carol is toch niet dood?quote:Op maandag 12 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Carol obviously. Stukje met Daryl en die bloem drong niet door?
Ik verwachtte dat ook ja, maar helaas. Het zal wel te moeilijk/kostbaar zijn een boel zombiebabys te maken en net echt te laten lijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:48 schreef Smeich het volgende:
Ik hoopte een groep baby- peuterzombies te zien in die scene, helaas..
ROFLquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lori was zogenaamd met huid en haar opgegeten zodat ze die actrice niet nog een aflevering hoefden te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |